Test Ride
Service
Contact

Garanție extinsa

  • Despre garanția Honda

    Pentru clienții a căror garanție de produs a expirat și reparația necesară nu a fost posibilă datorită restricțiilor actuale, Honda se va asigura (în urma verificărilor adecvate) că cererile legitime făcute pentru repararea defectelor apărute în perioada de garanție a produselor vor fi acceptate după redeschiderea dealerilor noștri. Pentru a reflecta natura în schimbare a situației Virusului Corona, aceste criterii vor fi revizuite la fiecare 30 de zile.

    Garantia este furnizata de Honda Trading Romania, reprezentantul Honda in Romania, numit in continuare Honda. De asemenea, aceasta garantie este valabila in toate tarile pe care le veti regasi in documentul urmator (click aici) Garantia Honda se aplica numai motocicletelor importate prima data pe piata europeana de distribuitorul oficial Honda si care indeplinesc cerintele de omologare / reglementare ale tarii prin care au fost importate pe piata europeana.

    Acoperirea
    Garantia acopera toate mopedele si motocicletele (cu exceptia seriei CR si a seriei CRF-R/X).

    Perioada de garantie pentru motociclete si scutere
    Perioada de garantie este de 24 de luni de la data inmatricularii sau de la data vanzarii catre client, daca vehiculul ramane neinmatriculat. Pentru seria VFR 1200: 36 de luni de la data inmatricularii sau de la data vanzarii catre client, daca vehiculul ramane neinmatriculat. Pentru seriile XR si CRF-F: 3 luni de la data cumpararii.

    Garantia pentru accesoriile originale Honda
    Honda Trading Romania garanteaza accesoriile originale Honda, fabricate pentru a fi folosite in Europa la produsele Honda si specificate in detaliu in fisa de inregistrare a accesoriilor, ca fiind fara defecte de material sau de proiectare, pentru perioadele de mai jos.

    Accesoriile originale
    Accesoriile, inclusiv echipamentele audio pentru motociclete, sunt acoperite dupa cum urmeaza:
    • Accesoriile instalate la prima inmatriculare sau PDI – 2 ani (seria VFR 1200 – 3 ani).
    • Accesoriile cumparate dupa inmatriculare sau PDI – 12 luni sau pe perioada ramasa din garantie (oricare dintre acestea este mai mare).
    • Accesoriile instalate dupa perioada de garantie de 2 ani (sau de 3 ani in cazul seriei VFR 1200) – 1 an.

    Pentru a obtine service in garantie
    Mergeti la reprezentanta autorizata Honda, avand la dumneavoastra accesoriul sau vehiculul la care este instalat acesta, precum si cartea de service care contine formularul de inregistrare pentru Accesoriile originale Honda.

    Obligatia reprezentantei
    Orice accesoriu original care este constatat ca fiind defect in aceasta perioada va fi reparat / inlocuit de o reprezentanta autorizata Honda, gratuit, daca au fost respectate conditiile aplicabile garantiei.

    Obtinerea de service in garantie
    Programati-va vizita la reprezentanta Honda de la care ati cumparat motocicleta sau la orice alta reprezentanta autorizata pentru motociclete Honda pe durata programului normal de lucru, avand la dumneavoastra cartea de service.

    Obligatia reprezentantei
    Reprezentanta Honda are obligatia, in baza acestei garantii, de a repara sau de a inlocui, dupa cum considera de cuviinta Honda, orice piesa care se constata ca este defecta ca rezultat direct al unui defect de fabricatie sau de material. Reparatia va fi gratuita in ceea ce priveste materialele si/sau manopera. Prezenta garantie se adauga tuturor drepturilor legale locale, precum legislatia locala sau legea privind protectia consumatorilor, si nu aduce atingere acestora. In cazul in care se banuieste un defect de fabricatie sau material care survine dupa expirarea perioadei de garantie, va rugam sa aduceti acest lucru in atentia reprezentantei Honda care, impreuna cu Honda, il vor analiza in conformitate cu conditiile noastre de garantie prezentate.

  • Înterținere și mentenanță

    ÎNTREȚINERE ȘI MENTENANȚĂ

    Operatiunile de service
    Este responsabilitatea dumneavoastra sa va asigurati ca operatiunile de service sunt efectuate la intervalul specificat si ca inregistrarea de service este avizata in mod corespunzator. In acest fel, motocicleta dumneavoastra va fi complet acoperita de garantia Honda. Cu toate ca exista o retea extinsa de reprezentante autorizate Honda, este preferabil ca operatiunile de service de rutina sa fie efectuate de reprezentanta autorizata Honda de la care ati cumparat vehiculul si care va cunoaste atat pe dumneavoastra cat si vehiculul dumneavoastra. In circumstante normale, operatiunile regulate de service reduc costul general de intretinere. In cazul aparitiei unui defect in perioada de garantie, contactati imediat reprezentanta autorizata Honda si programati-va pentru efectuarea lucrarilor necesare. In special in perioada de vara, multe reprezentante sunt foarte ocupate. Prin urmare, este recomandabil sa planificati in avans orice operatiuni de service de rutina. Contactati cea mai apropiata reprezentanta Honda autorizata.

    Ingrijirea vehiculului
    Efectuati zilnic o verificare inainte de a conduce motocicleta. Lista de elemente este indicata in cartea tehnica. Aceste verificari sunt prevazute pentru a va ajuta, nu pentru a va incomoda. Nu uitati ca ajustarile minore sunt mai usor de efectuat acasa decat pe marginea drumului. In afara de imbunatatirea aspectului, curatarea riguroasa reprezinta o ocazie ideala de a verifica motocicleta. Aspectul si valoarea motocicletei vor depinde foarte mult de modul in care este ingrijita. In special pe timp de iarna, este extrem de important sa curatati motocicleta eficient si cu regularitate deoarece, daca nu este ingrijita, sarea de pe drumuri va duce la deteriorarea suprafetelor metalice expuse.

    AVERTIZARE
    Folositi numai agenti de curatare neutri pe piesele din plastic. Substantele chimice de curatare pot contine solventi care extrag elastomerii din plastic. Acest lucru face ca materialul sa devina casant. Evitati astfel de substante de curatare. Folositi doar solutie de sapun neutru. Pentru motor, roti si sistemul de esapament, se recomanda substante obisnuite de curatare disponibile in comert. Clatiti cu apa. Asigurati-va ca substantele chimice poluante nu ajung pe sol.

    *Trebuie avut grija atunci cand se folosesc echipamente electrice de curatare sau de curatare cu aburi, deoarece aceste metode pot avaria vopseaua si finisajele lacuite.

    Evitati indreptarea jetului de apa pe rulmenti. Umiditatea produsa va duce la coroziune. Pentru piesele din aluminiu nevopsite, precum motorul si carcasa transmisiei, trebuie sa se adauge un spray de protectie transparenta, pe perioada de iarna. Orice semne de coroziune pot fi indepartate cu lana de otel cu sapun. Piesele din metal goale pot fi curatate si protejate cu substanta de lustruit cu crom. Pentru curatarea seii, a bordului, a indicatoarelor, a farului din spate si a parbrizului, folositi numai solutie cu sapun neutru. Nu folositi nicio substanta de curatare care contine solventi. Piesele foarte murdare trebuie inmuiate in solutie de sapun si clatite apoi cu apa. In special in conditii severe de folosire, se recomanda protejarea motocicletei cu ceara sau lubrifiant adecvat. Consultati reprezentanta pentru recomandari. Planificati operatiunile de service de rutina cu mult timp in avans, pentru ca lucrarile necesare sa poata fi efectuate la intervalele specificate si intr-un mod convenabil pentru dumneavoastra si reprezentanta. Daca intentionati sa nu folositi motocicleta o anumita perioada de timp, consultati reprezentanta pentru recomandari.

    Bateria fara intretinere
    Majoritatea modelelor Honda sunt prevazute in prezent cu baterie sigilata care nu necesita intretinere (FM – maintenance free). Datorita sistemului sigilat, nu este necesara verificarea nivelului de electrolit al bateriei sau completarea cu apa distilata. Materialul din fibre de sticla din interiorul bateriei MF absoarbe complet electrolitul. Nu mai ramane deloc lichid. Functionarea instabila a motorului sau luminile slabe sunt semne ca bateria s-a descarcat. In acest caz, ea trebuie incarcata conform valorii recomandate de pe carcasa bateriei. Daca este descarcata complet, este posibil ca un incarcator conventional sa nu fi e suficient. Pentru mai multe detalii, contactati reprezentanta autorizata Honda.

    ATENTIE
    Nu scoateti niciodata capacele bateriei! Daca motocicleta urmeaza sa fie tinuta nefolosita o perioada prelungita de timp, scoateti bateria si incarcati-o complet (consultati cartea tehnica pentru operatiunea de scoatere). Apoi, tineti-o intr-un loc racoros si uscat. Daca bateria ramane in motocicleta, deconectati cablul negativ de la borna bateriei.

    Bateria
    AVERTIZARE!
    • Bateria emana gaze inflamabile; tineti la distanta scanteile, flacarile si tigarile. Asigurati aerisirea adecvata atunci cand incarcati sau cand folositi bateria intr-un spatiu inchis.
    • Bateria contine acid sulfuric (electrolit). Contactul cu pielea sau ochii poate cauza arsuri grave. Purtati imbracaminte de protectie si ecran pentru fata.
    • Daca electrolitul ajunge pe piele, clatiti cu apa.
    • Daca electrolitul ajunge in ochi, clatiti cu apa cel putin 15 minute si chemati imediat un medic.
    • Electrolitul este otravitor.
    • Daca inghititi electrolit, beti apa sau lapte in cantitati mari, dupa care luati lapte de magneziu sau ulei vegetal si chemati imediat un medic.
    • Nu tineti la indemana copiilor.
    • Chiar daca bateria este sigilata, aceasta tot emite gaze inflamabile. Tineti bateria departe de flacari deschise sau scantei.

