Test Ride
Service
Contact

HONDA CBR 600RR

Adrenalină în formă pură.

13.950€ (TVA Inclus)

CBR600RR este in acest moment o raritate pe piata moto deorece e singura motocicleta sport in patru cilindri care ofera placere, distracție și adrenalina similare cu o motocicleta supersport, dar destul de practica și cu costuri de intretinere rezonabile astfel devenind o opțiune viabila ca transport de zi cu zi pe langa distracția de weekend.

Model nou: Supersportiva Honda CBR 600RR, revine în Europa, pregatita pentru șosea dar și pentru pistă. Motorul cu patru cilindri în linie și 16 V DOHC produce 89 kW (122CP) la 14.250 rpm și dispune de un ambreiaj de asistat și standard quickshifter.. Controlul Throttle By Wire – derivat de la RC213V-S – împreună cu adăugarea unui IMU pe 6 axe Bosch oferă 3 moduri de rulare implicite, plus două moduri de utilizator personalizate pentru reglarea puterii motorului, Engine Power, Engine Braking, Wheelie Control and 9-level HSTC.. ABS and Rear Lift Control fac, de asemenea, parte din pachet. Șasiul include un cadru dublu din aluminiu cu braț oscilant din aluminiu, amortizor electronic de direcție Honda, furci Showa Big Piston USD de 41 mm și Unit Pro-Link spate.
Amortizor spate Showa. Etrierele frontale duble, cu montare radială, cu patru pistoane, funcționează cu discuri flotante de 310 mm. Conceput pentru a oferi cea mai bună performanță aerodinamică din clasă, stilul agresiv include aripile frontale care generează o forță aerodinamică. Un ecran TFT color complet completează specificația iar un kit de curse HRC va fi, de asemenea, o opțiune, numai pentru utilizarea pe circuit.

  • Putere
    122 CP/ 14,250rpm

  • Cuplu 

    63 Nm / 11,500rpm

  • Greutate

    193 Kg la plin

  • Raport compresie

    12.2:1

Pedigree de curse

Mult iubitul CBR600RR are un pedigree de curse impresionant și câștigat cu greu. A fost pilotat pentru a câștiga campionatul FIM World Super Sports în fiecare an, din 2003 până în 2008, și din nou în 2010, 2012 și 2014. A câștigat campionatul Asia Road Racing din 2012 până în 2016 și campionatul All-Japan Road Race clasa ST600 din 2003 până 2011, iar în 2013, 2014, 2016 și 2019. Din motorul a derivat și motorul pentru Moto2 între 2010 și 2018.

Electronica motorului

Sistem de control Throttle By Wire (TBW) derivat din RC213V-S
Pachetul electronic care vine cu TBW este, de asemenea, extras din Fireblade. Controlul selectabil al cuplului Honda (HSTC) pe 9 niveluri (plus off) utilizează controlul ratei de alunecare (care monitorizează viteza cu care se schimbă alunecarea pe baza raportului vitezei roților din față/spate) pentru a modera ușor patinarea rapidă a roților. Oferă o gestionare fluidă și intuitivă a aderenței, cu software dezvoltat din feedback-ul amplu, de nivel superior, din întreaga lume, inclusiv de la racerii HRC. Nivelul 1 are cea mai slabă intervenție, nivelul 9 cea mai puternică.
Există trei moduri implicite: Modul 1 ( rapid), Modul 2 (distractiv) și Modul 3 (confortabil) cu 2 opțiuni de utilizator pentru o configurație completă personalizată pentru toți parametrii. Modurile pot fi schimbate în timpul mersului (de la panoul de comutație al ghidonului din stânga), la fel ca și nivelul HSTC când este în Utilizatorul 1 sau 2.
Puterea (P) operează la nivelurile 1-5, 1 oferind puterea definitivă. Frâna de motor (EB) gestionează performanța la accelerația închisă prin nivelurile 1-3, 1 fiind cea mai puternică frânare de motor; Wheelie (W) reușește prin nivelurile 1-3 (plus off), cu 1 dând cea mai slabă intervenție.
Wheelie Control folosește informațiile culese de IMU cu privire la unghiul de înclinare al lui CBR600RR, împreună cu senzorii de viteză a roților din față și din spate pentru a menține cuplul și a gestiona volanul fără a sacrifica tracțiunea înainte.

PERFORMANTE

IMU actualizat este cheia capacității motocicletei de a construi viteză și măsoară fiecare aspect dinamic, în fiecare plan, calculând de 100 de ori pe secundă folosind algoritmul propriu Honda și, la rândul său, gestionând HSTC și Cornering ABS, care este o nouă tehnologie aplicată modelului 2024. CBR600RR.

AMORTIZOARE DE TOP

Furcile Showa 41 mm Big Piston USD complet reglabile oferă reacție și control de înaltă calitate a suspensiei. De asemenea, sunt cu 15 mm mai lungi pentru a permite modificări flexibile ale geometriei. Amortizorul spate Showa complet reglabil funcționează prin intermediul Unit Pro-Link.

Variante de echipare
și dotări.

01

CBR600RR

DOHC - 4 cilindri, 16 supape - 119 CP

Transmisie
  • Manuală

13.950€ (TVA Inclus)

  • Dotari
  • Anvelope: DUNLOP Roadsports2
  • Display multi informational TFT - 5''
  • 3 moduri de condus standard, plus optiunea de a customiza Power, Engine Brake si Wheelie control
  • ABS modes
  • Norma de poluare EURO 5
  • Quick Shifter
  • Suspensie și interfață cu utilizatorul Smart Electronic Control
01

CBR600RR

DOHC - 4 cilindri, 16 supape - 119 CP

Transmisie
  • Manuală

13.950€ (TVA Inclus)

  • Dotari
  • Anvelope: DUNLOP Roadsports2
  • Display multi informational TFT - 5''
  • 3 moduri de condus standard, plus optiunea de a customiza Power, Engine Brake si Wheelie control
  • ABS modes
  • Norma de poluare EURO 5
  • Quick Shifter
  • Suspensie și interfață cu utilizatorul Smart Electronic Control

Programează un Test Ride

Convinge-te că CBR 600 RR este pentru tine.

Materiale cu informaţii despre CBR 650 R

Descarcă materialele CBR 600R R pentru mai multe informații

ÎȚI DOREȘTI UN CBR 650 R?

Solicită o ofertă!

Completează formularul și vei fi contactat de un reprezentant Honda în cel mai scurt timp!

    Oraș
    Dealer
    Model
    Nume
    Email
    Telefon
    Motor Team SRL va prelucra datele dumneavoastră, strict pentru a vă răspunde la solicitare, în conformitate cu Politica de protecție a datelor cu caracter personal
    Dorim să vă oferim informații și consultanță individuală corespunzând intereselor dumneavoastră specifice. Prin urmare, vă rugăm să vă dați consimțământul
    Vezi Politica de protecție a datelor cu caracter personal
    Ofertă destinată persoanelor fizice prin Programul Rabla 2020, prin PSIPAN, derulat de administrația Fondului pentru Mediu și finanțat din Fondul pentru Mediu sub rezerva îndeplinirii de cãtre client a tuturor condițiilor impuse de Ghidul PSIPAN 2020.
    Informațiile prezentate pe website sunt oferite exclusiv cu titlu informativ și nu au valoare contractuală, iar transmiterea formularului nu echivalează cu plasarea unei comenzi ferme.

    Programeaza un test-ride!

    Te-ar putea interesa

    Fireblade

    Materiale cu informaţii despre CBR 600RR.

    Programeaza un test-ride!