Test Ride
Service
Contact

CRF 1100L AFRICA TWIN 2022

Alege pentru orice destinatie preferi

Actualizări de model 2022:

Actualizările pentru modelul din anul 2022 pentru Honda CRF1100L includ suport spate standard, o nouă grafică „Big Logo” și setări revizuite pentru versiunea DCT.

Elementele de bază ale motocicletei de durată răman: performanțe off-road extreme provenite de la un șasiu special proectat, greutate mica, cu o silueta subțire în stil raliu și un motor de 1084 cmc cu un cuplu deosebit pe o plaja de turatii foarte mare; un pachet foarte complet de electronice care utilizează o unitate de masurare inerțială cu șase axe pentru a gestiona modurile de conducere și HSTC controlul tractiunii, precum și Cornering ABS, Wheelie Control, Rear Lift Control, plus funcționalitatea de detectare a virajelor pe versiunea DCT; Port USB, pilot automat standard; un ecran tactil TFT color de 6,5 inchi care încorporează Apple CarPlay ®, Android auto și conectivitate Bluetooth, si binenteles design, culori și stil inconfundabil Africa Twin.

 

Introducere

Au trecut peste trei decenii de când Honda XRV650 Africa Twin a intrat pentru prima dată în Europa și, în timp ce motocicleta care îi poartă acum numele – lansată în 2016 sub numele de CRF1000L Africa Twin – a fost o motocicleta nou-nouță de la roți în sus, ea a moștenit pe deplin esența și spiritul a ceea ce a făcut originalul atât de popular.

Echilibrul dintre putere și greutate a fost în centrul atracției in conceperea motocicletei. Cu aspectul său unic, atletic, un motor plăcut și utilizabil și șasiul capabil și confortabil, CRF 1000L Africa Twin sa dovedit a fi o motocicleta cu adevărat polivalenta moderna și a fost extrem de populara printre aventurierii din întreaga lume, pentru navetiștii din jurul orașului sau pentru plimbarile de weekend deopotriva. Practic aceasta motocicleta poate fi folosita in orice conditii si pe orice drum.

În 2018, Africa Twin, atat sub formă de transmisie manuală, cât și de transmisie automata cu dublu ambreiaj (DCT), a primit controlul Throttle By Wire (TBW) plus 3 moduri de condus, opțiuni extinse Honda Selectable Torque Control (HSTC), precum și dezvoltarea admisiei și evacuarii pentru raspuns și sunet îmbunatațit al motorului. De asemenea: noul Africa Twin Adventure Sports – vine cu aceleași actualizari, dar cu protecție îmbunătățită împotriva vântului, rezervor marit și suspensie cu cursă mai lunga – marind și mai mult raza de acțiune.

Pentru modelul din anul 2020, introducerea unui motor de 1084 cmc cu o capacitate mai mare și cursa mai lungă a marcat un alt reper în evoluția Africa Twin. Confortul, tehnologia și capacitatea lui CRF1100L Africa Twin Adventure Sports* au fost îmbunătățite în continuare – adaugand opțiunea de ajustare a cursei amortizoarelor electronic cu Showa (SHOWA EERA ™ ), iar modelul CRF1100L Africa Twin în sine a fost redesenat cuprinzător cu un stil de raliu agresiv, compact și focalizare și mai clară pe off-road. Pe langă creșterea puterii și a cuplului de la noul motor, acesta a fost, de asemenea, semnificativ mai ușor – în conformitate cu primele principii stabilite cu toți acești ani în urmă.

 

 

Modificarea de 2020 l-a făcut mai mic, mai subțire, mai usor cu 4 kg decât modelul anterior de 998 cmc și a oferit performanțe mai puternice cu modificari ale motorului care au produs cu 7% mai multă putere de varf, cu 6% mai mult cuplu de vârf. A fost, de asemenea, primul motor Honda conform EURO5. Și cadrul a fost complet revizuit și a fost adaugat nou cadru auxiliar pe partea din spate din aluminiu fiind acum demontabil. Bascula din aluminiu a fost bazata pe cea a motocrossului CRF450R.

