Putere
87 CP
REBEL 1100 T
Pret manuala 12.650€ (TVA Inclus)
automata 13.750€ (TVA Inclus)
GARANTIE 4 Ani sau 200.000km
ASISTENTA RUTIERA 2 ANI INCLUSA
CMX1100T Rebel - o nouă versiune Touring accesorizata cu semi-carena aerodinamică și cutii bagaje rigide.
Ca întotdeauna, motorul cu două cilindri paraleli de 1.084 cmc are performanțe serioase, plus caracterul puternic am motorului da și o notă de evacuare placuta. Controlul selectabil al cuplului Honda cu control integrat pentru Wheelie, Cruise Control și 3 moduri de rulare implicite furnizate prin Throttle by Wire alcătuiesc un pachet complet de componente electronice de ajutor. Trenul de rulare de înaltă calitate include furci față tip cartuș de 43 mm, amortizoare spate „piggyback” și etrier de frână față cu patru pistoane, cu montare radială. Toată iluminarea este LED, cu afișaj LCD negativ al instrumentului. De asemenea, este disponibilă o opțiune de transmisie cu dublu ambreiaj (DCT) cu 6 trepte.
Putere
87 CP
Înălțime șa
700 mm
Consum mixt
4.9 L/100km
Volum rezervor
13.6 l
Galerie Media
E timpul pentru ceva complet nou. Rebel CMX1100 aduce un stil nou de „bobber” din vremurile trecute, dar cu detalii si design contemporan combinat cu tehnologie moderna.
Noul CMX1100 Rebel combina stilul clasic cu tehnologia de ultimă ora.
Motor bicilindric paralel cu un cuplu de 98 Nm și o putere de 74 kW, motorul fiind imprumutat de la Africa Twin.
Șasiul cu manevrabilitate deosebit de ridicata include suspensii spate pe gaz și frane de înaltă calitate.
Are 4 moduri de condus, control al tractiunii pe 3 niveluri și Wheelie Control.
Exista si opțiunea de transmisie automata cu dublu ambreiaj DCT.
Toți riderii se vor bucura sa exploreze caracterul și performanța oferite de motorul cu două cilindri paraleli de 1.084 cmc (derivat de la CRF1100L Africa Twin) care, cu o putere de vârf de 64 kW și un cuplu de 98 Nm, present la turatii joase si medii ofera un foarte puternic “PUNCH” , plus un caracter special la evacuare.
Rebel CMX1100 este construit pentru plăcerea pură pe două roți, un roadster din secolul XXI, conceput de la bază pentru a oferi o calatorie placuta, cu un motor ce ofera performanțe și manevrabilitate extraordinare. Fiecare detaliu îl face diferit; Înălțimea șeii este de doar 700 mm, iar materialul cu densitate moale este conturat pentru a oferi suport la accelerație puternică. Un afișaj LCD negativ cu diametru de 120 mm livrează intuitiv informațiille necesare, în timp ce ghidonele largi montate cu distanțiere de 1 inch oferă grip și manevrabilitate superioară.
Cadrul din oțel tubular este la baza stilului Rebel
Geometria direcției ofera stabilitate cu caracteristici de manevrabilitate ușoara
Furci față tip cartuș de 43 mm și amortizoare spate cu gaz, ambele reglabile cu preîncărcarea arcului
Etrier de frână față cu patru pistoane cu montare radială și disc plutitor de 330 mm
130/70 B 18, 180/65B16 anvelope față și spate
Cadrul tubular din oțel al lui Rebel se bazează pe designul brut și simplu al fratelui sau mai ic REBEL 500 și prezinta aceeași linie „tematica” definita, care merge pe diagonala din față în spate, cu rezervorul de combustibil jucand rolul sau. Bascula cu diametrul de 50,8 mm are și ea un aspect „proiectat” care să se potriveasca in linoa motocicletei.
Ampatamentul este de 1.520 mm; furcile au un unghi de 30° pentru stilul cruiser iar cursa este de 110 mm pe fata. Aceasta combinație ofera aspectul potrivit, stabilitate în linie dreapta și manevrare precisa și ușoara pe viraje. Greutatea totala este setată la 223 kg pentru Rebel 1100 standard și 233 kg pentru opțiunea echipată cu DCT.
Furcile frontale tip cartus au elemente tratate pentru micsorarea frecarilor din fiind din 2 piese (fabricate atat din aluminiu extrudat, cat și din aluminiu turnat sub presiune) cuplate cu juguri late de de 43 mm finisate cu un strat de oxid de titan bleumarin închis. Amortizoarele spate duble au o tijă de 12,5 mm și un rezervor presurizat „piggyback”. Atât suspensia față, ct și suspensia spate sunt reglabile pentru preancarcarea arcului.
Puterea de franare este asigurata de un etrier frontal monobloc cu patru pistoane, montat radial, care mușca un disc flotant de 330 mm și un etrier spate cu un singur piston/disc de 256 mm, ambele gestionate de ABS. Jantele din aluminiu turnat au 5 spițe sportive în formă de Y și poartă anvelope late; un 180/65B16 spate și 130/70B18 fața.
Rebel 1100 T
SOHC - 2 cilindri paraleli, 4 timpi - 87 CP
12.650€ (TVA Inclus)
Rebel 1100 T - DCT
SOHC - 2 cilindri paraleli, 4 timpi - 87 CP
13.750€ (TVA Inclus)
Descarcă materialele Rebel 1100T pentru mai multe informații
ÎȚI DOREȘTI UN Rebel 1100? T
Completează formularul și vei fi contactat de un reprezentant Honda în cel mai scurt timp!
Te-ar putea interesa
Materiale cu informaţii despre Rebel 1100 T.