Putere
58.6 CP
HONDA
X-ADV 750
O poziție de condus verticala cu bratele relaxate
pe un ghidon lat, o vizibilitate buna in fata și o
utilitate universala, la naveta sau la plimbare
Pret 13.550€ (TVA Inclus)
GARANTIE 4 Ani sau 200.000km
ASISTENTA RUTIERA 2 ANI INCLUSA
Actualizat pentru 2025, primește o reîmprospătare a stilului cu faruri duble cu LED-uri care dispun de noi lumini de zi cu semnalizatoare integrate ( premieră din lume pentru motociclete), plus un nou pilot automat,standard și o actualizare a transmisiei cu dublu ambreiaj (DCT) pentru o fluiditate mai bună. la manevrare cu viteză mică. Parbrizul se reglează acum ușor cu o singură mână, cea stângă prin trei trepte. Specificațiile noului X-ADV includ gestionarea Throttle By Wire (TBW), patru moduri de rulare implicite cu combinații prestabilite de setări pentru Putere, Frână de motor și Control al tractiunii. Saua este prevăzută cu o spumă de uretan suplimentară pentru un confort sporit, o formă nouă pentru atingerea mai ușoară la sol cu piciorele și o acțiune mai rafinata de deschidere și închidere. Compartimentul de depozitare al seii de 22 L include o priză USB-C, iar torpedoul oferă un plus de utilitate. Un afișaj TFT de cinci inchi revizuit permite conectivitate smartphone-ului prin Honda RoadSync printr-un comutator de comutare intuitiv și iluminat cu patru directii aflat pe ghidonul din stânga.
Putere
58.6 CP
Înălțime șa
820 mm
Consum mixt
3.6 L/100km
Volum rezervor
13.2 l
Galerie Media
Un SUV al motocicletelor
Cu 3 kW mai multă putere de varf pentru motorul cu specificații EURO5, un plus de 600 rpm la linia roșie sunt schimbările principale, datorate resincronizarii supapelor și modificarii admisiei si evacuarii. Raporturile mai scurte pentru prima, a doua și a treia trepte permit o accelerare mai rapida, în timp ce rapoartele mai inalte a patra, a cincea și a șasea permit o croazieră relaxata cu viteze mai mari și o economie mai buna de combustibil.
Throttle By Wire (TBW) aduce cu sine un caracter reglabil al motorului prin 4 moduri implicite de pilot: RAIN, STANDARD, GRAVEL și SPORT plus un mod UTILIZATOR personalizabil. De asemenea, permite o funcționare și mai lina a sistemului Honda Selectable Torque Control (HSTC), care dispune acum de 3 niveluri de intervenție. Transmisia cu dublu ambreiaj (DCT) dispune de programe automate de schimbare a vitezelor care se leagă de modurile de rulare. Plus 3 moduri de Sport.
Un nou cadru și îmbunatațiri ale detaliilor economisesc 1 kg. Caroseria lui X-ADV are o design mai ascuți și mai agresiv, iar farurile duble cu LED-uri sunt acum echipate cu lumini de zi (DRL), așa cum sunt utilizate de CRF1100 Africa Twin.
Pentru a ajunge mai ușor la sol, scaunul este reconturat. Spațiul de depozitare reproiectat de sub sa creste în volum și este echipat cu o priza de încarcare USB; mutarea franei de parcare pe ghidonul drept ofera un confort sporit și eliberează spațiu pentru un nou torpedo. Un nou display TFT pentru instrumente ofera sistemul de control vocal pentru smartphone-ul Honda. Carenele sunt reproectate pentru o protective mai buna la vant. rezervorul este amplasat sun sua spate pentru a cobora centrul de grutate.
Motorul
- Throttle By Wire și un plus de 3kW pentru puterea de vârf de 1kW; Cuplu 69 Nm
- Un plus de 600 rpm la linia roșie
- Cu 1-3 viteze mai scurte, pentru o senzație mai sportivă; viteze cu 4-6 mai înalte pentru o economie îmbunătățită
- Conform EURO5, cu o eficiență de combustibil de 3,6 l/100 km
Designul motorului bicilindru paralel cu 8 supape SOHC al lui X-ADV, racit cu lichid, asigura performanțe puternice în gama de turatii joasa pana la medie. Arhitectura sa cu cursă relativ lunga și camerele de ardere cu formă speciala se combina cu arborele cotit cu masa inerțială mare pentru a produce cantitați mari de cuplu fara efort de la turații foarte mici. Inclinatia cilindrilor inainte coboara centrul de greutate pentru o stabilitate optima; pe parcursul actualizării din 2022, este acum cu 1,4 kg mai ușor decat înainte.
Datorită unei modificări fine de 5% a duratei de dechidere a supapelor, plus adaugarea de Throttle By Wire (TBW) și îmbunatațiri esapamentului, motorul face mai multa putere jos și turațiile cresc mai incet pana la 7.000 rpm la linie rosie. Pe langa creșterea puterii, acesta se menține la un cuplu crescut pentru mai mult timp peste 5.000 rpm.