În centrul Africa Twin Adventure Sports, o unitate de măsurare inerțială (IMU) cu șase axe controlează nu numai HSTC controlul tractiunii pe 7 niveluri, ci și Wheelie controlul pe 3 niveluri, ABS pentru viraj (cu setare off-road), controlul ridicării de spate a motocicletei la franare și Detectare DCTpe viraj. Există patru moduri de rulare implicite: URBAN, TOUR, GRAVEL și OFF-ROAD.

Adaptata pentru control complet, poziția de condus are o sa in secțiune subțire și ghidon înalt favorabil condusului in picioare. Luminile de zi cu LED duble (DRL) oferă o vizibilitate optimă, îmbunatațind siguranța. Cruise controlul este ca echipare standard. Ecranul tactil TFT multicolor de 6,5 inchi (MID) multicolor oferă o interacțiune captivantă cu sistemele mașinii, plus conectivitate Apple CarPlay® și Bluetooth, cu funcționalitatea Android Auto® introdusă la începutul anului 2021.

Pentru 2022,  CRF1100L Africa Twin are un stil rafinat a setarilor a transmisiei (DCT) pentru plecarea mai lina în treapat 1 și 2 roti.

 

 

Stil și echipamente

Caroseria compacta concepută pentru off-road, cu scaun subțire și ghidon înalt

Multi Information Display (MID) Ecran tactil TFT de 6,5 inchi

Apple CarPlay ® și Android Auto ® permit utilizarea unui smartphone prin intermediul MID

Conectivitate Bluetooth, lumini de zi (DRL) și pilot automat

Grafică nouă „Big Logo”.

 

 

Agresiv și compact. Două cuvinte care rezumă sasiul in stil de raliu a lui Africa Twin. Parbrizul este fix si scurt pentru a permite vederea ușoara a traseului din faț și o înalțime a seii de 850-870 mm, ghidonul înalt (creștere cu 22,5 mm în înalțime pentru 2022) oferă o poziție de conducere verticala, cu vizibilitate și un control confortabil. fie în picioare sau așezat. Secțiunea coditei este extrem de subțire, iar scaunul îngust este atent conturat pentru a permite o bună atingere la sol cu piciorul și o mișcare ușoară înainte și înapoi pentru mersul in picioare.

Farurile duble cu LED-uri sunt setate la înălțime, oferind un fascicul penetrant și au, de asemenea, lumini de zi (DRL) care se adaptează automat la intensitatea luminii ambientale, îmbunătățind siguranța, indiferent de condiții. Apărătoarele articulațiilor sunt standard.

Ecranul tactil TFT multicolor de 6,5 inchi cu Afișaj Multi Informații (MID) îl menține pe pilot în controlul tuturor sistemelor Africa Twin, fiecare dintre modurile de rulare pot fi selectate în partea din stânga sus a ecranului. MID poate fi, de asemenea, personalizat pentru a afișa diferite niveluri de informații referitoare la modul de călătorie ales și este ușor de utilizat chiar și atunci când purtați manuși.

 

De asemenea, include Apple CarPlay® și Android Auto®, permițând utilizarea unui smartphone prin intermediul ecranului tactil. De asemenea, aplicațiile de navigare pot fi accesate și afișate, iar prin intermediul căștilor cu cască Bluetooth pot fi efectuate sau primite apeluri. Smartphone-ul în sine se conectează la un port de încărcare USB din dreapta MID. Conectivitatea Bluetooth wireless hands-free este, de asemenea, o opțiune, iar toate intrările de control sunt realizate din aparatul de comutare din partea stângă.

Semnalizatoarele fața și spate au o funcție de semnal de oprire de urgența. Când franați brusc peste 50 km/h, luminile de avarie clipesc pentru a-i avertiza pe ceilalți utilizatori ai drumului că este în curs de oprire grea. De asemenea, se anulează automat; mai degrabă decât să folosească un cronometru simplu, sistemul compară diferența de viteză a roților din față și din spate și calculează când să anuleze indicația în funcție de situație. Funcția de anulare automată poate fi dezactivată folosind MID. Controlul de croazieră standard ușurează călătoriile pe distanțe lungi pe autostradă.