  • Condiții garanție

    Urmatoarele elemente nu sunt acoperite de garantia Honda:

    • Orice dauna care rezulta din neglijarea intretinerii periodice specificate de Honda.
    • Orice dauna care rezulta din operatiuni de reparatie sau intretinere efectuate prin metode care nu sunt specificate de Honda.
    • Orice dauna care rezulta din utilizarea vehiculului pentru curse, raliuri sau competitii sportive similare.
    • Orice dauna care rezulta din moduri de folosire diferite de cele indicate in cartea tehnica sau din folosirea peste limitele sau specificatiile furnizate de Honda (gradul maxim de incarcare, capacitatea pentru pasageri, viteza motorului si altele).

    • Orice dauna care rezulta din folosirea de piese de alta origine sau din folosirea de combustibil, lubrifianti si agenti lichizi cu specificatii diferite de cele indicate in cartea tehnica.
    • Orice dauna care rezulta din modificari care nu sunt aprobate de Honda (modificarea motorului, modificari ale performantei vehiculului, reducerea luminilor, extinderi sau alte schimbari).
    • Orice dauna care rezulta din trecerea timpului (estomparea naturala a suprafetelor vopsite, a suprafetelor placate si alte deteriorari).
    • Fenomenele estetice care nu afecteaza performanta.
    • Orice dauna care rezulta din pastrarea sau transportul necorespunzator.
    • Piese si lubrifianti consumabili de inlocuire:

    PIESE
    • Bujii, filtre de combustibil, elemente de filtre de ulei, lanturi de transmitere si pinioanele acestora, elemente de filtre de aer, placute de frana, saboti de frana, discuri de ambreiaj, becuri (exclusiv geamuri de far intr-o singura unitate etansa), sigurante, perii colectoare pentru motor, elemente de cauciuc, curele, pneuri, furtunuri si alte piese din cauciuc.

    LUBRIFIANTI
    • Ulei, lubrifiant, electrolit de baterie, lichid de racire pentru radiator si alte elemente specificate de Honda.
    • Curatarea, verificarea, reglarea si alte elemente de intretinere periodica.

    SI
    Cheltuielile indirecte pentru cererea de garantie, inclusiv:
    • Cheltuieli suplimentare suportate pentru comunicari, cazare, masa si alte elemente cauzate de defectarea produsului intr-o zona indepartata.
    • Despagubiri pentru pierderea de timp, pierderi comerciale sau costuri cu inchirierea de produse inlocuitoare pe perioada remedierii.

  • Călătoria în Europa

    ASA CUM SE INDICA IN CONDITIILE GARANTIEI, GARANTIA DUMNEAVOASTRA HONDA VA FI ONORATA IN TOATE TARILE INDICATE MAI SUS. CU TOATE ACESTEA…

    1 Este extrem de important sa luati cu dumneavoastra aceasta carte si Cardul proprietarului. Impreuna, sunt singura dumneavoastra dovada ca motocicleta are garantie si ca operatiunile de service au fost efectuate.

    2 Va recomandam ca pe durata in care calatoriti in strainatate, sa se efectueze numai reparatiile incluse in garantie care sunt urgente sau necesare pentru siguranta, iar celelalte sa fie lasate in seama reprezentantei Honda locale la intoarcere.

    3 Asigurati-va ca au fost efectuate cu rigurozitate toate operatiunile de service inainte de a porni la drum.

    4 Fiti foarte atent la nivelul de uzura a pneurilor si la presiunile din pneuri, deoarece este posibil sa parcurgeti distante mari cu viteza ridicata si cu o incarcatura mai grea. Consultati cartea tehnica.

    5 Nu uitati sa efectuati verificarile zilnice.

    6 Se recomanda calduros sa va achizitionati asigurare adecvata pentru calatorie, care sa acopere toate circumstantele neprevazute. Consultati asiguratorii sau orice organizatie de motociclism.

    Calatoriile in strainatate Garantia Euro-Service 

    Este aplicabila numai clientilor Honda care calatoresc prin tarile europene straine indicate mai sus, in care Honda este reprezentata de un distribuitor autorizat.

    Observatie pentru client
    In caz de probleme tehnice la motocicleta, va recomandam sa va adresati celei mai apropiate reprezentante Honda locale MAI INTAI prin consultarea cartii de telefon. Personalul de service pentru clienti va va ajuta sa contactati cel mai apropiat service autorizat. Pentru a repara motocicleta in garantie, trebuie sa aratati cartea de service / garantia Honda si cardul. Din nefericire, din cauza aspectelor legate de disponibilitatea pieselor de rezerva, in unele tari poate fi dificil sa obtineti toate beneficiile sistemului de garantie pan-european. Specificatiile modelelor vor varia de la o tara la alta, in Europa si este posibil ca reprezentanta sa intampine dificultati in obtinerea pieselor adecvate la timp sau la repararea motocicletei. Din cauza acestui lucru, recomandam ca toate reparatiile mai putin urgente sa fie efectuate de reprezentanta locala Honda la intoarcere.

    Pentru toate reprezentantele autorizate Honda 
    Atunci cand o motocicleta Honda tranziteaza tara dumneavoastra si necesita service de urgenta acoperit de garantie, trebuie sa acordati acest service, gratuit, proprietarului. In cazul in care considerati ca exista motive pentru care nu poate fi acceptata o cerere de catre Honda in tara dumneavoastra, telefonati distribuitorului respectiv si obtineti aprobarea acestuia inainte de aplicarea procedurii de garantie. Formularele de cerere trebuie sa fie completate corespunzator si depuse pentru solutionare in mod normal.

  • Acoperire Garanție EXTINSĂ 4 ani

    Motor

    Transmisia variabilă

    Rulmenți de roată

    Sistemul alimentare

    Cutie de viteză

    Tracțiune

    Arborele cardanic

    Sistem de frânare

    Repere mecanice/ electrice de fabrică

    Sistem de răcire a motorului

    Sistem electric

    Carcase (piese turnate)

    Simeringuri și garnituri

    Display de bord TFT/LCD

  • CARNET DE GARAN|IE EXTINS{

    CARNET DE GARAN|IE EXTINS{ INFORMA|II CU PRIVIRE LA GARAN|IA EXTINS{ HONDA GARANȚIA HONDA

    Garanţia Extinsă Honda de care beneficiaţi este o opţiune inteligentă, creată de Honda Trading România pentru clienții din Romania. Durata garanţiei este menţionată în Certificatul de Garanţie Extinsă Honda ce va fi înmânat împreună cu motocicleta. În acest Carnet veţi găsi toate detaliile legate de modul în care vă puteţi bucura de avantajele oferite de Garanţia Extinsă Honda. Pentru întrebări suplimentare, nu ezitaţi să contactaţi cel mai apropiat Reparator Autorizat Honda. Honda Trading România garantează că motocicleta dumneavoastră a fost fabricată la cele mai înalte standarde Honda și vă oferă extinderea garanţiei standard a producătorului (2 ani) cu 24 de luni în limita a 200.000 km cumulat. Programul de Garanţie Extinsă Honda a fost realizat pentru a întâmpina exigenţele dumneavoastră privind utilizarea motocicletei fără griji. Garanţia Extinsă Honda acoperă valoarea reparațiilor (costurile pieselor de schimb şi manopera) efectuate de Reparatorii Autorizați Honda, în cazul în care defecţiunea se datorează unor erori de fabricaţie sau asamblare, în limita stabilită în Certificatul de Garanție Extinsă Honda. Detalii cu privire la componentele acoperite de Garanţia Extinsă Honda puteți găsi la capitolul «Componentele acoperite de Garanţia Extinsă Honda». Acest Carnet descrie termenii Garanției Extinse Honda și responsabilitățile generale ale proprietarului. Vă rugăm să le consultaţi cu atenţie.

