Putere
102 CP
CRF1100L AFRICA TWIN
GARANTIE 4 Ani sau 200.000km
ASISTENTA RUTIERA 2 ANI INCLUSA
Pret:
Manuala 15.450€ (TVA Inclus)
DCT 16.550€ (TVA Inclus)
Manuala Electronic Suspension - 17.250€ (TVA Inclus)
Actualizări de model 2024 :
Actualizările pentru modelul din anul 2024 pentru Honda CRF 1100L includ: Roti tubeless, cuplu mai mare cu 7%, parbriz reglabil pe 5 trepte, priza 12v, mansoane incalzite și suspensie electronica Showa EERA pentru versiunea DCT.
Elementele de bază ale motocicletei de durată răman: performanțe off-road extreme provenite de la un șasiu special proectat, greutate mica, cu o silueta subțire în stil raliu și un motor de 1084 cmc cu un cuplu deosebit pe o plaja de turatii foarte mare; un pachet foarte complet de electronice care utilizează o unitate de masurare inerțială cu șase axe pentru a gestiona modurile de conducere și HSTC controlul tractiunii, precum și Cornering ABS, Wheelie Control, Rear Lift Control, plus funcționalitatea de detectare a virajelor pe versiunea DCT; Port USB, pilot automat standard; un ecran tactil TFT color de 6,5 inchi care încorporează Apple CarPlay ®, Android auto și conectivitate Bluetooth, si binenteles design, culori și stil inconfundabil Africa Twin.
Echilibrul dintre putere și greutate a fost în centrul atracției in conceperea motocicletei. Cu aspectul său unic, atletic, un motor plăcut și utilizabil și șasiul capabil și confortabil, CRF1000L Africa Twin sa dovedit a fi o motocicleta cu adevărat polivalenta moderna și a fost extrem de populara printre aventurierii din întreaga lume, pentru navetiștii din jurul orașului sau pentru plimbarile de weekend deopotriva. Practic aceasta motocicleta poate fi folosita in orice conditii si pe orice drum.
Putere
102 CP
Înălțime șa
850/870 mm
Consum mixt
4.9 L/100km
Volum rezervor
18.8 l
Galerie Media
✔️ Display Touch Screen - 6.5''
✔️ Apple Carplay și Bluetooth
✔️ Cruise Control
✔️ Priză USB
✔️ Lumini Full LED, DRL și Cornering lights
✔️ Semnalizare cu auto cancel
✔️ Honda Selectable Torque Control (HSTC)
✔️ Wheelie control
✔️ Inertial Measurement Unit (IMU)
Două cuvinte care rezumă sasiul in stil de raliu a lui Africa Twin. Parbrizul este fix si scurt pentru a permite vederea ușoara a traseului din faț și o înalțime a seii de 850-870 mm, ghidonul înalt (creștere cu 22,5 mm în înalțime pentru 2022) oferă o poziție de conducere verticala, cu vizibilitate și un control confortabil. fie în picioare sau așezat. Secțiunea coditei este extrem de subțire, iar scaunul îngust este atent conturat pentru a permite o bună atingere la sol cu piciorul și o mișcare ușoară înainte și înapoi pentru mersul in picioare.
Nou pentru 2022 este noul design „Big Logo” și schemele de culori revizuite, care au acum capace laterale din aluminiu complet negru. Un suport spate din aluminiu este acum, de asemenea, montat standard.
Motorul de 1.084 cc ofera o putere maximă de 75 kW și un cuplu maxim de 105 Nm
Pe langă capacitatea suplimentara, actualizările 2022 au inclus o nouă chiulasa, o noua sincronizare a timpilor si deschiderilor supapelor, un nou corp de accelerație și o noua evacuare.
Supapa de control variabilă a evacuarii (ECV) oferă un sunet captivant la turații joase și performanța la turații mari.
In mod semnificativ, s-a obtinut creșterea evidenta atât a puterii, cat și a cuplului care se face simțita de la 2.500 rpm până la linia roșie !
Motorul de Africa Twin a primit beneficiile controlului Throttle By Wire (TBW) în 2018, permițând o gestionare mult mai fină a puterii și caracterului motorului, precum și controlul cuplului selectabil Honda (HSTC) extins pentru aderența anvelopei din spate; pentru 2020, sistemul a evoluat pentru a funcționa împreună cu un IMU cu șase axe*.
