Putere
58 CP
2025 HONDA NC 750X
GARANTIE 4 Ani sau 200.000km
Manuala de la 9.050 € cu TVA
DCT de la 10.250 € cu TVA
Actualizări de model : 2025 unul dintre modelele universale cu doi cilindri preferate din Europa, NC750X –primește o serie de actualizări ale detaliilor și faruri cu LED-uri revizuite. Un nou ecran TFT de cinci inchi permite conectivitate smartphone-ului prin Honda RoadSync printr-un nou comutator cu patru căi intuitiv dar și iluminat din spate aflat pe ghidonul din stânga. Frânarea față este acum asigurată de discuri duble de 296 mm și etriere cu două pistoane, iar roțile au, de asemenea, un design nou și ușor. Specificațiile includ furci telescopice Showa de 41 mm SBDV și suspensie spate Pro-Link și, ca și până acum. Accelerația este Throttle By Wire,cu trei moduri de rulare implicite și controlul selectabil al cuplului Honda pe trei niveluri. . Populara opțiune de transmisie cu dublu ambreiaj (DCT) primește, de asemenea, un upgrade de răspuns la viteză redusă.
Putere
58 CP
Înălțime șa
800 mm
Consum mixt
3.5 L/100km
Volum rezervor
14.1 l
Galerie Media
Dotari
Honda NC750X 2023
➡️Throttle By Wire
➡️3 Moduri de mers + USER
➡️Display LCD
➡️Full LED
➡️Inaltimea seii cu 30mm mai mica fata de modelul 2020
➡️Cu 6 kg mai usoara fata de modelul 2020
➡️Euro 5
➡️Putere marita cu 3KW
➡️Spatiul de stocare marit
➡️Anulare automata a semnalizarii
Stilul reîmprospătat și noul far LED distinctiv emană durabilitate durabilă
Noul ecran TFT de cinci inchi oferă conectivitate pentru smartphone-uri Honda RoadSync
Aplicarea Durabio și a materialelor reciclate în caroserie
Spațiul de depozitare integral de 23 L deține o cască integrală în stil aventură
De la introducerea sa în 2012*, NC750X s-a bucurat de o popularitate constanta în toată Europa. Motivele succesului sunt mai multe: un motor bicilindric inovator, cuplu mare si linear de la turatii joase, consumul de combustibil foarte mic, o poziție de condus relaxata, cu ghidon lat și sa confortabila, suspensie buna și un stilul de aventura distrctiv sip arctic.
Compartimentul de depozitare (unde ar fi în mod normal rezervorul de combustibil), capabil să țina o casca integrala și transmisia unică cu dublu ambreiaj (DCT) Honda pe care peste jumatate dintre clienții europeni au ales-o sunt alte caracteristici care diferențiază NC750X.
Privit în ansamblu, calitățile lui NC750X se combina pentru a crea o motocicleta care funcționeaza excellent dar si pentru toate tipurile de calatorie sau naveta.
Throttle By Wire (TBW) aduce cu sine un caracter reglabil al motorului prin 3 moduri implicite de pilot - RAIN, STANDARD și SPORT plus un mod UTILIZATOR personalizabil. Honda Selectable Torque Control (HSTC) are acum un nivel mai rafinat pe 3 niveluri, în timp ce opțiunea de transmisie cu dublu ambreiaj (DCT) oferă programe automate de schimbare a treptelor care se integrează cu modurile de conducere, precum și control UTILIZATOR plus 3 moduri S Sport.
- Throttle By Wire și o putere de vârf suplimentară de 3 kW: 43,1 kW cu un cuplu de 69 Nm
- Primele trei rapoarte de viteză mai scurte pentru o senzație mai sportivă, plus un plus de 600 rpm la linia roșie
- Conform EURO5, cu 28,3 km/l posibil (mod WMTC)
- Motorul NC750X consumă combustibil – cu un consum măsurat de 28,3 km/l (mod WMTC) oferind o autonomie de aproape 400 km față de rezervorul de combustibil de 14,1 litri de sub scaun – și este acum conform EURO5.