    INFORMAȚII CU PRIVIRE LA GARANȚIA EXTINSĂ HONDA SERVICE HONDA

    Carnetul de Garanţie Extinsă Honda este emis pentru toate motocicletele incluse în programul de Garanţie Extinsă Honda oferit de Honda Trading România. Întreţinerea și repararea motocicletei conform standardelor Honda contribuie la menţinerea siguranţei şi a stării de funcţionare a motocicletei dumneavoastră, fiind un element obligatoriu pentru o cerere ulterioară de garanţie din cadrul programului de Garanţie Extinsă Honda. Totodată, evidenţa lucrărilor de service completată regulat la un Reparator Autorizat Honda și Garanția Extinsă Honda cresc valoarea de revânzare a motocicletei dumneavoastră. Pentru buna funcţionare a motocicletei dumneavoastră și pentru a beneficia de Garanția Extinsă Honda, asigurați-vă că aceasta este întreţinută şi reparată în conformitate cu specificaţiile Honda. CINE GARANTEAZĂ? Carnetul de Service şi Garanție trebuie considerat ca fiind o parte a motocicletei pe care aţi achiziţionat-o. De aceea, acest Carnet trebuie să rămână permanent în șaua motocicletei, pentru a avea o evidență a lucrărilor efectuate şi a se asigura astfel o reparaţie rapidă şi de calitate. Pentru a vă menţine dreptul la reparaţii în perioada de garanţie extinsă, întreţinerile la service trebuie să fie conforme cu recomandarea producătorului motocicletei şi să fie efectuate exclusiv de un Reparator din rețeaua națională de parteneri autorizați Honda România. Pentru asigurarea unor servicii rapide şi eficiente, Reparatorul Autorizat Honda trebuie să aibă acces la Carnetul de Service și Garanție şi la Carnetul de Garanţie Extinsă Honda, facturile de întreţinere de la service, precum şi la alte documente ale motocicletei. Perioada garanţiei extinse începe de la data expirării garanţiei producătorului şi expiră în ziua specificată în Certificatul de Garanţie Extinsă, atașat acestui carnet. Certificări IMPORTANT Reparatorul Autorizat Honda va ştampila şi va semna fişa dumneavoastră de service din Carnetul de Service şi Garanție și va verifica dacă programul de service, inclusiv reviziile, a fost efectuat conform specificaţiilor Honda. În Carnetul de Service şi Garanție se aplică semnătura şi ştampila Reparatorului Autorizat Honda, precum şi data efectuării reviziei şi numărul de kilometri parcurşi. După terminarea lucrărilor, asiguraţi-vă că în Carnetul de Service şi Garanție au fost înscrise corect aceste date. Deţinerea dovezilor cu privire la executarea verificării la service şi a lucrărilor de revizie, conform specificaţiilor Honda, este o condiţie pentru orice cerere ulterioară de garanţie din cadrul programului de Garanţie Extinsă Honda şi constituie, de asemenea, un avantaj la vânzarea ulterioară a motocicletei. Pentru a vă asigura ca totul este corect, ţineţi întotdeauna împreună Carnetul de Garanţie Extinsă Honda, Certificatul de Garanție Extinsă Honda şi Carnetul de Service şi Garanție al motocicletei, alături de înregistrarea la zi a operaţiunilor de service şi mentenanţă, precum şi facturile emise de Reparatorul Autorizat Honda. Intervalele la care se efectuează service-ul Cereri de garanţie GARANȚIA HONDA Se constată alterarea kilometrajului Se constată că reparațiile sau mentenanța motocicletei nu au fost efectuate în rețeaua de Reparatori Autorizați Honda Un asigurator a declarat motocicleta în cauză daună totală PAG Data service-ului, verificările la service Datele referitoare la lucrările obligatorii, revizii, întreţinere şi verificările aferente la service pot fi găsite în paginile Carnetului de Service și Garanție al motocicletei dumneavoastră, în planul de service. Dorim să subliniem faptul că intervalele de service menţionate pot fi depăşite cu maximum 1 lună sau 1.500 km. În acest caz, următorul interval de service se scurtează cu timpul depăşit, aceasta însemnând că depăşirile nu se pot cumula. Transferul garanţiei extinse către un nou proprietar Programul de Garanţie Extinsă Honda aparţine motocicletei, astfel el reprezintă un serviciu suplimentar oferit noului proprietar, în ipoteza în care vă decideţi să vindeţi motocicleta. Trebuie să vă asiguraţi că toate documentele aferente Garanţiei Extinse Honda sunt predate noului proprietar. Vă recomandăm să informați noul proprietar cu privire la importanța respectării recomandărilor Honda cu privire la efectuarea reviziilor și lucrărilor de service. Pentru ca Garanţia Extinsă să rămână în vigoare, noul proprietar trebuie să informeze orice Reparator Autorizat Honda de unde a fost cumpărată Garanţia Extinsă și despre schimbarea proprietarului. Menţiune: Garanţia îşi pierde valabilitatea dacă motocicleta este vândută unui vânzător comercial de motociclete şi/sau prin intermediul unui al treilea vânzător comercial intermediar. În cazul apariției unei defecțiuni, aveți obligația să prezentați motocicleta în maxim 7 zile calendaristice de la constatarea defecțiunii, la cel mai apropiat Reparator Autorizat Honda, pentru a preveni agravarea defectelor și necesitatea unei reparații mai laborioase. Garanția nu acoperă defectele care apar ca urmare a neprezentării imediate la service pentru remedierea defecțiunilor. Garanția Extinsă Honda este invalidă atunci când: COMPONENTELE ACOPERITE DE GARANŢIA EXTINSĂ HONDA Sunt acoperite integral toate piesele enumerate mai jos, inclusiv costurile manoperei. Piesele care nu sunt menţionate în mod expres ca obiect al acestei garanţii extinse nu intră sub incidenţa Garanției Extinse Honda. Totuși, dacă aceste piese sau consumabile sunt necesare ca părți ale unor reparații incluse în garanția extinsă, acestea vor fi acoperite. Vă rugăm să verificați tipul de acoperire pe care îl aveți în Certificatul de Garanție Extinsă Honda, atașat acestui carnet. Valoarea reparațiilor însumate pe maşină nu poate depăşi valoarea stabilită în Certificatul de Garanție Extinsă Honda. i • • • PAG 1. ACOPERIREA PREMIUM TOATE COMPONENTELE MECANICE ŞI ELECTRICE MONTATE ÎN FABRICĂ Sunt astfel despăgubite toate defecţiunile mecanice şi electrice ce apar în această perioadă de garanţie (incluzând manopera de reparaţie), dacă se îndeplinesc termenii şi condiţiile acestei garanții. CARCASE (PIESE TURNATE) Componentele defecte acoperite de acestă garanţie extinsă care atrag după sine defecţiuni ale pieselor turnate asociate vor fi înlocuite de Asigurator în limita Certificatului de Garanţie Extinsă Honda. SIMERINGURI ŞI GARNITURI Simeringul arborelui cu came, simeringul arborelui cotit, simeringul arborelui de ieșire al cutiei de viteze și orice altă garnitură sau simering dacă demontarea motorului, cutiei de viteze este necesară pentru efectuarea reparaţiei (conform termenilor, condiţiilor şi limitelor acestei garanții). CONSUMABILE Materialele consumabile, precum uleiurile, filtrele, lichidul de răcire sunt cu titlu gratuit dacă înlocuirea lor este necesară ca rezultat direct al unei defecţiuni mecanice a unei piese acoperite de această garanţie, conform termenilor, condiţiilor şi limitelor acestei garanții. COMPONENTELE NEACOPERITE DE GARANŢIA EXTINSĂ HONDA EXCLUDERI SPECIFICE (NU SUNT ACOPERITE) Cadru, vopsea, tapiţerie, ornamente exterioare, geamuri de orice gen, oglinzi, unitate audio şi sisteme de comunicaţie (excepție cele montate din fabrică), sisteme de navigaţie (excepție cele montate din fabrică). Becuri, faruri și lămpi, baterii/acumulatori, ansamblul de evacuare, inclusiv catalizatorul și sisteme airbag, telecomandă , anvelope şi jante. Piesele consumabile supuse unei uzuri normale, incluzând, dar fără a se limita la: bujii, fişe bujii, amortizoare, bucșe suspensii și articulații pivot, materiale de fricțiune ambreiaje și frâne, discuri de frână, tamburi de frână, cabluri, conducte, furtune, cablaje, curele (curelele de distribuţie sunt acoperite atât timp cât ele au fost schimbate conform recomandărilor producătorului). GARANȚIA HONDA PAG MOTOR Ansamblul culbutori, incluzând tacheții hidraulici, valvele de admisie și evacuare (excluzând valvele arse), arcuri și ghiduri de supapă, chiulasă (excluzând crăpături și decarbonizare), garnituri de chiulasă (cu excepția degresării), tije împingătoare, arbori cu came și role de contact, pinioane și lanț de distribuție, pompa de ulei, pistoane și segmenți, cilindru motor, biele, bolțuri de piston, cuzineți, arbore cotit, galeria de admisie, volantă și coroana dințată. Curele de distribuție sunt acoperite atât timp cât acestea au fost schimbate în conformitate cu recomandările de producător. Trebuie să fiți în măsură să furnizați dovezi în acest sens. TRANSMISIA VARIABILĂ Ambreiaje interioare, angrenaje planetare, pinioane de reducție, arbori, fulii variabile, sistem de acționare fulie, garnituri interne, bucșe și rulmenți. CUTIA DE VITEZE MANUALĂ Pinioane, mecanism de sincronizare, selectoare, arbori, rulmenți, bucșe . CUTIA DE VITEZE AUTOMATĂ Arbori interni, pinioane, ambreiaje, frâne bandă, bloc hidraulic, mecanism schimbător, pompa de ulei, rulmenți și bucșe, placa de antrenare . PAG RULMENȚI DE ROATĂ Doar rulmenții de roată ai punții motoare. ARBORELE CARDANIC Articulații universale și cuplaje. SISTEMUL ELECTRIC Electromotor și bobină, incluzând mecanismul de acționare și bendix, alternator/punte diode, bobine, releul de semnalizare,, MATERIALE CONSUMABILE Materialele consumabile, precum uleiurile, filtrele, lichidul de răcire sunt cu titlu gratuit dacă înlocuirea lor este necesară