Test Ride
Service
Contact

O noua generatie de tourer Honda NT 1100

Golul care exista in gama Honda acum este umplut de HONDA NT 1100

O nouă generație de Honda Tourer își face debutul din 2022. Luând inima modelului CRF1100L Africa Twin, motorul ca punct de plecare, NT1100 se bazează pe platforma noua pentru a oferi performanța, confort, agilitate și placer la ture lungi. Inalțimea scăzută a seii și geometria saiului ofera o directie care se combină cu o suspensie premium SHOWA pentru a crea un pachet sportiv de touring . Ecranul reglabil în 5 trepte în înălțime și unghi și deflectoarele de vânt superioare si inferioare oferite standard asigură eficiența aerodinamica la viteze mari și o protecție excepționala împotriva intemperiilor; controlul vitezei de croaziera este standard, la fel și cutiile laterale și manerele încălzite. Sistemele de asistență pentru rider includ 3 moduri de rulare implicite, 2 opțiuni personalizate UTILIZATOR, Controlul cuplului selectabil Honda (HSTC) și  Wheelie contro;. Etrierele față cu patru pistoane cu montare radiala asigura puterea de frânare mare pe rotile de 120/70-17 și 180/55-17 față și spate. Un ecran tactil TFT color de 6,5 inchi completeaza specificațiile și caracteristicile premium Conectivitate Apple CarPlay ® și Android Auto ® .

 

Într-un peisaj de motociclism plin de motociclete de aventura, există un gol. Și acesta există pentru motociclistii care doresc performanța, manevrabilitate, confort pe distanță lunga și tehnologie, dar nu neapărat imaginea sau dimensiunile fizice mari ale Big Adventure. Cu alte cuvinte, ceea ce își doresc este o motocicleta de turism simpla, dar cu o listă bogată de specificații și un avantaj sportiv al performanței sale – genul de motocicleta cu care se poti eficient și util sa o folosesti la naveta în timpul saptamânii și este, de asemenea, pregătita pentru un tur prelungit, complet încarcat cu bagaje sau inca o persoana.

NT1100 este tocmai acea motocicleta. O nou tip de Honda tourer, este conceput pentru a atrage pe cei care inca au in memorie modelele de motociclete Honda similare din trecut, dar și pentru a atrage un pilot mult mai tanar. Totusi in present din pacate din diverse motive economice si de mediu Honda nu mai poate produce acele motociclete cu motore de capacitate marita, asa ca ofera acest model bicilindru dar cu un motor proectat sa ofere cuplu si putere pe o paja foarte mare de turatii. Folosind ca bază cadrul și motorul bicilindric al modelului CRF1100L Africa Twin, performanța captivantă este asigurată. Dar este, de asemenea, plin de funcții care construiesc și extind atractivitatea oricărei motociclete.

 

Koji Kiyono, lider de proiect mare, NT1100:

„La Honda avem o lungă tradiție de a oferi modele pentru proprietarii care doresc omotocicleta de turism „tradițională”. Modelele noastre anterioare Pan European și Deauville s-au bucurat de un succes foarte marede mulți ani. Așa ca, atunci cand a venit timpul să proiectam un nou model de turism, am vrut să producem ceva care sa rezoneze – și sa atraga în linii mari – acești clienți tradiționali de motociclete de turism. Dar am vrut, de asemenea, sa starnim dorința în randul riderilor de toate varstele și gusturile care caută o moto distractiva cu adevarat și versatilă. De aceea am creat noul nostru NT1100, oferind performanțe complet moderne ale motorului, un șasiu distractiv, o suită de tehnologie moderna și un stil complet proaspat, distinctiv. Sperăm sincer că mulți proprietari noi vor încerca să exploreze la maximum toate capabilitățile sale.”

 

Prezentare generală a modelulului.

Confortabil, agil, plăcut. NT1100 pe scurt. Stilul elegant și subtil ofera performanțe aerodinamice eficiente cu o poziție de condus adaptată pentru turism. Inalțimea și unghiul ecranului sunt reglabile în 5 direcții, iar deflectoarele de vânt superioare și inferioare funcționeaza, de asemenea, pentru a proteja riderul Un ecran tactil TFT de 6,5 inchi ofera afișaje color, personalizabile și ofera conectivitate Apple CarPlay® și Android Auto®. Pilotul automat, manerele încalzite și cutiile laterale integrate mari sunt echipamente standard.