 

Nou pentru 2022 este noul design „Big Logo” și schemele de culori revizuite, care au acum capace laterale din aluminiu complet negru. Un suport spate din aluminiu este acum, de asemenea, montat standard.

 

CRF1100L Africa Twin va fi disponibil în următoarele culori:

Pearl Glare White Tricolour

Grand Prix Red

Matte Ballistic Black

 

Motor

Motorul de 1.084 cc ofera o putere maximă de 75 kW și un cuplu maxim de 105 Nm

Pe langă capacitatea suplimentara, actualizările 2022 au inclus o nouă chiulasa, o noua sincronizare a timpilor  si deschiderilor supapelor, un nou corp de accelerație și o noua evacuare.

Supapa de control variabilă a evacuarii (ECV) oferă un sunet captivant la turații joase și performanța la turații mari.

In mod semnificativ, s-a obtinut creșterea evidenta atât a puterii, cat și a cuplului care se face simțita de la 2.500 rpm până la linia roșie !

Pentru a crea o capacitate mai mare, alezajul a rămas la 92 mm, dar cursa a fost prelungită la 81,5 mm (de la 75,1 mm) cu un raport de compresie de 10,1:1. Manșoanele cilindrilor din aluminiu au economisit greutatea. Datorită altor economii detaliate de greutate în transmisie și în alte părți, versiunea cu transmisie manuală a motorului de 1084 cc a redus 2,5 kg față de unitatea de putere anterioară de 998 cc, iar versiunea DCT 2,2 kg. De asemenea, chiulasa a fost complet revizuită și au fost introduse noi corpuri de accelerație de 46 mm. Alezajul și pasul cilindrului au fost aliniate pentru a crea un profil neted al admisiei de aer, setarea ECU a fost actualizată și unghiul injectorului a fost modificat pentru a furniza o pulverizare mai directă în camerele de ardere cu două scântei remodelate.

Alte modificări au inclus sincronizarea optimizată a supapelor și creșterea admisiei (de la 9,2 la 10,1 mm) și evacuare (de la 8,6 la 9,3 mm). Pentru a se potrivi și a face față eficienței crescute de admisie și a debitului de gaz, capacul de evacuare a prezentat o nouă supapă variabilă de control al evacuarii (ECV) foarte similară cu unitatea montată pe Fireblade. Oferă performanțe și eficiență îmbunătățite a motorului, deoarece se deschide la turații mai mari și oferă o notă de evacuare plăcută la turații mai mici.

Fundamentele motorului au rămas neschimbate. Trenul de supape SOHC Unicam de la Honda este o caracteristică a specificațiilor de competiție MX CRF450R, iar poziția joasă a arborelui cu came turnat contribuie la natura compactă a chiulasei și a întregului pachet motor.

Carterul este împărțit pe vertical; pompa de apă este găzduită eficient în carcasa ambreiajului cu un termostat integrat în chiulasă. Versiunile manuale și DCT ale motorului au cartere comune, cu doar diferențe externe minore; pompele de apă și ulei sunt ambele antrenate de arborii de echilibrare ai motorului.

Este un design de carter semi-uscat cu stocare a uleiului de carter inferior în rezervor. Acest lucru permite o adâncime mai mică a tăvii care menține înălțimea totală a motorului scăzută. Deoarece pompa alimentată cu presiune este situată în rezervorul de unde își livrează uleiul, nu este nevoie de un pasaj de alimentare sub presiune. Vibrațiile secundare sunt neutralizate de mișcarea reciprocă alternativă a pistoanelor, în timp ce vibrațiile primare inerțiale și de cuplare sunt anulate prin utilizarea arborilor de echilibrare biaxiali.

Centrul de ambreiaj și placa de presiune din aluminiu folosesc came de „asistență” pentru a ușura trecerea treptelor de viteză și came „papuc” pentru decelerare și coborâre; diametrul ambreiajului a fost redus în dimensiune comparativ cu designul anterior, cu tensiunea arcului redusă pentru o senzație mai ușoară a pârghiei. Cutia de viteze manuală cu șase trepte folosește același design cu came de schimbare ca și pe CRF450R pentru a asigura schimbări pozitive. Un schimbător rapid rămâne disponibil ca suplimentar opțional.