ca rezultat direct al unei defecţiuni mecanice a unei piese acoperite de această garanţie, conform termenilor, condiţiilor şi limitelor acestei garanții. DISPLAY TFT/CEASURI DE BORD Indică viteza de deplasare/turația motorului, treapta de viteză ,nivelul de combustibil, diferiți martori luminoși în funcție de model și dotarea fiecărui model (funcțiile și capabilitățile acestor module sunt diferite de la un model la altul și depind și de nivelul de echipare al motocicletei Dvs) Acestea sunt acoperite în garanție pentru defecte de funcționare/afișare a diferitelor sale funcții rezultate dintr-un defect imputabil producătorului/ produsului. Lipsa de funcționare sau avariile suferite datorate unor factori externi sau ce nu se afla sub controlul Honda nu vor fi acoperite de garanție . SISTEMUL DE ALIMENTARE Pompele de combustibil mecanice sau electrice. SISTEMUL DE RĂCIRE A MOTORULUI Pompa de apă, vasco-cuplajul ventilator, termostat și carcasa termostat. FRÂNE Cilindrii roților, regulatorul, etrieri și garnituri, unitatea servo. GARANȚIA HONDA PAG TERMENII ŞI CONDIŢIILE GARANŢIEI EXTINSE Reparațiile sau înlocuirile datorate uzurii normale a motocicletelor sau schimbărilor intervenite asupra pieselor componente ale motocicletei, ca urmare a învechirii acestora (ex.: cojiri de vopsea, modificări de culoare, coroziune etc.), precum și pentru înlocuiri sau reparații datorate uzurii morale a pieselor componente ale motocicletelor ; Reparații sau înlocuiri care se datorează faptului că proprietarul motocicletei nu a respectat condițiile sau indicațiile înscrise în manualul de utilizare a motocicletei emis de către pr oducător, precum și în certificatul de garanție extinsă atașat; Reparații sau înlocuiri ale pieselor care s-au deteriorat ca urmare a alimentării cu combustibil necorespunzător și/sau care nu este la nivelul standardelor indicate de producător, precum și ca urmare a lipsei sau utilizării oricăror uleiuri/ lubrifianți necorespunzători ca tip sau cantitate; Reparații sau înlocuiri ale unor piese a căror defecțiune este cauzată de modificări/ reparații ale motocicletei efectuate în servic euri neautorizate de producător sau de montarea p e motocicletă unor echipamente experimentale sau de modificări aduse motocicletei ce pot conduce la avarierea pieselor acoperite de această garanție extinsă; Orice costuri care depășesc răspunderea Dealerului asumată prin certificatul de garanție extinsă atașat, incluzând orice daune de consecință (ex.: pierderi de profit/ venit înregistrate de proprietarii motocicletei pe perioada de neutilizare a motocicletei pe timpul reparației); Defecțiuni înregistrate la piesele motocicletei ca urmare a utilizării acestuia în afara drumurilor publice cu excepţia aleilor de acces către spaţii de locuit/ locuri de parcare/ garaje, la raliuri, curse sau orice competiție; Nu există nicio limită a frecvenţei sesizărilor pe care le puteţi face în Garanţia Extinsă. Există totuşi câteva condiţii ce trebuie respectate: În cadrul garanţiei extinse, motocicleta dumneavoastră trebuie verificată de către un Reparator Autorizat Honda, conform recomandărilor producătorului, fără a depăşi cu 1.500 km sau 30 de zile calendaristice intervalele de revizii recomandate de producător pentru motocicleta dumneavoastră. Evidenţa lucrărilor de service trebuie ştampilată şi actualizată la fiecare revizie în Caietul de Service. În cazul apariţiei unei defecţiuni, aveţi obligaţia să prezentaţi motocicleta în maxim 7 zile calendaristice de la constatarea defecţiunii la cel mai apropiat Reparator Autorizat Honda, pentru a preveni agravarea defectelor şi necesitatea unei reparaţii mai laborioase. Garanţia nu acoperă defectele care apar ca urmare a neprezentării imediate la service pentru remedierea defecţiunilor. Exceptări de la Garanţia Extinsă i D. E. F. A. B. C. Pagube produse motocicleteica urmare a pătrunderii cu acesta în locuri inundate. Prin locuri inundate se înţeleg porţiuni de uscat acoperite cu apă provenită din revărsarea apelor pluviale, din ploi sau alte fenomene naturale; Orice costuri sau cheltuieli rezultate din retragerea motocicelteide către producător pe perioada de garanție sau în afara acesteia, ca urmare a constatării unor defecte de fabricație sau din orice alt motiv; Defecțiuni înregistrate de piesele cuprinse în acest Carnet de Garanție Extinsă și care fac obiectul acestei garanții, dacă aceste defecțiuni se datorează avarierii sau defecțiunii unei piese neincluse în această garanție extinsă, respectiv garanția extinsă funcționează numai dacă defectul ține de caracteristica piesei acoperite și nu dacă este provocată de o defecțiune a unei piese neacoperite de această garanție; Orice defecțiuni înregistrate de piesele un ei motociclete, datorate accidentelor de circulație, utilizării necorespunzătoare a motocicletei, precum și oricăror altor cauze externe, precum: incendiu, inundații, îngheț, ciocniri, loviri etc. (evenimente de orice fel care nu au nicio legatură cu funcționarea normală a motocicletei); Orice defecțiuni înregistrate de piesele unei motociclete, ca urmare a unor acte intenționate sau ilegale; Combustibili, chimicale, filtre, antigel, lichid de frână, lubrifiant sau ulei. Totuși, dacă aceste piese și consumabile sunt necesare ca părți ale unor reparații incluse în garanția extinsă, acestea sunt acoperite de prezenta garanție; PAG Orice defecțiune înregistrată la piesele componente ale motocicletelor utilizate pentru: închiriere, taximetrie, școală de șoferi, companii de curierat/ expediere, contracte în sistem „self drive”, ambulanțe, servicii publice (ex.: motociclete de curățare a străzilor , de ridicare a gunoiului etc.), campanii de menținere a păcii; Orice înlocuire a unei piese componente a u nei motociclete, făcută în scopul exclusiv de a permite motocicletei să se încadreze în standardele de funcționare cerute de legislația română în vigoare (ex.: reglaje ale motorului, controlul noxelor de CO2 conform cerințelor ITP etc.); Orice defecțiuni sau daune de consecință, rezultând direct sau indirect din defectarea oricărui computer, echipament de procesare a datelor, microcip sau a altor echipamente similare sau software; Orice consecință directă sau indirectă a războiului, invaziei, actelor ostile ale unui inamic (indiferent dacă starea de război este declarată sau nu), actelor de terorism (declarat sau nu), rebeliunii, revoluției, insurecției sau dictaturii militare; Pierderi directe sau indirecte cauzate de sau rezultând din orice combustibil nuclear sau deșeu obținut din arderea combustibilului nuclear . Orice defecțiune pre-existentă intrării în garanție a motocicletei, precum și costurile de remediere a acestor defecțiuni; Cheltuieli cu întreținerea zilnică a motocicletei; Costurile transportului motocicletei avariate până la cel mai apropiat Dealer autorizat; Piese de schimb montate incorect. N. O. P. Q. O. R. S. T. U. G. H. I. J. K. L. U. GARANȚIA HONDA Vă rugăm să duceţi motocicleta la un Reparator Autorizat Honda. Cereți Reparatorului Autorizat Honda să vă comunice cauza defecțiunii. În cazul în care reparaţia nu este acoperită de această Garanție Extinsă Honda, dumneavoastră vă daţi acordul să suportaţi costurile aferente. Reparatorul Autorizat Honda va stabili dacă aceea este o defecţiune acoperită de Garanţia Extinsă Honda, conform condiţiilor acestei garanţii. Dacă vă aflaţi în această situaţie, motocicleta va fi reparată cu titlu gratuit. Reparatorul Autorizat Honda se adresează Centrului de Administrare a Garanţiilor pentru acord. Centrul de Administrare a Garanţiilor îşi rezervă dreptul de a verifica circumstanţele în care a survenit defecţiunea, dacă nu s-au efectuat reviziile la timp, dacă aţi dat dovadă de neglijenţă în exploatare sau aţi suprasolicitat motocicleta, în aceste cazuri costurile reparaţiei vor cădea în sarcina dumneavoastră. PAG A. Dacă motocicleta dumneavoastră se defectează în România: Adresați-vă celui mai apropiat Reparator Autorizat Honda din țara în care vă aflați. Cereţi acestuia să identifice defecţiunea și să estimeze costurile reparaţiei. Dacă aveţi posibilitatea, sunaţi Reparatorul Autorizat Honda de la care aţi cumpărat Garanţia Extinsă Honda pentru a stabili împreună condițiile de soluţionare a problemei. Factura de reparaţie o plătiţi dumneavoastră. După întoarcerea în România, vă rugăm să duceţi comanda de reparație și factura pe care aţi plătit-o, împreună cu Certificatul de Garanţie Extinsă Honda şi datele de revizie periodică – Carnetul de Service și Garanție, la orice Reparator Autorizat Honda, pentru ca acesta să trimită documentaţia la prelucrare la Centrul de Admninistrare a Garanţiilor. După prelucrarea documentaţiei de garanţie extinsă şi autorizarea decontului de către Centrul de Autorizare a Garanţiilor, Reparatorul Autorizat Honda va obține un număr de autorizare, ceea ce-i va garanta plata respectivei reparaţii. Reparatorul Autorizat va returna costurile reparaţiilor pe garanţie extinsă în contul dumneavoastră. Se va despăgubi costul pieselor şi manoperei practicate în România. B. Dacă motocicleta dumneavoastră se defectează în afara României, în țările din Europa: ÎN CAZUL UNEI DEFECŢIUNI 1. 2. 3. 4. 1. 2. 3. 4. 5. 6. Honda Trading România, ±os. Bucure¤ti-Nord Nr. 10, Cl[direa 021, Etaj 9, Global City Business Park, 077190, Voluntari, Jude\ul Ilfov, România; www.honda-moto.ro