2022 HONDA NT1100

Cadrul semidublu din oțel al modelului NT1100 folosește un ampatament relativ scurt și o geometrie de direcție cu unghi mic, în timp ce suspensia este realizată prin furci față inversate de tip cartuș Showa de 43 mm și amortizor spate cu un singur tub. Presarcina arcului din spate se reglează hidraulic. Discurile frontale duble de 310 mm sunt asociate cu etriere cu montare radială cu 4 pistoane; anvelopele au dimensiunile 120/70-17 fata si 180/55-17 spate.

De asemenea, prezinta performanțe deosebite provenite de la motorul cu doi cilindri, moștenit de la Africa Twin, dar cu admisie și evacuare reglate pentru o accelerație super lină și un sunet plăcut la turații joase. Performanța nu vine în detrimentul economiei de combustibil: eficiența motorului permite o autonomie de 400 km de la rezervorul de combustibil de 20 de litri.

Pachetul electronic include controlul selectabil al cuplului Honda pe 3 niveluri (HSTC),  Wheelie control, lumini LED complete, indicatoare demnalizare cu auto-anulare și semnale de oprire de urgența. Transmisia cu dublu ambreiaj (DCT) Honda cu șase trepte este o opțiune.

 

Caracteristici cheie

Stilul elegant ofera performanțe aerodinamice excelente

Reglarea înălțimii și unghiului ecranului în 5 trepte plus deflectoare de vânt superioare si inferioare

Bagaje echipament standard, la fel ca manerele încălzite și pilotul automat.

Ecranul tactil TFT de 5 inchi include Apple CarPlay ® , Android Auto ® și conectivitate Bluetooth

Priză USB, suport central și priză ACC în standard

NT1100 a fost conceput, de la început, ca o motocicleta sportiva, agila, dar care este, de asemenea, placuta de condus toată ziua, cu o aerodinamica eficienta, protectoare la vant și o ergonomie simpla, centrata pe confortul conducerii .

Montate standard, deflectoarele superioare și inferioare ofera protecție împotriva vantului și a intemperiilor în jurul brațelor și a corpului inferior. Ecranul oferă ajustare în 5 trepte pentru înalțime și unghi printr-un total de 164 mm între poziția sus/jos. Așezat jos, trimite aer în jurul umerilor; așezat sus, mișcă aerul peste casca riderului. Manerele încalzite sunt echipamente standard, la fel ca și controlul vitezei de croazieră.

Riderul se integrează perfect in motocicleta, invaluit de protecția oferită de carenajul frontal. Un material lat și gros al seii ofera confort ambii calatori; înălțimea scaunului este setată la 820 mm. O bară de sprijin mare pentru pasager se extinde din portbagaj din spate.

Toba de eșapament de eșapament, de asemenea, este setată la un nivel scazut pentru a maximiza volumul cutiei laterale. Cutiile laterale standard, detașabile, este una dintre caracteristicile cheie ale NT1100. Concepute în mod intenționat pentru a fi cât mai putin late pentru oraș, au doar 901 mm în punctul cel mai lat. Volumul portbagajului este de 33L la stânga și 32L la dreapta.

Luminos și ușor de citit, ecranul tactil TFT de 6,5 inchi oferă 3 opțiuni de afișare pe ecran; GOLD afișeaza toate informațiile numerice și modul de condus. SILVER se concentreaza pe vitezometru și turometru, BRONZE pe turometru. Culoarea de fundal are o setare implicită plus alegerea dintre alb sau negru. Conectivitatea Apple CarPlay®, Android Auto® și Bluetooth permite accesul la funcțiile smartphone-ului prin intermediul afișajului TFT.

Specificația premium este completată de lumini LED complete (cu DRL), indicatoare cu auto-anulare și semnale de oprire de urgență; caracterul practic este sporit de mufa USB, suportul central și priza ACC în standard.

 

NT1100 va fi disponibil în următoarele opțiuni de culoare:

Matte Iridium Gray Metallic

Pearl Glare White

Graphite Black

 

Șasiu

Suporturile modelului NT1100 sunt bine dovedite și dure – cadru semidublu din oțel al modelului Africa Twin CRF1100L și subcadru din aluminiu înșurubat. Pentru a se potrivi scopului sportiv general al modelului NT1100, suspensia pentru off-road a fratelui sau a fost înlocuita cu echipamente axate pe drum, potrivite cu o geometrie mai clară a direcției.

