Putere
58.6 CP
HONDA FORZA 750 GT
Zero compromisuri
Pret 11.950€ (TVA Inclus)
GARANTIE 4 Ani sau 200.000km
ASISTENTA RUTIERA 2 ANI INCLUSA
Forza suprema este aici. Rapid, agil și luxos, este plin de tehnologie și gata sa-și faca simțită prezența. Fiind echipat pentru naveta zilnică, în oras dar și în afara orașului, precum și pentru un tur de weekend, Forza 750 este simbolul calității și practicii. O alegere premium raționala? Da, daca doresti confort, eleganta si stil. Exista in accesoriile originale Honda varinata de a monta doua cutii laterale si una centrala devenind astgel un touring de unde si adaugara GT.
Putere
58.6 CP
Înălțime șa
790 mm
Consum mixt
3.6 L/100km
Volum rezervor
13.2 l
Galerie Media
As alege FORZA750 daca doresc in primul rand confort si protectie contra vantului sau al apei, pentru ca pot sta cu picioarele intinse si relaxate, pentru ca am un motor in 2 cilindrii mare de 750 cc care livreaza linear puterea pe jos, pentru ca am o transmisie cu 6 trepte cu dublu ambreiaj DCT ( nu CVT ca la un scuter classic ) dar si pentru ca are un aspect modern care se deosebeste de tot ce este acum pe piata moto. Pot sa-l aleg si pentru ca pot merge zilnic cu el in oras, dar avnd un motor mare pot iesii cu el la ture mai lungi inafara orasului si mai ales deoarece are un consum incredibil de mic sub 4 l/100Jm.Daca rationamentul de mai sus se potriveste cu al dumneavoastra atunci solutia este HONDA FORZA 750 !
FORZA750 este prezentat de Honda ca fiind un scuter mare din familia FORZA care include FORZA125 si FORZA350, dar poate fi identificat si ca o motocicleta cu aspect si pozitie de Maxi Scooter. De ce ? Pentru ca FORZA750 e construita la baza de proectare ca o motocicleta, cadrul fiind conceput ca la o motocicleta de strada, motorul provine de la NC750 iar transmisia cu dublu ambreiaj DCT este tot provenita de motocicletele Honda street si touring. Roata fata de 17” si furca inversata este identica ca la o motocicleta, ghidonul drept si lat iti da impresia ca conduci o motocicleta iar tot comportamentul stradal nu difera cu nimic de conducerea unei motociclete. Dca vrei sa faci touring dar confortabil in pozitia relaxata a unui scuter poti aduga setul de 3 cutii de bagaje devenind un touring GT veritabil. Puterea este indeajuns de mare ca sa ai o viteza de croajiera in jur de 120km/h si sa poti efectua depasiri rapide.
In primul rand are un afișaj color TFT care ofera un sistem Honda Smartphone Voice Control care leaga riderul de smartphone-ul sau.
Pornirea, blocarea și deschiderea seii se fac prin sistemul Smart Key.
Sistemul de acceleratie Throttle By Wire (TBW) permite reglarea caracterului motorului prin 3 moduri implicite: RAIN, STANDARD și SPORT, plus un mod UTILIZATOR personalizabil.
Honda Selectable Torque Control (HSTC) ofera un nivel fin de intervenție pe 3 niveluri, în timp ce transmisia cu dublu ambreiaj (DCT) dotată standard ofera programe automate de schimbare a vitezelor care se leagă de modurile de conducere plus 3 variante sport.
Semnalizatoarele din spate au o funcție de semnal de oprire de urgența (ESS), daca se detecteaza o accelerație negativă de 6,0 m/s 2 la o viteză minimă de 53 km/h cu oricare dintre frane, luminile de avarie clipesc pentru a-i avertiza pe ceilalți utilizatori ai drumului ca este în curs de oprire urgenta.
De asemenea are anulare automata a semnalizarii
Spațiul de depozitare de sub șa are 22 litri și poate depozita o cască full-face sau modular si tot acolo vei gasi o priză USB C pentru a-ți încărca telefonul. De asemenea are un compartiment pentru depozitarea manușilor în partea dreaptă a ghidonului.