  • Beneficii

    Valoare de revânzare mai bună

    Valabil în rețeaua Honda România

    Eliminarea costurilor neprevazute

    Transferabilă către alt proprietar

    Acoperire Premium

    Utilizare piese originale Honda

  • GATANȚIE EXTINSĂ Moto Rulate

    Pentru motocicletele rulate cu data de start a garanției de producător Honda cuprinsă între 3 și 23 luni, poți achiziționa Garanția Extinsă (Moto Rulate), de la dealerii Honda Moto din România. Prețuri exprimate în lei cu TVA inclus, în funcție de capacitatea cilindrică a motocicletei/ scooterului.

    22YM HONDA ADV350
    22YM HONDA GOLD WING
    22YM HONDA CMX500 REBEL
  • In functie de capacitatea cilindrica

    <126 cc - 750 RON

    251-500 cc - 1.000 RON

    501-750 cc - 1.250 RON

    751-1.000 cc - 1.500 RON

    1.000-1.500 cc - 1.750 RON

    >1.500 cc - 2.250 RON

Pentru clienții a căror garanție de produs a expirat și reparația necesară nu a fost posibilă datorită restricțiilor actuale, Honda se va asigura (în urma verificărilor adecvate) că cererile legitime făcute pentru repararea defectelor apărute în perioada de garanție a produselor vor fi acceptate după redeschiderea dealerilor noștri. Pentru a reflecta natura în schimbare a situației Virusului Corona, aceste criterii vor fi revizuite la fiecare 30 de zile.

Garantia este furnizata de Honda Trading Romania, reprezentantul Honda in Romania, numit in continuare Honda. De asemenea, aceasta garantie este valabila in toate tarile pe care le veti regasi in documentul urmator (click aici) Garantia Honda se aplica numai motocicletelor importate prima data pe piata europeana de distribuitorul oficial Honda si care indeplinesc cerintele de omologare / reglementare ale tarii prin care au fost importate pe piata europeana.

Acoperirea
Garantia acopera toate mopedele si motocicletele (cu exceptia seriei CR si a seriei CRF-R/X).

Perioada de garantie pentru motociclete si scutere
Perioada de garantie este de 24 de luni de la data inmatricularii sau de la data vanzarii catre client, daca vehiculul ramane neinmatriculat. Pentru seria VFR 1200: 36 de luni de la data inmatricularii sau de la data vanzarii catre client, daca vehiculul ramane neinmatriculat. Pentru seriile XR si CRF-F: 3 luni de la data cumpararii.

Garantia pentru accesoriile originale Honda
Honda Trading Romania garanteaza accesoriile originale Honda, fabricate pentru a fi folosite in Europa la produsele Honda si specificate in detaliu in fisa de inregistrare a accesoriilor, ca fiind fara defecte de material sau de proiectare, pentru perioadele de mai jos.

Accesoriile originale
Accesoriile, inclusiv echipamentele audio pentru motociclete, sunt acoperite dupa cum urmeaza:
• Accesoriile instalate la prima inmatriculare sau PDI – 2 ani (seria VFR 1200 – 3 ani).
• Accesoriile cumparate dupa inmatriculare sau PDI – 12 luni sau pe perioada ramasa din garantie (oricare dintre acestea este mai mare).
• Accesoriile instalate dupa perioada de garantie de 2 ani (sau de 3 ani in cazul seriei VFR 1200) – 1 an.

Pentru a obtine service in garantie
Mergeti la reprezentanta autorizata Honda, avand la dumneavoastra accesoriul sau vehiculul la care este instalat acesta, precum si cartea de service care contine formularul de inregistrare pentru Accesoriile originale Honda.

Obligatia reprezentantei
Orice accesoriu original care este constatat ca fiind defect in aceasta perioada va fi reparat / inlocuit de o reprezentanta autorizata Honda, gratuit, daca au fost respectate conditiile aplicabile garantiei.

Obtinerea de service in garantie
Programati-va vizita la reprezentanta Honda de la care ati cumparat motocicleta sau la orice alta reprezentanta autorizata pentru motociclete Honda pe durata programului normal de lucru, avand la dumneavoastra cartea de service.

Obligatia reprezentantei
Reprezentanta Honda are obligatia, in baza acestei garantii, de a repara sau de a inlocui, dupa cum considera de cuviinta Honda, orice piesa care se constata ca este defecta ca rezultat direct al unui defect de fabricatie sau de material. Reparatia va fi gratuita in ceea ce priveste materialele si/sau manopera. Prezenta garantie se adauga tuturor drepturilor legale locale, precum legislatia locala sau legea privind protectia consumatorilor, si nu aduce atingere acestora. In cazul in care se banuieste un defect de fabricatie sau material care survine dupa expirarea perioadei de garantie, va rugam sa aduceti acest lucru in atentia reprezentantei Honda care, impreuna cu Honda, il vor analiza in conformitate cu conditiile noastre de garantie prezentate.

ÎNTREȚINERE ȘI MENTENANȚĂ

Operatiunile de service
Este responsabilitatea dumneavoastra sa va asigurati ca operatiunile de service sunt efectuate la intervalul specificat si ca inregistrarea de service este avizata in mod corespunzator. In acest fel, motocicleta dumneavoastra va fi complet acoperita de garantia Honda. Cu toate ca exista o retea extinsa de reprezentante autorizate Honda, este preferabil ca operatiunile de service de rutina sa fie efectuate de reprezentanta autorizata Honda de la care ati cumparat vehiculul si care va cunoaste atat pe dumneavoastra cat si vehiculul dumneavoastra. In circumstante normale, operatiunile regulate de service reduc costul general de intretinere. In cazul aparitiei unui defect in perioada de garantie, contactati imediat reprezentanta autorizata Honda si programati-va pentru efectuarea lucrarilor necesare. In special in perioada de vara, multe reprezentante sunt foarte ocupate. Prin urmare, este recomandabil sa planificati in avans orice operatiuni de service de rutina. Contactati cea mai apropiata reprezentanta Honda autorizata.

Ingrijirea vehiculului
Efectuati zilnic o verificare inainte de a conduce motocicleta. Lista de elemente este indicata in cartea tehnica. Aceste verificari sunt prevazute pentru a va ajuta, nu pentru a va incomoda. Nu uitati ca ajustarile minore sunt mai usor de efectuat acasa decat pe marginea drumului. In afara de imbunatatirea aspectului, curatarea riguroasa reprezinta o ocazie ideala de a verifica motocicleta. Aspectul si valoarea motocicletei vor depinde foarte mult de modul in care este ingrijita. In special pe timp de iarna, este extrem de important sa curatati motocicleta eficient si cu regularitate deoarece, daca nu este ingrijita, sarea de pe drumuri va duce la deteriorarea suprafetelor metalice expuse.

AVERTIZARE
Folositi numai agenti de curatare neutri pe piesele din plastic. Substantele chimice de curatare pot contine solventi care extrag elastomerii din plastic. Acest lucru face ca materialul sa devina casant. Evitati astfel de substante de curatare. Folositi doar solutie de sapun neutru. Pentru motor, roti si sistemul de esapament, se recomanda substante obisnuite de curatare disponibile in comert. Clatiti cu apa. Asigurati-va ca substantele chimice poluante nu ajung pe sol.

*Trebuie avut grija atunci cand se folosesc echipamente electrice de curatare sau de curatare cu aburi, deoarece aceste metode pot avaria vopseaua si finisajele lacuite.

Evitati indreptarea jetului de apa pe rulmenti. Umiditatea produsa va duce la coroziune. Pentru piesele din aluminiu nevopsite, precum motorul si carcasa transmisiei, trebuie sa se adauge un spray de protectie transparenta, pe perioada de iarna. Orice semne de coroziune pot fi indepartate cu lana de otel cu sapun. Piesele din metal goale pot fi curatate si protejate cu substanta de lustruit cu crom. Pentru curatarea seii, a bordului, a indicatoarelor, a farului din spate si a parbrizului, folositi numai solutie cu sapun neutru. Nu folositi nicio substanta de curatare care contine solventi. Piesele foarte murdare trebuie inmuiate in solutie de sapun si clatite apoi cu apa. In special in conditii severe de folosire, se recomanda protejarea motocicletei cu ceara sau lubrifiant adecvat. Consultati reprezentanta pentru recomandari. Planificati operatiunile de service de rutina cu mult timp in avans, pentru ca lucrarile necesare sa poata fi efectuate la intervalele specificate si intr-un mod convenabil pentru dumneavoastra si reprezentanta. Daca intentionati sa nu folositi motocicleta o anumita perioada de timp, consultati reprezentanta pentru recomandari.

Bateria fara intretinere
Majoritatea modelelor Honda sunt prevazute in prezent cu baterie sigilata care nu necesita intretinere (FM – maintenance free). Datorita sistemului sigilat, nu este necesara verificarea nivelului de electrolit al bateriei sau completarea cu apa distilata. Materialul din fibre de sticla din interiorul bateriei MF absoarbe complet electrolitul. Nu mai ramane deloc lichid. Functionarea instabila a motorului sau luminile slabe sunt semne ca bateria s-a descarcat. In acest caz, ea trebuie incarcata conform valorii recomandate de pe carcasa bateriei. Daca este descarcata complet, este posibil ca un incarcator conventional sa nu fi e suficient. Pentru mai multe detalii, contactati reprezentanta autorizata Honda.

ATENTIE
Nu scoateti niciodata capacele bateriei! Daca motocicleta urmeaza sa fie tinuta nefolosita o perioada prelungita de timp, scoateti bateria si incarcati-o complet (consultati cartea tehnica pentru operatiunea de scoatere). Apoi, tineti-o intr-un loc racoros si uscat. Daca bateria ramane in motocicleta, deconectati cablul negativ de la borna bateriei.

Bateria
AVERTIZARE!
• Bateria emana gaze inflamabile; tineti la distanta scanteile, flacarile si tigarile. Asigurati aerisirea adecvata atunci cand incarcati sau cand folositi bateria intr-un spatiu inchis.
• Bateria contine acid sulfuric (electrolit). Contactul cu pielea sau ochii poate cauza arsuri grave. Purtati imbracaminte de protectie si ecran pentru fata.
• Daca electrolitul ajunge pe piele, clatiti cu apa.
• Daca electrolitul ajunge in ochi, clatiti cu apa cel putin 15 minute si chemati imediat un medic.
• Electrolitul este otravitor.
• Daca inghititi electrolit, beti apa sau lapte in cantitati mari, dupa care luati lapte de magneziu sau ulei vegetal si chemati imediat un medic.
• Nu tineti la indemana copiilor.
• Chiar daca bateria este sigilata, aceasta tot emite gaze inflamabile. Tineti bateria departe de flacari deschise sau scantei.