 

Electronică pentru managementul motorului și șasiului

Nivelurile de intervenție HSTC gestionate de IMU se concentrează pe utilizarea off-road

Wheelie Control are 3 niveluri și management IMU

Patru moduri de mers: TOUR, URBAN, GRAVEL și OFF-ROAD

Două moduri UTILIZATOR permit personalizarea completă a modurilor de mers.

 

 

Motorul de Africa Twin a primit beneficiile controlului Throttle By Wire (TBW) în 2018, permițând o gestionare mult mai fină a puterii și caracterului motorului, precum și controlul cuplului selectabil Honda (HSTC) extins pentru aderența anvelopei din spate; pentru 2020, sistemul a evoluat pentru a funcționa împreună cu un IMU cu șase axe*.

Sistemul electronic ofera 4 nivele de putere si 3 nivele de frana de motor. Există șapte niveluri de HSTC, cu nivelul de intervenție a fiecărui nivel fiind optimizată pentru a funcționa cu intrare în timp real (unghiul de rotire/ruliu și viteza) de la IMU. Distanța dintre niveluri a fost optimizată pentru a permiteriderului o alegere mai precisă de alunecare a anvelopei din spate pentru mersul off-road. HSTC poate fi, de asemenea, dezactivat complet.

Wheelie Control este o altă caracteristică care a fost introdusă în 2020. Din nou, cu IMU  masoară unghiul și rata de pas și controlează cuplul motor prin TBW, riderul poate alege între 3 niveluri. Nivelul 1 permite ridicarea intenționată a roților, dar suprimă orice mișcare bruscă. Nivelul 3 oprește orice ridicare a roții din față, iar nivelul 2 se află la jumătatea distanței dintre cele două. Wheelie Control poate fi, de asemenea, dezactivat complet.

 

Există 4 setari implicite pentru modul de mers: TOUR, URBAN, GRAVEL și OFF-ROAD pentru a acoperi majoritatea condițiilor și situațiilor de mers plus inca 2 setari personalizabile UTILIZATOR 1 si 2. Chiar și în cadrul modurilor de rulare implicite, este posibil să se schimbe unii parametri – HSTC între nivelurile 1-7 (plus oprit), Wheelie Control între nivelurile 1-3 (plus oprit) și modelul de schimbare a modului DCT Sport S nivelurile 1-3.

 

  1. TOUR folosește cel mai înalt nivel de Putere (1), pentru turismul încarcat cu pasager și bagaje plus frana de motor de gamă medie (2) cu ABS activ în viraje pe drum.

 

  1. URBAN se potrivește cerințelor largi de condus și utilizează puterea de nivel mediu (2) și frana de motor (2) cu ABS activ pentru viraj pe drum.

 

  1. GRAVEL ofera cel mai scăzut nivel de putere (4) și frana de motor (3). ABS pentru viraj este activ cu o setare off-road; în această setare, ABS-ul franei din spate nu poate fi dezactivat.

 

  1. OFF-ROAD utilizează puterea de nivel inferior-mediu (3) și cea mai mica cantitate de franare a motorului (3). ABS pentru viraj este activ cu o setare off-road; ABS-ul franei din spate poate fi dezactivat.

 

  1. Modurile UTILIZATOR 1 și 2 oferă pilotului posibilitatea de a alege dintre două setari personalizate distincte – alegand între nivelurile de putere 1-4 și frana de motor 1-3, plus parametrii HSTC, Wheelie Control și ABS (pe drum/off-road). UTILIZATORUL 1 începe cu puterea de nivel 2 frana de motor, UTILIZATORUL 2 folosește puterea nivel 4 și frana de motor 3.

