AMBREIAJ ELECTRONIC E-Cluch
Ambreiaj electric Honda
Tehnologia de premieră mondială permite pilotului să pornească, să oprească și să schimbe viteza fără a utiliza maneta de ambreiaj utilizand doar pedala de schimbatorului.
Honda E-Clutch permite, de asemenea, funcționarea normală a manetei de ambreiaj
Oferă mai multă plăcere și flexibilitate într-o gamă largă de scenarii, pentru o experiență de călătorie de „nivel următor”
Honda E-Clutch preia elemente din tehnologia și performanța materelor de viteză rapidă, ambreiajele acționate manual și tehnologia de transmisie cu dublu ambreiaj de la Honda pentru a crea o combinație unică a acestor abordări bine dovedite, deschizând un aspect cu totul nou al experienței de motociclism pentru fiecare motociclist. tipul și nivelul de experiență. Hardware-ul ambreiajului și transmisiei în sine nu diferă de o motocicletă convențională, sistemul ultra-compact cântărind doar 2 kilograme.
În funcționare, Honda E-clutch este simplitatea în sine, eliminând nevoia de a folosi maneta de ambreiaj pentru a face o schimbare în sus sau în jos a cutiei de viteze. Pilotul trebuie pur și simplu să acționeze pedala de schimbator pentru schimbări ultra-rapide, aducând un plus de plăcere conducerii sportive. Tragerea manetei de ambreiaj nu este necesară atunci când motocicleta se oprește. Devenind activ de îndată ce motorul este pornit, sistemul gestionează fără probleme ambele scenarii, eliminând în același timp posibilitatea ca motorul să blocheze atunci când este în funcțiune, oferind un plus de confort și liniște sufletească călătoriei în oraș, implicând porniri și opriri frecvente.
Pe lângă plăcere și confort, Honda E-Clutch oferă flexibilitate maximă. Dacă Pilotul dorește, acesta poate acționa maneta ambreiajului în mod normal în orice moment. Când se folosește maneta de ambreiaj, sistemul de ambreiaj Honda E se va reactiva după mai puțin de o secundă peste o anumită turație a motorului sau după 5 secunde la turații mici ale motorului. În cazul în care pilotul dorește să oprească sistemul pentru o anumită călătorie, acest lucru este posibil și prin intermediul comutatorului de pe ghidonul din stânga. Trecerea la operarea manuală este indicată de litera „M” pe tabloul de bord.
Ambreiajul E Honda permite, de asemenea, pilotului să aleagă puterea forței necesare pe pedala de schimbare a vitezei pentru a face o schimbare a vitezei. Sunt disponibile trei setări: HARD, MEDIUM și SOFT, fiecare dintre acestea putând fi aleasă independent pentru trecerea în treaptă superioară și descendentă. De asemenea, tehnologia va sfătui conducătorul să treacă în jos – prin intermediul unui simbol de pe panoul de instrumente – dacă detectează că motocicleta este într-o viteză mare la o anumită viteză.
Honda E-Clutch gestionează cuplarea și decuplarea ambreiajului pe baza citirii parametrilor, inclusiv viteza vehiculului, unghiul de deschidere a clapetei de accelerație, turația motorului, presiunea pe pedala de schimbare, unghiul de reducere a motorului ambreiajului, turația contraarborelui motor și poziția treptei. Ambreiajul este acţionat printr-o unitate de acţionare cu două motoare situate în interiorul capacului din dreapta al motorului. Pe măsură ce ambreiajul este cuplat sau decuplat, momentul aprinderii motorului și injecția de combustibil sunt de asemenea controlate, rezultând o schimbare lină, fără șocuri, în orice situație.
Junya Ono, lider de proiect, Honda E-Clutch: „Ambreiajul nostru Honda E-Clutch este conceput pentru a oferi motocicliștilor un nou tip de experiență care le poate face călătoria mai distractivă și mai interesantă. De asemenea, ofera eficienta și confort la călătoriile în oraș sau la naveta zilnică. Sperăm că mulți motociclisti vor încerca noul nostru sistem pentru a se bucura de amestecul unic de sportivitate și flexibilitate pe care îl oferă.”
Honda va introduce noua tehnologie de ambreiaj electronic „Honda E-Clutch” ca opțiune pentru CB650R și CBR650R din sezonul de 24 de ani
Honda E-Clutch oferă o schimbare lină în sus și în jos în trepte, plus pornire și oprire super lină, fără a fi nevoie să folosiți maneta de ambreiaj
Sistemul ușor și compact oferă mai multă plăcere și flexibilitate într-o gamă largă de scenarii, pentru o experiență de condus de „nivelul următor”
Honda E-Clutch preia elemente din tehnologia și performanța materelor de viteză rapidă, ambreiajele acționate manual și tehnologia de transmisie cu dublu ambreiaj de la Honda pentru a crea un amestec unic al acestor abordări bine dovedite. Sistemul ultra-compact cântărește doar 2 kilograme, iar ambreiajul și hardware-ul transmisiei în sine nu diferă de o motocicletă convențională, ceea ce ajută la fezabilitatea aplicațiilor viitoare.