Designul motorului bicilindru paralel cu 8 supape SOHC, racit cu lichid asigura performanțe puternice în intervalul de turatii joase-medii. Arhitectura sa cu cursa lunga și camera de ardere cu forma speciala se combină cu arborele cotit cu masă inerțiala mare pentru a produce cantități mari de cuplu fara efort de la turații foarte mici. Inclinația înainte a cilintriilor coboară centrul de greutate pentru o stabilitate optima. A fost scazuta greutatea cu 1,2 kg mai ușor decât înainte.
Cu o noua sincronizarea a timpilor de supape plus adaugarea acceleratiei Throttle By Wire (TBW) și evacuarea revizuita, motorul genereaza mai multa putere și turații pana la noua limita roșie de 7.000 rpm. Pe lângă creșterea puterii, se menține un cuplu crescut pentru mai mult timp peste 5.000 rpm. Puterea de vârf este crescută cu 3 kW la 43,1 kW la 6.750 rpm, cu un cuplu maxim de 69 Nm la 4.750 rpm. Creșterea performanței sunt rapoarte de viteză mai scurte față de prima, a doua și a treia treaptă (atât pentru manual, cât și pentru DCT). De la 30 km/h, NC750X va parcurge 20m în 1.7s și 50m în 3.2s; la 60 km/h motorul se rotește la doar 2.500 rpm. Treptele a patra, a cincea și a șasea sunt acum puțin mai înalte, pentru o eficiență maximă a consumului de combustibil.
4 moduri de mers
Acceleratia oferă 3 moduri de rulare implicite, plus ina unul USER
1. SPORT oferă o livrare mai agresiva a puterii motorului și a frana de motor, cu intervenție HSTC scazuta si modul 3 pentru DCT
2. RAIN furnizeaza puterea motorului și frana de motor cel mai puțin agresiv, are o intervenție ridicată HSTC și Nivel 1 pentru modelul de schimbare DCT.
3. STANDARD ofera o putere medie, frana de motor medie și intervenția HSTC si modul 2 pentru DCT.
4. USER ofera opțiuni personalizate de scazut/mediu/ridicat pentru livrarea puterii motorului și a frana de motor, scazut/mediu/înalt/oprit pentru HSTC și patru modele diferite de schimbare a treptelor pentru DCT.
3 nivele
Honda Selectable Torque Control (HSTC) este echipat standard atât pe modelul manual, cât și pe DCT NC750X. Acum oferă un control mult mai fin, deoarece gestionează cuplul roții din spate datorită TBW, pe 3 niveluri:
Nivelul 1 permite intervenția minima pentru o patinare a roților din spate
Nivelul 2 este setarea implicită și oferă o tracțiune care inspira încredere pentru condiții generale de mers.
Nivelul 3 oferă control maxim pentru drumurile alunecoase.
O caracteristică unică pentru NC 750X este zona de depozitare în care se află în mod tradițional rezervorul de combustibil. El crește în volum cu 1L până la 23L și are acum o priză USB-C.
Un stil mai mai agresiv si minimal al carenelor
Far/spate cu LED noi, indicatoare și afișaj LCD
Noul parbriz îmbunatațește protecția împotriva vantului și a intemperiilor
Spațiul de depozitare mai mare de 23 L deține acum o cască integral.
NC750X prezintă o identitate cu forme mai ascutite datorită carenelor superioare și inferioare redesenate care se continua pe linia rezervorului. Un nou far cu LED-uri formează o semnatura frontala puternica.
2025 NC 750 X DCT
SOHC 2 Cilindrii (linie, 8 supape) - 58
10.250€ (TVA Inclus)
2025 NC 750 X DCT
SOHC 2 Cilindrii (linie, 8 supape) - 58
10.250€ (TVA Inclus)
2025 NC 750 X
SOHC 2 Cilindrii (linie, 8 supape) - 58
9.050€ (TVA Inclus)
2025 NC 750 X
SOHC 2 Cilindrii (linie, 8 supape) - 58
9.050€ (TVA Inclus)
Descarcă materialele NC 750 X pentru mai multe informații
ÎȚI DOREȘTI UN NC 750 X?
Completează formularul și vei fi contactat de un reprezentant Honda în cel mai scurt timp!
Te-ar putea interesa
Materiale cu informaţii despre 2025 NC 750 X.