Furcile față inversate de tip cartuș Showa de 43 mm au o cursă de 150 mm și sunt reglabile în preîncărcare. La fel ca furcile, amortizorul spate Showa presurizat cu un singur tub oferă o cursă de 150 mm; folosește o tijă cu diametrul de 14 mm. Pentru a facilita transportul unui pasager și/sau bagaj, preîncărcarea arcului se reglează hidraulic.

Roțile sunt din aluminiu, turnate sub presiune care permite un centru gol al butucului pentru față. Un design cu spițe care se intersectează (cu spițele atașate pe jantă în diagonală) oferă mai multe beneficii: netezește vibrațiile drumului în linie dreaptă și oferă o rigiditate ridicată la viraje. Anvelopele au dimensiunile 120/70-17 față și 180/55-17 spate.

Ampatamentul este setat la 1535 mm, cu o rată și un traseu de 26,5°/108 mm și garda la sol de 175 mm Greutatea proprie pentru NT1100 cu transmisie manuală este de 238 kg, 248 kg cu DCT.

Discurile frontale duble de 310 mm sunt stranse de etriere ușoare, cu montare radială cu 4 pistoane. Discul din spate de 256 mm folosește un etrier cu 1 piston. Toate franele sunt controlate de ABS.

 

Motor

Motor bicilindric paralel cu 8 supape SOHC de 1.084 cmc

Putere și cuplu de ieșire de 75kW/104Nm

Admisie și evacuare reglate pentru a oferi o accelerație lină și puternică și un cuplu placut la turații joase

Motorul bicilindru paralel cu 8 supape SOHC de 1.084 cmc al lui NT1100 este unitățile bine dovedite ale modelului CRF1100L Africa Twin, cu o putere maximă de 75 kW la 7.250 rpm și 104 Nm la 6.250 rpm cuplul de vârf. Raportul de compresie este identic la 10,1:1. O altă caracteristică comună este arborele cotit cu faza de 270° și intervalul de tragere neuniform.

Throttle By Wire (TBW) asigura managementul motorului, iar PGM-FI alimentează corpurile de accelerație. Acolo unde sunetul motorului diferă de Africa Twin – și imediat vizibilă pentru rider – este optimizarea lungimii conductei de admisie a aerului și a interiorului tobei de eșapament pentru a produce un sunet plăcut, cu turații scazute și o accelerație lină și puternică, combinată cu o croaziera relaxată pe autostrada. – perfect pentru drumurile largi pentru care este construit NT1100.

Carterul sunt împartit vertical, iar pompa de apa este gazduita în carcasa ambreiajului cu un termostat integrat în chiulasa. Versiunile manuale și DCT ale motorului au carter comune, cu doar diferențe externe minore. Vibrațiile secundare sunt neutralizate prin mișcarea inversata a pistoanelor, în timp ce vibrațiile primare inerțiale și de cuplare sunt anulate prin utilizarea arborilor de echilibrare biaxiali. Pompele de apă și ulei sunt antrenate de arborii de echilibrare.

 

Electronica motorului

3 moduri de mers implicite din care puteti sa alegeți, plus două moduri UTILIZATOR personalizabile

Control selectabil al cuplului Honda pe 3 niveluri

Comandă Wheelie pe 3 niveluri

TBW gestionează performanța și caracterul motorului, plus Honda Selectable Torque Control (HSTC) și Wheelie Control. Există 3 moduri prestabilite pe careriderul le poate alege, acoperind o mare varietate de condiții de rulare și 3 niveluri de gestionare a puterii și a frânării motorului, nivelul 1 oferind maximul fiecărui parametru. Pentru HSTC și Wheelie Control nivelul 3 oferă cea mai mare intervenție.

Selecția modului este gestionată din tabloul din stânga; un indicator de pe afișajul instrumentului se activează când HSTC funcționează.

URBAN este standard și oferă o setare medie completă a puterii motorului și a frânării motorului.

RAIN reduce puterea motorului și frânarea motorului pentru o siguranța suplimentara pe suprafețe umede sau alunecoase.

TOUR ofera putere maximă a motorului și frana de motor standard, pentru o accelerație puternică în timp ce transportați un pasager și un bagaj.