Urmatoarele elemente nu sunt acoperite de garantia Honda:

• Orice dauna care rezulta din neglijarea intretinerii periodice specificate de Honda.
• Orice dauna care rezulta din operatiuni de reparatie sau intretinere efectuate prin metode care nu sunt specificate de Honda.
• Orice dauna care rezulta din utilizarea vehiculului pentru curse, raliuri sau competitii sportive similare.
• Orice dauna care rezulta din moduri de folosire diferite de cele indicate in cartea tehnica sau din folosirea peste limitele sau specificatiile furnizate de Honda (gradul maxim de incarcare, capacitatea pentru pasageri, viteza motorului si altele).

• Orice dauna care rezulta din folosirea de piese de alta origine sau din folosirea de combustibil, lubrifianti si agenti lichizi cu specificatii diferite de cele indicate in cartea tehnica.
• Orice dauna care rezulta din modificari care nu sunt aprobate de Honda (modificarea motorului, modificari ale performantei vehiculului, reducerea luminilor, extinderi sau alte schimbari).
• Orice dauna care rezulta din trecerea timpului (estomparea naturala a suprafetelor vopsite, a suprafetelor placate si alte deteriorari).
• Fenomenele estetice care nu afecteaza performanta.
• Orice dauna care rezulta din pastrarea sau transportul necorespunzator.
• Piese si lubrifianti consumabili de inlocuire:

PIESE
• Bujii, filtre de combustibil, elemente de filtre de ulei, lanturi de transmitere si pinioanele acestora, elemente de filtre de aer, placute de frana, saboti de frana, discuri de ambreiaj, becuri (exclusiv geamuri de far intr-o singura unitate etansa), sigurante, perii colectoare pentru motor, elemente de cauciuc, curele, pneuri, furtunuri si alte piese din cauciuc.

LUBRIFIANTI
• Ulei, lubrifiant, electrolit de baterie, lichid de racire pentru radiator si alte elemente specificate de Honda.
• Curatarea, verificarea, reglarea si alte elemente de intretinere periodica.

SI
Cheltuielile indirecte pentru cererea de garantie, inclusiv:
• Cheltuieli suplimentare suportate pentru comunicari, cazare, masa si alte elemente cauzate de defectarea produsului intr-o zona indepartata.
• Despagubiri pentru pierderea de timp, pierderi comerciale sau costuri cu inchirierea de produse inlocuitoare pe perioada remedierii.

ASA CUM SE INDICA IN CONDITIILE GARANTIEI, GARANTIA DUMNEAVOASTRA HONDA VA FI ONORATA IN TOATE TARILE INDICATE MAI SUS. CU TOATE ACESTEA…

1 Este extrem de important sa luati cu dumneavoastra aceasta carte si Cardul proprietarului. Impreuna, sunt singura dumneavoastra dovada ca motocicleta are garantie si ca operatiunile de service au fost efectuate.

2 Va recomandam ca pe durata in care calatoriti in strainatate, sa se efectueze numai reparatiile incluse in garantie care sunt urgente sau necesare pentru siguranta, iar celelalte sa fie lasate in seama reprezentantei Honda locale la intoarcere.

3 Asigurati-va ca au fost efectuate cu rigurozitate toate operatiunile de service inainte de a porni la drum.

4 Fiti foarte atent la nivelul de uzura a pneurilor si la presiunile din pneuri, deoarece este posibil sa parcurgeti distante mari cu viteza ridicata si cu o incarcatura mai grea. Consultati cartea tehnica.

5 Nu uitati sa efectuati verificarile zilnice.

6 Se recomanda calduros sa va achizitionati asigurare adecvata pentru calatorie, care sa acopere toate circumstantele neprevazute. Consultati asiguratorii sau orice organizatie de motociclism.

Calatoriile in strainatate Garantia Euro-Service 

Este aplicabila numai clientilor Honda care calatoresc prin tarile europene straine indicate mai sus, in care Honda este reprezentata de un distribuitor autorizat.

Observatie pentru client
In caz de probleme tehnice la motocicleta, va recomandam sa va adresati celei mai apropiate reprezentante Honda locale MAI INTAI prin consultarea cartii de telefon. Personalul de service pentru clienti va va ajuta sa contactati cel mai apropiat service autorizat. Pentru a repara motocicleta in garantie, trebuie sa aratati cartea de service / garantia Honda si cardul. Din nefericire, din cauza aspectelor legate de disponibilitatea pieselor de rezerva, in unele tari poate fi dificil sa obtineti toate beneficiile sistemului de garantie pan-european. Specificatiile modelelor vor varia de la o tara la alta, in Europa si este posibil ca reprezentanta sa intampine dificultati in obtinerea pieselor adecvate la timp sau la repararea motocicletei. Din cauza acestui lucru, recomandam ca toate reparatiile mai putin urgente sa fie efectuate de reprezentanta locala Honda la intoarcere.

Pentru toate reprezentantele autorizate Honda 
Atunci cand o motocicleta Honda tranziteaza tara dumneavoastra si necesita service de urgenta acoperit de garantie, trebuie sa acordati acest service, gratuit, proprietarului. In cazul in care considerati ca exista motive pentru care nu poate fi acceptata o cerere de catre Honda in tara dumneavoastra, telefonati distribuitorului respectiv si obtineti aprobarea acestuia inainte de aplicarea procedurii de garantie. Formularele de cerere trebuie sa fie completate corespunzator si depuse pentru solutionare in mod normal.

  • Motor

  • Transmisia variabilă

  • Rulmenți de roată

  • Sistemul alimentare

  • Cutie de viteză

  • Tracțiune

  • Arborele cardanic

  • Sistem de frânare

  • Repere mecanice/ electrice de fabrică

  • Sistem de răcire a motorului

  • Sistem electric

  • Carcase (piese turnate)

  • Simeringuri și garnituri

  • Display de bord TFT/LCD

CARNET DE GARAN|IE EXTINS{ INFORMA|II CU PRIVIRE LA GARAN|IA EXTINS{ HONDA GARANȚIA HONDA

Garanţia Extinsă Honda de care beneficiaţi este o opţiune inteligentă, creată de Honda Trading România pentru clienții din Romania. Durata garanţiei este menţionată în Certificatul de Garanţie Extinsă Honda ce va fi înmânat împreună cu motocicleta. În acest Carnet veţi găsi toate detaliile legate de modul în care vă puteţi bucura de avantajele oferite de Garanţia Extinsă Honda. Pentru întrebări suplimentare, nu ezitaţi să contactaţi cel mai apropiat Reparator Autorizat Honda. Honda Trading România garantează că motocicleta dumneavoastră a fost fabricată la cele mai înalte standarde Honda și vă oferă extinderea garanţiei standard a producătorului (2 ani) cu 24 de luni în limita a 200.000 km cumulat. Programul de Garanţie Extinsă Honda a fost realizat pentru a întâmpina exigenţele dumneavoastră privind utilizarea motocicletei fără griji. Garanţia Extinsă Honda acoperă valoarea reparațiilor (costurile pieselor de schimb şi manopera) efectuate de Reparatorii Autorizați Honda, în cazul în care defecţiunea se datorează unor erori de fabricaţie sau asamblare, în limita stabilită în Certificatul de Garanție Extinsă Honda. Detalii cu privire la componentele acoperite de Garanţia Extinsă Honda puteți găsi la capitolul «Componentele acoperite de Garanţia Extinsă Honda». Acest Carnet descrie termenii Garanției Extinse Honda și responsabilitățile generale ale proprietarului. Vă rugăm să le consultaţi cu atenţie.

