Putere
12.5 CP
SCUTER HONDA PCX 125
Noul scuter PCX 125 este disponibil cu permis categoria B
3.550€ (TVA Inclus)
ACEST SCUTER DE 125 SE POATE CONDUCE CU PERMIS CATEGORIA B
PCX125 se bucura de un succes imens si se datoreaza unei formule pe care Honda o foloseste de mulți ani si o perfecționeaza : un design puternic, modern, care îi permite sa se potriveasca perfect într-un stil de viața urban, cuplat cu dimensiuni compacte care îi asigura o cale prin traficul aglomerat și poate fi parcat oriunde cu ușurința.
Actualizări de model :
Foarte popularul HONDA PCX125 vine cu un nou stilul si design. De asemenea, ofera mai mult spațiu de stocare sub sa, o priza de încărcare USB Type-C și actionare cu Smart Key. Puterea marita vine de la un nou motor îmbunatatit cu tehnologia Smart Power Plus (eSP+) cu patru supape, cu specificația EURO5 si cu controlul tractiunii Honda Selectable Torque Control (HSTC). Un cadru reproiectat include o cursa mai lunga a suspensiei și anvelope de dimensiuni mai mari.
Putere
12.5 CP
Înălțime șa
764 mm
Consum mixt
2.1 L/100km
Volum rezervor
8.1 l
Galerie Media
Pentru ca e placut compact,agil,fiabil si consuma max 2L/100Km. Placerea accelerarii motoarelor Honda e deja recunoscuta fiind lina si continua pana spre maximul turatiei dar si pentru ca sunt asa concepute sa traga de la turatii joase ajutand la plecarea de la stop si propulsandu-te inaintea participantilor la trafic. Asta nu inseamna doar placerea acceleratiei dar si timp mai scurt in trafic.
Spatiul de depozitare de sub sa este marit putand fi depozitate 2 casti si o borseta. Suplimentar se poate monta un Top Case. In fata carenei se afla un torpedo care contine o prize UCB-C.
Iluminarea completă cu LED-uri premium îl deosebește și pe PCX125 de mulțime sit e face mult mai vizibil de catre participantii la traffic. Farul este nou și dispune de o lumină de mers cu 5 linii înguste de bliț poziționate în paralel. Pe spate Se potrivește cu o lampă de stop în formă de X, folosind tehnologia multi-optica pentru a oferi un efect 3D intens.
O tehnologie suplimentara, noua pentru PCX, pentru a spori aderenta în condiții umede de carosabil este Honda Selectable Torque Control (HSTC), care gestioneaza cu fin tracțiunea roții din spate. Un indicator „T” va palpaii pe bord cand HSTC reduce în mod activ pierderea de tractiune a roții. Sistemul poate fi oprit complet.
Un nou aspect al instrumentului consolei centrale, „ecran lat”, prezintă toate informațiile în mod ordonat și concis, într-un format ușor de citit. Un LCD inversat afișează viteza, în timp ce alte informații disponibile includ odometrul, KM parcursi, indicatorul de combustibil, consumul mediu de combustibil și indicatorul de oprire la ralanti START STOP.
Honda este primul producator moto care a implementat tehnologia START STOP, reucand astfel consumul si implicit poluarea din marile orase.
O cheie intelligent SMART KEY, este, de asemenea, o nouă adaugare la obtiunile PCX125. Pe langa controlul butonului principal al contactului și blocarea compartimentului, acesta poate gestiona și top box-ul Smart detașabil (opțional) de 35 L. Cu cheia inteligentă în buzunarul pilotului, cutia este descuiată și se blochează automat atunci când pilotul pleaca. De asemenea, poate fi blocat de la cheie.
Tehnologiile Honda eSP+ cu frecare redusa se gaseste în întregul motor; Asamblarea inteligenta a componentelor precum pompa de ulei (care este încorporata în carter) ajuta la asigurarea în continuare a eficienței de ungere. O cameră de combustie compacta și injecția de combustibil PGM-FI, cu corp de accelerație cu diametrul de 28 mm, cu 2 mm mai mare decat inainte, optimizeaza viteza de ardere și performanța de racire.
Boltul pistonului decalat reduce frecarea cauzata de contactul dintre piston și alezaj, transmițand eficient energia de ardere catre arborele cotit. Alejzajul boltului este bucsat reducand frecarea. Un nou întinzator hidraulic al lanțului cu came îmbunatațește și mai mult eficiența motorului prin reducerea vibrațiilor interne și îmbunatatateste economia de combustibil.
Jeturile de ulei pentru piston – așa cum sunt utilizate la motocicleta de competiție MX CRF450R – mențin o racire constanta. Acest lucru permite avansarea timpului de aprindere și previne arderea anormala.Un dispozitiv hidraulic de tensionare a lanțului de distributie inhiba vibrațiile, controleaza zgomotul și reduce frecarea.
PCX 125
eSP+ SOHC - 4 timpi, 4 supape - 12.5 CP
3.950€ (TVA Inclus)
PCX 125
eSP+ SOHC - 4 timpi, 4 supape - 12.5 CP
3.950€ (TVA Inclus)
Descarcă materialele PCX 125 pentru mai multe informații
ÎȚI DOREȘTI UN PCX 125?
Completează formularul și vei fi contactat de un reprezentant Honda în cel mai scurt timp!
Te-ar putea interesa
Materiale cu informaţii despre PCX 125.