Are3 moduri de rulare implicite STANDARD, SPORT, RAIN,, plus personalizarea UTILIZATOR
Honda Selectable Torque Control (HSTC) ofera o funcționare discreta și un control rafinat, deoarece gestionează cuplul roții din spate datorită TBW, pe 3 niveluri:
Tehnologia DCT de la Honda se află acum la al unsprezecelea an de producție și peste 140.000 de motociclete Honda echipate cu DCT au fost vandute în Europa din 2010. Oferă schimbări de viteze consistente, fara întreruperi și devine foarte rapid o utilizare fireasca.
Se utilizeaza două ambreiaje: unul pentru vitezele 1 , 3 și 5, celalalt pentru 2, 4 si 6, opuse pentru a fi compact. Fiecare ambreiaj este controlat independent de propriul circuit electro-hidraulic. Cand are loc o schimbare de viteza, sistemul preselectează treapta folosind ambreiajul correspondent, care nu este utilizat pentru treapta anterioara. Ambreiajul anterior este decuplat electronic pe masura ce, simultan, se cuplează cu celalalt ambreiaj.
Rezultatul este o schimbare constanta, rapida și fara pierdere de viteza. În plus, deoarece ambreiajele duble transfera antrenarea de la o treapta de viteza la următoarea cu o întrerupere minima a transmisiei catre roata din spate, orice șoc de schimbare a vitezei sunt reduse la minimum, facand schimbarea directă și lina. Beneficiile suplimentare includ durabilitatea (deoarece angrenajele nu pot fi deteriorate prin ratarea unei trepte de viteză), imposibilitatea blocării, stresul materialelor scazut, usor de condus in oraș și oboseala redusă a pilotului.
Sistemul DCT ofera doua abordari distincte de mers: varianta automata, cu modele de schimbare pre-programate care citesc în mod constant viteza vehiculului, treapta selectata și turația motorului pentru a decide cand ar trebui sa aiba loc o schimbare, și setarea transmisiei manuale pentru schimbarea treptelor folosind padelele + si – din stanga ghidonului.
Cadru tubular din oțel, furca fata inversata USD de 41 mm, suspensie Pro-Link spate și fascula din aluminiu
Etriere duble de frana fața cu patru pistoane cu montare radială, discuri de 310 mm și ABS
Roți din fața și din spate din aluminiu turnat de 17/15 inchi, 120/70 R17 și 160/60 R15 fața și spate
Greutatea totală umedă este de 235 kg.
Designul motorului bicilindru paralel cu 8 supape SOHC, racit cu lichid asigura performanțe puternice în intervalul de turatii joase-medii. Arhitectura sa cu cursa lunga și camera de ardere cu forma speciala se combină cu arborele cotit cu masă inerțiala mare pentru a produce cantități mari de cuplu fara efort de la turații foarte mici. Inclinația înainte a cilintriilor coboară centrul de greutate pentru o stabilitate optima. A fost scazuta greutatea cu 1,2 kg mai ușor decât înainte.
Cu o noua sincronizarea a timpilor de supape plus adaugarea acceleratiei Throttle By Wire (TBW) și evacuarea revizuita, motorul genereaza mai multa putere și turații pana la noua limita roșie de 7.000 rpm. Pe lângă creșterea puterii, se menține un cuplu crescut pentru mai mult timp peste 5.000 rpm. Puterea de vârf este crescută cu 3 kW la 43,1 kW la 6.750 rpm, cu un cuplu maxim de 69 Nm la 4.750 rpm. Creșterea performanței sunt rapoarte de viteză mai scurte față de prima, a doua și a treia treaptă (atât pentru manual, cât și pentru DCT). De la 30 km/h, NC750X va parcurge 20m în 1.7s și 50m în 3.2s; la 60 km/h motorul se rotește la doar 2.500 rpm. Treptele a patra, a cincea și a șasea sunt acum puțin mai înalte, pentru o eficiență maximă a consumului de combustibil.
Forza 750
SOHC - 2 cilindri, 4 timpi - 58.6 CP
11.750€ (TVA Inclus)
Descarcă materialele FORZA 750 pentru mai multe informații
ÎȚI DOREȘTI UN FORZA 750?
Completează formularul și vei fi contactat de un reprezentant Honda în cel mai scurt timp!
Te-ar putea interesa
Materiale cu informaţii despre Forza 750.