Modurile UTILIZATOR 1 și 2 oferă posibilitatea de a personaliza setările pentru combinația preferată. Odată setată, setarea UTILIZATOR este stocată automat, astfel încât nu este nevoie să o resetați de fiecare dată când contactul este cuplat.

Transmisie cu dublu ambreiaj (DCT)

DCT oferă opțiunea de transmisie automată (AT) sau manuală (MT)

3 niveluri ale modului S pentru o performanță largă sportivă la schimbarea vitezelor AT

Honda a vândut peste 200.000 de motociclete echipate cu DCT în toată Europa de când sistemul a apărut pentru prima dată ca opțiune pe VFR1200F în 2009. În semn de acceptare pe piață, în gama de modele Honda, 53% dintre clienți au ales opțiunea DCT în locul manualului. în 2020. Sistemul oferă schimbări consistente, fără probleme și devine foarte rapid a doua natură în utilizare. Se utilizează două ambreiaje: una pentru start-up și 1 st , 3 rd  și 5 th  roți dințate, cealaltă pentru 2 nd , 4 th  si 6 th , cu mainshaft pentru fiecare ambreiaj situat în interiorul celeilalte pentru ambalare compact. Fiecare ambreiaj este controlat independent de propriul circuit electro-hidraulic. Când are loc o schimbare a vitezei, sistemul preselectează treapta țintă folosind ambreiajul care nu este utilizat în prezent. Primul ambreiaj este apoi decuplat electronic pe măsură ce, simultan, se cuplează al doilea ambreiaj.

Rezultatul este o schimbare constantă, rapidă și fără probleme. În plus, deoarece ambreiajele duble transferă antrenarea de la o treaptă la următoarea cu o întrerupere minimă a transmisiei către roata din spate, orice șoc de schimbare a vitezei și inclinarea mașinii sunt reduse la minimum, făcând schimbarea directă și lină. Beneficiile suplimentare includ durabilitatea (întrucât treptele nu pot fi deteriorate prin pierderea unei trepte), imposibilitatea de a bloca, stresul redus de mers în oraș, oboseala redusă a pilotului și, în mod esențial, capacitatea de a se concentra mai mult pe liniile de rulare, punctele de frânare și accelerare.

Sistemul DCT oferă două abordări distincte de mers – Transmisie automată (AT), cu modele de schimbare pre-programate care citesc în mod constant viteza vehiculului, treapta selectată și turația motorului pentru a decide când ar trebui să aibă loc o schimbare, și Transmisie manuală (MT), pentru schimbările de viteză. folosind declanșatoarele stilului de schimbare cu palete de pe ghidonul din stânga.

Există două setări în AT din care să alegeți; Modul D oferă o călătorie fără efort și o eficiență maximă a consumului de combustibil. Modul S oferă până la 3 niveluri de schimbare bazată pe sport. Nivelul 1 este cel mai modest, schimbător de viteze în intervalul mediu de turații. Nivelul 3 este cel mai agresiv și funcționează la turații mari, iar Nivelul 2 este punctul intermediar între cele două. Selecția preferată poate fi și salvată.

 

Accesorii

Există o gamă de accesorii special pregătite pentru NT1100, inclusiv schimbător rapid cu funcție autoblipper și panouri cosmetice din aluminiu pentru bagaje. Pentru ca un proprietar să-și obțină mai ușor NT1100-ul așa cum își dorește, sunt disponibile și 3 pachete (toate articolele pot fi achiziționate și separat):

 

PACHET URBAN

Top box de 50 L cu geantă interioară, spate confortabil, geantă rezervor de 4,5 L.

PACHET TOURING

Scaune confort pentru călăreț/pasager, suporturi pentru picioare confort și faruri de ceață.

PACHET VOYAGE

Top box de 50 L cu geantă interioară, spătar confortabil, geantă de rezervor de 4,5 L, scaune confort pentru călăreț/pasager, suporturi confortabile pentru pasager și faruri de ceață.

2022 HONDA NT1100
2022 HONDA NT1100
2022 HONDA NT1100
2022 HONDA NT1100
2022 HONDA NT1100
2022 HONDA NT1100
2022 HONDA NT1100
2022 HONDA NT1100
2022 HONDA NT1100
2022 HONDA NT1100
2022 HONDA NT1100
2022 HONDA NT1100
2022 HONDA NT1100
2022 HONDA NT1100
2022 HONDA NT1100
2022 HONDA NT1100
2022 HONDA NT1100