INFORMAȚII CU PRIVIRE LA GARANȚIA EXTINSĂ HONDA SERVICE HONDA

Carnetul de Garanţie Extinsă Honda este emis pentru toate motocicletele incluse în programul de Garanţie Extinsă Honda oferit de Honda Trading România. Întreţinerea și repararea motocicletei conform standardelor Honda contribuie la menţinerea siguranţei şi a stării de funcţionare a motocicletei dumneavoastră, fiind un element obligatoriu pentru o cerere ulterioară de garanţie din cadrul programului de Garanţie Extinsă Honda. Totodată, evidenţa lucrărilor de service completată regulat la un Reparator Autorizat Honda și Garanția Extinsă Honda cresc valoarea de revânzare a motocicletei dumneavoastră. Pentru buna funcţionare a motocicletei dumneavoastră și pentru a beneficia de Garanția Extinsă Honda, asigurați-vă că aceasta este întreţinută şi reparată în conformitate cu specificaţiile Honda. CINE GARANTEAZĂ? Carnetul de Service şi Garanție trebuie considerat ca fiind o parte a motocicletei pe care aţi achiziţionat-o. De aceea, acest Carnet trebuie să rămână permanent în șaua motocicletei, pentru a avea o evidență a lucrărilor efectuate şi a se asigura astfel o reparaţie rapidă şi de calitate. Pentru a vă menţine dreptul la reparaţii în perioada de garanţie extinsă, întreţinerile la service trebuie să fie conforme cu recomandarea producătorului motocicletei şi să fie efectuate exclusiv de un Reparator din rețeaua națională de parteneri autorizați Honda România. Pentru asigurarea unor servicii rapide şi eficiente, Reparatorul Autorizat Honda trebuie să aibă acces la Carnetul de Service și Garanție şi la Carnetul de Garanţie Extinsă Honda, facturile de întreţinere de la service, precum şi la alte documente ale motocicletei. Perioada garanţiei extinse începe de la data expirării garanţiei producătorului şi expiră în ziua specificată în Certificatul de Garanţie Extinsă, atașat acestui carnet. Certificări IMPORTANT Reparatorul Autorizat Honda va ştampila şi va semna fişa dumneavoastră de service din Carnetul de Service şi Garanție și va verifica dacă programul de service, inclusiv reviziile, a fost efectuat conform specificaţiilor Honda. În Carnetul de Service şi Garanție se aplică semnătura şi ştampila Reparatorului Autorizat Honda, precum şi data efectuării reviziei şi numărul de kilometri parcurşi. După terminarea lucrărilor, asiguraţi-vă că în Carnetul de Service şi Garanție au fost înscrise corect aceste date. Deţinerea dovezilor cu privire la executarea verificării la service şi a lucrărilor de revizie, conform specificaţiilor Honda, este o condiţie pentru orice cerere ulterioară de garanţie din cadrul programului de Garanţie Extinsă Honda şi constituie, de asemenea, un avantaj la vânzarea ulterioară a motocicletei. Pentru a vă asigura ca totul este corect, ţineţi întotdeauna împreună Carnetul de Garanţie Extinsă Honda, Certificatul de Garanție Extinsă Honda şi Carnetul de Service şi Garanție al motocicletei, alături de înregistrarea la zi a operaţiunilor de service şi mentenanţă, precum şi facturile emise de Reparatorul Autorizat Honda. Intervalele la care se efectuează service-ul Cereri de garanţie GARANȚIA HONDA Se constată alterarea kilometrajului Se constată că reparațiile sau mentenanța motocicletei nu au fost efectuate în rețeaua de Reparatori Autorizați Honda Un asigurator a declarat motocicleta în cauză daună totală PAG Data service-ului, verificările la service Datele referitoare la lucrările obligatorii, revizii, întreţinere şi verificările aferente la service pot fi găsite în paginile Carnetului de Service și Garanție al motocicletei dumneavoastră, în planul de service. Dorim să subliniem faptul că intervalele de service menţionate pot fi depăşite cu maximum 1 lună sau 1.500 km. În acest caz, următorul interval de service se scurtează cu timpul depăşit, aceasta însemnând că depăşirile nu se pot cumula. Transferul garanţiei extinse către un nou proprietar Programul de Garanţie Extinsă Honda aparţine motocicletei, astfel el reprezintă un serviciu suplimentar oferit noului proprietar, în ipoteza în care vă decideţi să vindeţi motocicleta. Trebuie să vă asiguraţi că toate documentele aferente Garanţiei Extinse Honda sunt predate noului proprietar. Vă recomandăm să informați noul proprietar cu privire la importanța respectării recomandărilor Honda cu privire la efectuarea reviziilor și lucrărilor de service. Pentru ca Garanţia Extinsă să rămână în vigoare, noul proprietar trebuie să informeze orice Reparator Autorizat Honda de unde a fost cumpărată Garanţia Extinsă și despre schimbarea proprietarului. Menţiune: Garanţia îşi pierde valabilitatea dacă motocicleta este vândută unui vânzător comercial de motociclete şi/sau prin intermediul unui al treilea vânzător comercial intermediar. În cazul apariției unei defecțiuni, aveți obligația să prezentați motocicleta în maxim 7 zile calendaristice de la constatarea defecțiunii, la cel mai apropiat Reparator Autorizat Honda, pentru a preveni agravarea defectelor și necesitatea unei reparații mai laborioase. Garanția nu acoperă defectele care apar ca urmare a neprezentării imediate la service pentru remedierea defecțiunilor. Garanția Extinsă Honda este invalidă atunci când: COMPONENTELE ACOPERITE DE GARANŢIA EXTINSĂ HONDA Sunt acoperite integral toate piesele enumerate mai jos, inclusiv costurile manoperei. Piesele care nu sunt menţionate în mod expres ca obiect al acestei garanţii extinse nu intră sub incidenţa Garanției Extinse Honda. Totuși, dacă aceste piese sau consumabile sunt necesare ca părți ale unor reparații incluse în garanția extinsă, acestea vor fi acoperite. Vă rugăm să verificați tipul de acoperire pe care îl aveți în Certificatul de Garanție Extinsă Honda, atașat acestui carnet. Valoarea reparațiilor însumate pe maşină nu poate depăşi valoarea stabilită în Certificatul de Garanție Extinsă Honda. i • • • PAG 1. ACOPERIREA PREMIUM TOATE COMPONENTELE MECANICE ŞI ELECTRICE MONTATE ÎN FABRICĂ Sunt astfel despăgubite toate defecţiunile mecanice şi electrice ce apar în această perioadă de garanţie (incluzând manopera de reparaţie), dacă se îndeplinesc termenii şi condiţiile acestei garanții. CARCASE (PIESE TURNATE) Componentele defecte acoperite de acestă garanţie extinsă care atrag după sine defecţiuni ale pieselor turnate asociate vor fi înlocuite de Asigurator în limita Certificatului de Garanţie Extinsă Honda. SIMERINGURI ŞI GARNITURI Simeringul arborelui cu came, simeringul arborelui cotit, simeringul arborelui de ieșire al cutiei de viteze și orice altă garnitură sau simering dacă demontarea motorului, cutiei de viteze este necesară pentru efectuarea reparaţiei (conform termenilor, condiţiilor şi limitelor acestei garanții). CONSUMABILE Materialele consumabile, precum uleiurile, filtrele, lichidul de răcire sunt cu titlu gratuit dacă înlocuirea lor este necesară ca rezultat direct al unei defecţiuni mecanice a unei piese acoperite de această garanţie, conform termenilor, condiţiilor şi limitelor acestei garanții. COMPONENTELE NEACOPERITE DE GARANŢIA EXTINSĂ HONDA EXCLUDERI SPECIFICE (NU SUNT ACOPERITE) Cadru, vopsea, tapiţerie, ornamente exterioare, geamuri de orice gen, oglinzi, unitate audio şi sisteme de comunicaţie (excepție cele montate din fabrică), sisteme de navigaţie (excepție cele montate din fabrică). Becuri, faruri și lămpi, baterii/acumulatori, ansamblul de evacuare, inclusiv catalizatorul și sisteme airbag, telecomandă , anvelope şi jante. Piesele consumabile supuse unei uzuri normale, incluzând, dar fără a se limita la: bujii, fişe bujii, amortizoare, bucșe suspensii și articulații pivot, materiale de fricțiune ambreiaje și frâne, discuri de frână, tamburi de frână, cabluri, conducte, furtune, cablaje, curele (curelele de distribuţie sunt acoperite atât timp cât ele au fost schimbate conform recomandărilor producătorului). GARANȚIA HONDA PAG MOTOR Ansamblul culbutori, incluzând tacheții hidraulici, valvele de admisie și evacuare (excluzând valvele arse), arcuri și ghiduri de supapă, chiulasă (excluzând crăpături și decarbonizare), garnituri de chiulasă (cu excepția degresării), tije împingătoare, arbori cu came și role de contact, pinioane și lanț de distribuție, pompa de ulei, pistoane și segmenți, cilindru motor, biele, bolțuri de piston, cuzineți, arbore cotit, galeria de admisie, volantă și coroana dințată. Curele de distribuție sunt acoperite atât timp cât acestea au fost schimbate în conformitate cu recomandările de producător. Trebuie să fiți în măsură să furnizați dovezi în acest sens. TRANSMISIA VARIABILĂ Ambreiaje interioare, angrenaje planetare, pinioane de reducție, arbori, fulii variabile, sistem de acționare fulie, garnituri interne, bucșe și rulmenți. CUTIA DE VITEZE MANUALĂ Pinioane, mecanism de sincronizare, selectoare, arbori, rulmenți, bucșe . CUTIA DE VITEZE AUTOMATĂ Arbori interni, pinioane, ambreiaje, frâne bandă, bloc hidraulic, mecanism schimbător, pompa de ulei, rulmenți și bucșe, placa de antrenare . PAG RULMENȚI DE ROATĂ Doar rulmenții de roată ai punții motoare. ARBORELE CARDANIC Articulații universale și cuplaje. SISTEMUL ELECTRIC Electromotor și bobină, incluzând mecanismul de acționare și bendix, alternator/punte diode, bobine, releul de semnalizare,, MATERIALE CONSUMABILE Materialele consumabile, precum uleiurile, filtrele, lichidul de răcire sunt cu titlu gratuit dacă înlocuirea lor este necesară ca rezultat direct al unei defecţiuni mecanice a unei piese acoperite de această garanţie, conform termenilor, condiţiilor şi limitelor acestei garanții. DISPLAY TFT/CEASURI DE BORD Indică viteza de deplasare/turația motorului, treapta de viteză ,nivelul de combustibil, diferiți martori luminoși în funcție de model și dotarea fiecărui model (funcțiile și capabilitățile