Puterea de varf este crescută cu 3 kW la 43,1 kW la 6.750 rpm, cu un cuplu maxim de 69 Nm la 4.750 rpm. Mana în mana cu creșterea performanței sunt rapoartele de viteza care sunt mai scurte fața de inainte, a doua și a treia treapta, îmbunatațind pornirea în picioare și accelerația de rulare în fiecare treaptă. De la 30 km/h, X-ADV va parcurge 20 m în 1,7 s, 50 m în 3,2 s, în timp ce la 60 km/h motorul cu cuplu se rotește la doar 2.500 rpm. Treptele a patra, a cincea și a șasea sunt acum puțin mai înalte, pentru o eficiența îmbunatațita a combustibilului și utilizarea flexibilă a puterii crescute.
Echilibratoarele duble contracarează vibrațiile de la o inerție mai mare de turație, fără a afecta „pulmoarea” distinctă furnizată de ordinea neregulată de aprindere a motorului și arborele cotit cu faza de 270°. Alezajul și cursa sunt setate la 77 x 80 mm. Acolo unde este posibil, componentele sunt fabricate pentru a face mai multe lucrări: arborele cu came antrenează pompa de apă, în timp ce unul dintre arborii de echilibrare antrenează pompa de ulei. Menținând în acest fel numărul de piese la minim, motorul este menținut ușor, eficient și fiabil.
Cu un consum masurat de 27,8 km/l (mod WMTC), oferind o autonomie potențială de 366 km față de rezervorul de combustibil de 13,2 litri. De asemenea, acum este în conformitate cu reglementările EURO5, care de la 1 ianuarie 2020 au introdus standarde de emisii ale motorului semnificativ mai stricte în comparație cu EURO4. Aceste cerințe includ reduceri substanțiale ale emisiilor permise de monoxid de carbon, o scădere cu peste 40% a emisiilor totale de hidrocarburi, o detectare mai strictă a rateurilor de aprindere și introducerea unei limite de particule.
STANDARD ofera un punct de mijloc echilibrat între livrarea puterii motorului, frana de motor și intervenția HSTC, cu cel mai puternic nivel de intervenție ABS.
SPORT ofera o livrare mai agresivă a puterii motorului și frana de motor, cu intervenție HSTC scăzută, ABS ridicat.
RAIN transmite puterea redusa a motorului și frana de motor, aport ridicat de HSTC și ABS.
GRAVEL folosește putere mare și frana de motor cu HSTC și ABS scazut.
UTILIZATORUL ofera opțiuni personalizate de scazut/mediu/ridicat între furnizarea puterii motorului și frana de motor și scazut/mediu/ridicat/oprit pentru HSTC.
Honda Selectable Torque Control (HSTC) ofera acum un control mult mai fin, deoarece utilizează TBW pentru a gestiona cuplul furnizat roții din spate, cu 3 niveluri de intrare spre deosebire de cele 2 din sistemul anterior:
Nivelul 1 permite intervenția minimă pentru o patinare a roților din spate – pe pietriș sau pamant
Nivelul 2 este setarea implicită și oferă o tracțiune care inspira încredere pentru condiții generale de mers.
Nivelul 3 oferă control maxim pentru drumurile alunecoase.
HSTC poate fi, de asemenea, dezactivat.
Farurile duble cu LED sunt reproectate, au acum și lumini de zi (DRL) care se adapteaza automat la intensitatea luminii ambientale și ofera o lumina stralucitoare, foarte vizibila, îmbunatațind siguranța.
Pentru manevrarea terenurilor accidentate, furca USD de tip cartuș de 41 mm se ajusteaza pentru preancărcarea arcului și amortizarea la compresie. Amortizorul spate reglabil cu preancarcare a arcului este un design cu presiune divizata pe gaz cu un singur tub și operează bascula din aluminiu - prin Pro-Link.
Suspensia cu cursă lungă – 153,5 mm în față și 150 mm în spate – este potrivită cu garda la sol de 165 mm
Volum marit la 21 L, se poate depozita o casca imtegrala sau modulara.
Pentru un plus de confort, X-ADV folosește o Smart Key, care se afla în buzunarul riderului și elimina nevoia de a folosi o cheie mecanica pentru pornire, combustibil și sa Cu cheia inteligenta se apasa o singura data comutatorul principal. De asemenea, are o funcție „răspuns înapoi”, care face ca indicatoarele să clipeasca pentru o identificare ușoara de la distanța și blocheaza șau deblocheaza Smart Top Box optional
Pentru naveta sau tur, noul parbriz al lui X-ADV se ajusteaza manual in 5 poziții de la jos la înalt pentru a maximiza sau a minimiza fluxul de aer. Diferența totala de înalțime este de 139 mm, cu o rată de 11° între punctul cel mai înalt și cel mai jos.
X-ADV
SOHC- 2 cillindri, 4 timpi - 58.6 CP
13.550€ (TVA Inclus)
X-ADV
SOHC- 2 cillindri, 4 timpi - 58.6 CP
13.550€ (TVA Inclus)
Configurează-ți motocicleta Honda preferată cu aplicația Honda Motorcycles Europe.
Descarcă materialele X-ADV pentru mai multe informații
ÎȚI DOREȘTI UN X-ADV?
Completează formularul și vei fi contactat de un reprezentant Honda în cel mai scurt timp!
Te-ar putea interesa
Materiale cu informaţii despre X-ADV.