Sistemul electronic ofera 4 nivele de putere si 3 nivele de frana de motor. Există șapte niveluri de HSTC, cu nivelul de intervenție a fiecărui nivel fiind optimizată pentru a funcționa cu intrare în timp real (unghiul de rotire/ruliu și viteza) de la IMU. Distanța dintre niveluri a fost optimizată pentru a permiteriderului o alegere mai precisă de alunecare a anvelopei din spate pentru mersul off-road. HSTC poate fi, de asemenea, dezactivat complet.
Wheelie Control este o altă caracteristică care a fost introdusă în 2020. Din nou, cu IMU masoară unghiul și rata de pas și controlează cuplul motor prin TBW, riderul poate alege între 3 niveluri. Nivelul 1 permite ridicarea intenționată a roților, dar suprimă orice mișcare bruscă. Nivelul 3 oprește orice ridicare a roții din față, iar nivelul 2 se află la jumătatea distanței dintre cele două. Wheelie Control poate fi, de asemenea, dezactivat complet.
Există 4 setari implicite pentru modul de mers: TOUR, URBAN, GRAVEL și OFF-ROAD pentru a acoperi majoritatea condițiilor și situațiilor de mers plus inca 2 setari personalizabile UTILIZATOR 1 si 2. Chiar și în cadrul modurilor de rulare implicite, este posibil să se schimbe unii parametri – HSTC între nivelurile 1-7 (plus oprit), Wheelie Control între nivelurile 1-3 (plus oprit) și modelul de schimbare a modului DCT Sport S nivelurile 1-3.
1. TOUR folosește cel mai înalt nivel de Putere (1), pentru turismul încarcat cu pasager și bagaje plus frana de motor de gamă medie (2) cu ABS activ în viraje pe drum.
2. URBAN se potrivește cerințelor largi de condus și utilizează puterea de nivel mediu (2) și frana de motor (2) cu ABS activ pentru viraj pe drum.
3. GRAVEL ofera cel mai scăzut nivel de putere (4) și frana de motor (3). ABS pentru viraj este activ cu o setare off-road; în această setare, ABS-ul franei din spate nu poate fi dezactivat.
4. OFF-ROAD utilizează puterea de nivel inferior-mediu (3) și cea mai mica cantitate de franare a motorului (3). ABS pentru viraj este activ cu o setare off-road; ABS-ul franei din spate poate fi dezactivat.
5. Modurile UTILIZATOR 1 și 2 oferă pilotului posibilitatea de a alege dintre două setari personalizate distincte - alegand între nivelurile de putere 1-4 și frana de motor 1-3, plus parametrii HSTC, Wheelie Control și ABS (pe drum/off-road). UTILIZATORUL 1 începe cu puterea de nivel 2 frana de motor, UTILIZATORUL 2 folosește puterea nivel 4 și frana de motor 3.
Sistemul „ Easy and direct” oferă schimbări super-rapide a treptelor fie în modurile transmisie manuală (MT), fie automată Drive și Sport
Modul S (cu 3 nivele) se tura mai mare și trece în treapta mai devreme decât D, pentru o conducere mai agresiva
Comutatorul G “Gravel” îmbunătățește tracțiunea roților din spate în afara drumului
Detectarea înclinării adaptează modelul de schimbare în funcție de gradient
IMU permite funcția de detectare a curbei pentru sincronizari îmbunătățite ale schimburilor
Sistemul unic DCT oferă schimbări coerente, super rapide și fara întreruperi și devine foarte rapid si natuaral în utilizare.
CRF 1100L AFRICA TWIN 2023
SOHC - 2 cilindri paraleli, 4 supape - 102 CP
14.700€ (TVA Inclus)
CRF 1100L AFRICA TWIN – DCT 2023
SOHC - 2 cilindri paraleli, 4 supape - 102 CP / 105 Nm/6.250 rot/min
15.800€ (TVA Inclus)
AFRICA TWIN – MT Electronic Suspension 2024
SOHC - 2 cilindri paraleli, 4 supape - 102 CP / 112 Nm/5.550 rot/min
17.250€ (TVA Inclus)
AFRICA TWIN CRF 1100L 2024
SOHC - 2 cilindri paraleli, 4 supape - 102 CP / 112 Nm/5.550 rot/min
15.450€ (TVA Inclus)
CRF 1100L AFRICA TWIN – DCT 2024
SOHC - 2 cilindri paraleli, 4 supape - 102 CP / 112 Nm/5.550 rot/min
16.550€ (TVA Inclus)
Descarcă materialele CRF1100 AFRICA TWIN pentru mai multe informații
ÎȚI DOREȘTI UN CRF1100 AFRICA TWIN?
Completează formularul și vei fi contactat de un reprezentant Honda în cel mai scurt timp!
Materiale cu informaţii despre AFRICA TWIN CRF 1100L.