acestor module sunt diferite de la un model la altul și depind și de nivelul de echipare al motocicletei Dvs) Acestea sunt acoperite în garanție pentru defecte de funcționare/afișare a diferitelor sale funcții rezultate dintr-un defect imputabil producătorului/ produsului. Lipsa de funcționare sau avariile suferite datorate unor factori externi sau ce nu se afla sub controlul Honda nu vor fi acoperite de garanție . SISTEMUL DE ALIMENTARE Pompele de combustibil mecanice sau electrice. SISTEMUL DE RĂCIRE A MOTORULUI Pompa de apă, vasco-cuplajul ventilator, termostat și carcasa termostat. FRÂNE Cilindrii roților, regulatorul, etrieri și garnituri, unitatea servo. GARANȚIA HONDA PAG TERMENII ŞI CONDIŢIILE GARANŢIEI EXTINSE Reparațiile sau înlocuirile datorate uzurii normale a motocicletelor sau schimbărilor intervenite asupra pieselor componente ale motocicletei, ca urmare a învechirii acestora (ex.: cojiri de vopsea, modificări de culoare, coroziune etc.), precum și pentru înlocuiri sau reparații datorate uzurii morale a pieselor componente ale motocicletelor ; Reparații sau înlocuiri care se datorează faptului că proprietarul motocicletei nu a respectat condițiile sau indicațiile înscrise în manualul de utilizare a motocicletei emis de către pr oducător, precum și în certificatul de garanție extinsă atașat; Reparații sau înlocuiri ale pieselor care s-au deteriorat ca urmare a alimentării cu combustibil necorespunzător și/sau care nu este la nivelul standardelor indicate de producător, precum și ca urmare a lipsei sau utilizării oricăror uleiuri/ lubrifianți necorespunzători ca tip sau cantitate; Reparații sau înlocuiri ale unor piese a căror defecțiune este cauzată de modificări/ reparații ale motocicletei efectuate în servic euri neautorizate de producător sau de montarea p e motocicletă unor echipamente experimentale sau de modificări aduse motocicletei ce pot conduce la avarierea pieselor acoperite de această garanție extinsă; Orice costuri care depășesc răspunderea Dealerului asumată prin certificatul de garanție extinsă atașat, incluzând orice daune de consecință (ex.: pierderi de profit/ venit înregistrate de proprietarii motocicletei pe perioada de neutilizare a motocicletei pe timpul reparației); Defecțiuni înregistrate la piesele motocicletei ca urmare a utilizării acestuia în afara drumurilor publice cu excepţia aleilor de acces către spaţii de locuit/ locuri de parcare/ garaje, la raliuri, curse sau orice competiție; Nu există nicio limită a frecvenţei sesizărilor pe care le puteţi face în Garanţia Extinsă. Există totuşi câteva condiţii ce trebuie respectate: În cadrul garanţiei extinse, motocicleta dumneavoastră trebuie verificată de către un Reparator Autorizat Honda, conform recomandărilor producătorului, fără a depăşi cu 1.500 km sau 30 de zile calendaristice intervalele de revizii recomandate de producător pentru motocicleta dumneavoastră. Evidenţa lucrărilor de service trebuie ştampilată şi actualizată la fiecare revizie în Caietul de Service. În cazul apariţiei unei defecţiuni, aveţi obligaţia să prezentaţi motocicleta în maxim 7 zile calendaristice de la constatarea defecţiunii la cel mai apropiat Reparator Autorizat Honda, pentru a preveni agravarea defectelor şi necesitatea unei reparaţii mai laborioase. Garanţia nu acoperă defectele care apar ca urmare a neprezentării imediate la service pentru remedierea defecţiunilor. Exceptări de la Garanţia Extinsă i D. E. F. A. B. C. Pagube produse motocicleteica urmare a pătrunderii cu acesta în locuri inundate. Prin locuri inundate se înţeleg porţiuni de uscat acoperite cu apă provenită din revărsarea apelor pluviale, din ploi sau alte fenomene naturale; Orice costuri sau cheltuieli rezultate din retragerea motocicelteide către producător pe perioada de garanție sau în afara acesteia, ca urmare a constatării unor defecte de fabricație sau din orice alt motiv; Defecțiuni înregistrate de piesele cuprinse în acest Carnet de Garanție Extinsă și care fac obiectul acestei garanții, dacă aceste defecțiuni se datorează avarierii sau defecțiunii unei piese neincluse în această garanție extinsă, respectiv garanția extinsă funcționează numai dacă defectul ține de caracteristica piesei acoperite și nu dacă este provocată de o defecțiune a unei piese neacoperite de această garanție; Orice defecțiuni înregistrate de piesele un ei motociclete, datorate accidentelor de circulație, utilizării necorespunzătoare a motocicletei, precum și oricăror altor cauze externe, precum: incendiu, inundații, îngheț, ciocniri, loviri etc. (evenimente de orice fel care nu au nicio legatură cu funcționarea normală a motocicletei); Orice defecțiuni înregistrate de piesele unei motociclete, ca urmare a unor acte intenționate sau ilegale; Combustibili, chimicale, filtre, antigel, lichid de frână, lubrifiant sau ulei. Totuși, dacă aceste piese și consumabile sunt necesare ca părți ale unor reparații incluse în garanția extinsă, acestea sunt acoperite de prezenta garanție; PAG Orice defecțiune înregistrată la piesele componente ale motocicletelor utilizate pentru: închiriere, taximetrie, școală de șoferi, companii de curierat/ expediere, contracte în sistem „self drive”, ambulanțe, servicii publice (ex.: motociclete de curățare a străzilor , de ridicare a gunoiului etc.), campanii de menținere a păcii; Orice înlocuire a unei piese componente a u nei motociclete, făcută în scopul exclusiv de a permite motocicletei să se încadreze în standardele de funcționare cerute de legislația română în vigoare (ex.: reglaje ale motorului, controlul noxelor de CO2 conform cerințelor ITP etc.); Orice defecțiuni sau daune de consecință, rezultând direct sau indirect din defectarea oricărui computer, echipament de procesare a datelor, microcip sau a altor echipamente similare sau software; Orice consecință directă sau indirectă a războiului, invaziei, actelor ostile ale unui inamic (indiferent dacă starea de război este declarată sau nu), actelor de terorism (declarat sau nu), rebeliunii, revoluției, insurecției sau dictaturii militare; Pierderi directe sau indirecte cauzate de sau rezultând din orice combustibil nuclear sau deșeu obținut din arderea combustibilului nuclear . Orice defecțiune pre-existentă intrării în garanție a motocicletei, precum și costurile de remediere a acestor defecțiuni; Cheltuieli cu întreținerea zilnică a motocicletei; Costurile transportului motocicletei avariate până la cel mai apropiat Dealer autorizat; Piese de schimb montate incorect. N. O. P. Q. O. R. S. T. U. G. H. I. J. K. L. U. GARANȚIA HONDA Vă rugăm să duceţi motocicleta la un Reparator Autorizat Honda. Cereți Reparatorului Autorizat Honda să vă comunice cauza defecțiunii. În cazul în care reparaţia nu este acoperită de această Garanție Extinsă Honda, dumneavoastră vă daţi acordul să suportaţi costurile aferente. Reparatorul Autorizat Honda va stabili dacă aceea este o defecţiune acoperită de Garanţia Extinsă Honda, conform condiţiilor acestei garanţii. Dacă vă aflaţi în această situaţie, motocicleta va fi reparată cu titlu gratuit. Reparatorul Autorizat Honda se adresează Centrului de Administrare a Garanţiilor pentru acord. Centrul de Administrare a Garanţiilor îşi rezervă dreptul de a verifica circumstanţele în care a survenit defecţiunea, dacă nu s-au efectuat reviziile la timp, dacă aţi dat dovadă de neglijenţă în exploatare sau aţi suprasolicitat motocicleta, în aceste cazuri costurile reparaţiei vor cădea în sarcina dumneavoastră. PAG A. Dacă motocicleta dumneavoastră se defectează în România: Adresați-vă celui mai apropiat Reparator Autorizat Honda din țara în care vă aflați. Cereţi acestuia să identifice defecţiunea și să estimeze costurile reparaţiei. Dacă aveţi posibilitatea, sunaţi Reparatorul Autorizat Honda de la care aţi cumpărat Garanţia Extinsă Honda pentru a stabili împreună condițiile de soluţionare a problemei. Factura de reparaţie o plătiţi dumneavoastră. După întoarcerea în România, vă rugăm să duceţi comanda de reparație și factura pe care aţi plătit-o, împreună cu Certificatul de Garanţie Extinsă Honda şi datele de revizie periodică – Carnetul de Service și Garanție, la orice Reparator Autorizat Honda, pentru ca acesta să trimită documentaţia la prelucrare la Centrul de Admninistrare a Garanţiilor. După prelucrarea documentaţiei de garanţie extinsă şi autorizarea decontului de către Centrul de Autorizare a Garanţiilor, Reparatorul Autorizat Honda va obține un număr de autorizare, ceea ce-i va garanta plata respectivei reparaţii. Reparatorul Autorizat va returna costurile reparaţiilor pe garanţie extinsă în contul dumneavoastră. Se va despăgubi costul pieselor şi manoperei practicate în România. B. Dacă motocicleta dumneavoastră se defectează în afara României, în țările din Europa: ÎN CAZUL UNEI DEFECŢIUNI 1. 2. 3. 4. 1. 2. 3. 4. 5. 6. Honda Trading România, ±os. Bucure¤ti-Nord Nr. 10, Cl[direa 021, Etaj 9, Global City Business Park, 077190, Voluntari, Jude\ul Ilfov, România; www.honda-moto.ro

  • Valoare de revânzare mai bună

  • Valabil în rețeaua Honda România

  • Eliminarea costurilor neprevazute

  • Transferabilă către alt proprietar

  • Acoperire Premium

  • Utilizare piese originale Honda

Pentru motocicletele rulate cu data de start a garanției de producător Honda cuprinsă între 3 și 23 luni, poți achiziționa Garanția Extinsă (Moto Rulate), de la dealerii Honda Moto din România. Prețuri exprimate în lei cu TVA inclus, în funcție de capacitatea cilindrică a motocicletei/ scooterului.

22YM HONDA ADV350
22YM HONDA GOLD WING
22YM HONDA CMX500 REBEL
  • <126 cc - 750 RON

  • 251-500 cc - 1.000 RON

  • 501-750 cc - 1.250 RON

  • 751-1.000 cc - 1.500 RON

  • 1.000-1.500 cc - 1.750 RON

  • >1.500 cc - 2.250 RON