Putere
47.6 CP
HONDA HORNET 500
GARANTIE 4 Ani sau 200.000km
ASISTENTA RUTIERA 2 ANI INCLUSA
Pret 7.450€ (TVA Inclus)
Hornet 500 este un naked usor si compact cu un motor distractiv cu doi cilindri,asamblat pe un șasiu simplu, ușor și sportiv, care este la fel de distractiv pentru un rider experimentat, precum și pentru cei care incep cariera de motociclist. Și în timp ce o putere de vârf de 35 kW îl face potrivit pentru deținătorii de licență A2, CB500F ofera mult mai mult decat performanța.
Actualizări de model 2024:
Mini-streetfighter-ul compatibil cu A2 de la Honda primeste îmbunatațiri majore axate pe performanța, conduse de noile furci inversate Showa 41 mm Separate Function Fork Big Piston (SFF-BP) USD si frane fața cu două discuri și etriere cu montare radiala. Datorita noii furci aderența anvelopei din fața este sporita, manevrabilitatea este îmbunatațita și mai mult de noua bascule reproectata este acum mai ușora si cu mai multă flexibilitate laterala. Amortizorul spate are noi setari pentru a completa noile furci. Roțile sunt reproiectate și are un radiator mai ușor, iar noile setări de injecție de combustibil îmbunatațesc caracterul motorului. LED-urile farurilor mai puternice și luminile indicatoare de poziție fața ofera o vizibilitate mai mare.
Putere
47.6 CP
Înălțime șa
785 mm
Consum mixt
3.5 L/100km
Volum rezervor
17.1 l
Galerie Media
În timp ce dimensiunile sale compacte o fac ușor decondus și de învațat, aceleași atribute o fac, de asemenea, o adevarata placere pentru cei - indiferent dacă urcă de la un 125 sau coboara de pe o motocicleta mai mare - care doresc să exploreze exact ce poate face in oras sau in weekend.
Furci Showa 41 mm Separate Function Fork Big Piston (SFF-BP) USD ca la modelele mai scumpe si mai performante. Datoruta tehnologiei Big Piston amortizoarele fata devin mult mai sensibile la denivelarile soselei absorbint perfect supartata neregulata facnt ca anvelopa sa fie in contact perfect cu asfaltul chiar in viraje.
Noi discuri duble de 296 mm, potrivite cu etrierele Nissin cu patru pistoane cu montare radiala. franarea este mai eficienta iar presiune pe levierul de frana scade simtitor creeand un confort si o siguranta crescauta riderului.
Furcă Showa de 41 mm cu funcție separata Big Piston (SFF-BP) USD
Noi discuri duble de 296 mm, potrivite cu etrierele Nissin cu patru pistoane cu montare radiala
Roți și bascula mai ușoare
Mutarea centrului de greutate înainte pentru aderența îmbunatațita a anvelopei din fața
Motorul plin de viața cu doi cilindri ofera putere și cuplu utilizabil pe toată gama de turații, plus un sunet sportiv de la toba de eșapament cu ieșire dubla.
Noile setări PGM-FI îmbunătățesc senzația și caracterul cuplului
Noul design al radiatorului, mai elegant și mai ușor
Motorul bicilindru paralel cu 8 supape racit cu lichid de 471 cc al modelului Hornet 500 ofera un echilibru bine proporționat între dimensiunea fizica și putere. Actualizarile din 2019 au creat o accelerație mai rapidă printr-o creștere de 4% a puterii și a cuplului de la intervalul scazut pana la mediu în intervalul 3-7.000 rpm. Este în mare masura un motor ale carui performanțe generale și caracter contrazic capacitatea relativ mică. Puterea maximă de 35 kW ajunge la 8.600 rpm, cu un cuplu de 43 Nm livrat la 6.500 rpm.
Toba de eșapament are țevi de ieșire duble, oferind un avantaj sportiv fiecărui impuls și un sunet placut la turații mari. Un nou design mai placut din punct de vedere estetic al radiatorului contribuie la o reducere a greutății cu 100 g, fara pierderi de eficiența de racire.
Alezajul și cursa sunt setate la 67 mm x 66,8 mm și raportul de compresie este de 10,7:1; știfturile arborelui cotit sunt fazate la 180° și un arbore primar de echilibrare se afla în spatele cilindrilor, aproape de centrul de greutate al motocicletei. Contragreutatea bielei are o forma speciala pentru echilibrarea motorului iar greutatea sa scazuta permite motorului sa se rotească liber, cu o inerție redusa.
Un lanț de distributie silențios (SV Chain) are suprafața știfturilor tratata cu vanadiu, reducand frecarea si cu protecție sporita împotriva uzurii. Diametrul supapei de admisie este de 26,0 mm cu diametrul supapei de evacuare de 21,5 mm.
Forma pistonului este proiectata cu atenție pentru a reduce „zgomotul” pistonului la turații mari. Frecarea este redusa prin striații pe mantaua pistonului (un finisaj care marește suprafața, introducând goluri în care uleiul poate curge pentru o lubrifiere mai buna). Capacitatea uleiului este de 3,2 L. Cutia de viteze cu șase trepte, cu schimbare rapida, este gestionata de un ambreiaj de asistența de alunecare.
Greutatea proprie a noului Hornet 500 rămâne de 188 kg, dar pune mai multa greutate pe roata din fața decat modelul anterior pentru a crea o manevrabilitate maimare și pentru a îmbunatați aderența fața: procentul maselor fața/spate este acum de 49,7/50,3 (comparativ cu 46,8/53,2). Ampatamentul ramane de 1410 mm, cu un unghi de atac și o cursa la amortizoare de 25,5°/102 mm.
Inalțimea seii a scazut la 789 mm, ceea ce face ca Hornet 500 sa fie foarte ușor de gestionat, iar poziția sa neutra de condus se potrivește confortabil cu riderii de orice înalțime.
Rezervorul de combustibil are o capacitate de 17,1 L, inclusiv rezerva și combinat cu economia excelenta de combustibil de 3,5 L/100 km (28,6 km/litru) a motorului, ofera o autonomie de peste 485 km.
Într-un efort suplimentar de a îmbunatații calitatea rularii Hornet 500 2024 are noi roți mai ușoare, cu 5 spițe în formă de Y. Lățimea roții din față rămâne de 3,5 inchi cu o anvelopă 120/70-ZR17, iar cea din spate de 4,5 inchi cu anvelopă 160/60-ZR17.
Hornet 500
DOHC - 2 cilindri paraleli - 47.6 CP
7.450€ (TVA Inclus)
Descarcă materialele Hornet 500 pentru mai multe informații
ÎȚI DOREȘTI UN Hornet 500?
Completează formularul și vei fi contactat de un reprezentant Honda în cel mai scurt timp!
Te-ar putea interesa
Materiale cu informaţii despre Hornet 500.