 

 

Transmisie cu dublu ambreiaj

Sistemul „ Easy and direct” oferă schimbări super-rapide a treptelor fie în modurile transmisie manuală (MT), fie automată Drive și Sport

Modul S (cu 3 nivele) se tura mai mare și trece în treapta mai devreme decât D, pentru o conducere mai agresiva

Comutatorul G “Gravel” îmbunătățește tracțiunea roților din spate în afara drumului

Detectarea înclinării adaptează modelul de schimbare în funcție de gradient

IMU permite funcția de detectare a curbei pentru sincronizari îmbunătățite ale schimburilor

 

 

Honda a vândut peste 200.000 de motociclete echipate cu DCT în toată Europa, de când sistemul a apărut pentru prima dată ca opțiune pe VFR1200F în 2009. În semn de acceptare pe piață, în 2020 versiunile DCT ale Africa Twin (inclusiv versiunea Adventure Sports) au reprezentat 47% a vânzărilor modelului.

Sistemul unic DCT oferă schimbări coerente, super rapide și fara întreruperi și devine foarte rapid si natuaral în utilizare. Se utilizează două ambreiaje: una pentru start-up și 1 st , 3 rd  și 5 th  roți dințate: celălalt pentru 2 nd , 4 th  si 6 th , cu mainshaft pentru fiecare ambreiaj situat în interiorul celeilalte pentru ambalare compact.

Fiecare ambreiaj este controlat independent de propriul circuit electro-hidraulic. Când are loc o schimbare de viteză, sistemul preselectează treapta țintă folosind ambreiajul care nu este utilizat în prezent. Primul ambreiaj este apoi decuplat electronic pe măsură ce, simultan, se cuplează al doilea ambreiaj.

Rezultatul este o schimbare constantă, rapidă și fără probleme. În plus, deoarece ambreiajele duble transferă antrenarea de la o treaptă la următoarea cu o întrerupere minimă a transmisiei către roata din spate, orice șoc de schimbare a vitezei și inclinarea mașinii sunt reduse la minimum, făcând schimbarea directă și lină.

Beneficiile suplimentare ale durabilității (deoarece treptele de viteză nu pot fi deteriorate prin lipsa unei trepte), imposibilitatea de blocare, stresul redus de mers în oraș, oboseala redusă a pilotului și capacitatea mai mare de a se concentra asupra liniilor de viraj și punctelor de frânare se adaugă la atractivitatea DCT.

 

 

 

Sunt disponibile trei moduri de operare. Modul MT oferă control manual deplin, permițând riderului sa schimbe vitezele cu butoanele de control de declanșare a ghidonului. Modul automat D este ideal pentru călătorii în oraș și pe autostradă și atinge o eficiență optimă a consumului de combustibil. Modul automat S oferă trei niveluri de deplasare mai sportivă, deoarece ECU lasă motorul să turați puțin mai mult înainte de a trece treptele în sus și coboară mai devreme atunci când decelerează pentru o frânare suplimentară a motorului.

În modul D sau S, DCT oferă intervenție manuală imediată, dacă este necesar – călărețul selectează pur și simplu treapta necesară folosind declanșatoarele de schimbare a treptelor de viteză sus și jos de pe ghidonul din stânga. La momentul potrivit, DCT revine fără probleme la modul automat, în funcție de unghiul accelerației, viteza vehiculului și poziția treptei de viteză.

DCT pentru Africa Twin este, de asemenea, complet echipat pentru a funcționa într-un mediu de aventură, cu funcționalitate off-road îmbunătățită de   comutatorul G accesat prin intermediul ecranului tactil TFT. Activarea   comutatorului G în orice mod de rulare îmbunătățește senzația pentru tracțiunea disponibilă și controlul mașinii prin reducerea gradului de alunecare a ambreiajului în timpul schimbărilor de viteză.

Funcționalitate suplimentară pentru sistemul DCT vine sub forma detectării înclinării, prin intermediul căreia modelul schimbătorului de viteze este adaptat în funcție de gradul înclinării pentru a oferi un control optim.

O nouă caracteristică pentru sistemul DCT de la CRF1100L Africa Twin pentru schimbarea la modelul de 1100cc pentru 2020 a fost detectarea virajelor. Când IMU recunoaște că bicicleta face viraje, sistemul ajustează subtil programul de schimbare a vitezelor pentru cele mai naturale schimbări de viteză.

Pentru 2022, setările DCT au fost optimizate în continuare în prima și a doua treaptă pentru a permite o manevrare mai lină de la un pornire în picioare și la viteze foarte mici.

 

Șasiu

Cadru ușor, cu cadru auxiliar din aluminiu înșurubat și braț oscilant ușor și rigid în stil CRF450R pentru tracțiune și senzație remarcabile pe roțile din spate

O unitate de măsurare inerțială cu șase axe este găzduită în centrul mașinii

ABS în viraje oferă o senzație de picior sigur și oferă o setare off-road

Rate optimizate de amortizare și arc pentru suspensia Showa față și spate

În centrul performanțelor ridicate pe drum și off-road ale modelului Africa Twin se află o unitate de măsurare inerțială (IMU) Bosch MM7.10 cu șase axe ascunsă în centrul mașinii, care măsoară – în timp real – unghiul de rulare. /rata, unghiul de înclinare/rata și unghiul/rată de rotire. Acesta gestionează tracțiunea roților din spate prin TBW și HSTC, aderența la frânare față prin Cornering ABS, ridicarea roții față prin Wheelie Control și adaugă, de asemenea, Rear Lift Control.

 

Odată cu adăugarea controlului IMU, pentru evoluția sa din 2020, echilibrul rezistenței și rigidității cadrului semidublu din oțel a fost reexaminat complet de inginerii de dezvoltare ai Honda pentru a spori capacitatea off-road – în același timp, consolidându-și toate maniere rotunde pe drum. Rigiditatea în jurul capului de direcție a fost optimizată pentru a îmbunătăți senzația de aderență din față; largile principale au fost făcute mai subțiri și mai drepte și au eliminat țeava transversală din față. Un subcadru din aluminiu cu șuruburi (finisat în roșu) a înlocuit structura integrală de oțel a designului anterior pentru a reduce lățimea cu 40 mm până la 195 mm – crucial pentru o atingere mai ușoară la sol. Brațul oscilator mai ușor din aluminiu – luând direcția din designul utilizat de CRF450R – rigiditatea îmbunătățită îmbunătățește tracțiunea roții din spate și senzația călătorului.

Cu o lungime a cursei de 230 mm, furca față inversată de tip cartuș Showa de 45 mm oferă o absorbție lungă a denivelărilor și prezintă setări interne revizuite pentru a îmbunătăți performanța atât pe drum, cât și pe off-road. Amortizarea rebound și compresie sunt complet reglabile. Un jug superior din aluminiu turnat și un jug inferior forjat – unite printr-un ax de tijă tubular din aluminiu – strâng picioarele furcii cu două șuruburi, fiecare sus și jos.

Potrivindu-se cu suspensia din față, amortizorul spate Showa oferă o cursă de 220 mm și dispune de un cilindru de 46 mm și un rezervor de la distanță pentru un control stabil al amortizarii în condiții extreme de mers pe teren off-road. Presarcina arcului poate fi reglată printr-un cadran de pe corpul șocului; amortizarea rebound și compresie sunt, de asemenea, complet reglabile.

Plăcile interioare ale punctelor de pivotare ale brațului basculant folosesc oțel de înaltă rezistență de 600MPa, iar tubul transversal superior care le conectează acționează ca suport superior pentru amortizorul din spate (printr-o articulație sferică pernă) îmbunătățind senzația pentru tracțiunea roții din spate.

IMU preia unghiul de înclinare, decelerația (de la senzorii de viteză a roților din față/spate) și încorporează rata de alunecare a roților din față și din spate pentru a gestiona presiunea de frânare prin ABS; de asemenea, dacă detectează ridicarea bruscă a roții din spate, controlează fin forța de frânare pentru a menține stabilitatea. Când staționează, ABS-ul din spate poate fi anulat pentru mersul în teren.

Etrierele compacte din două piese, cu montare radială, cu patru pistoane, lucrează cu discuri plutitoare „undă” duble de 310 mm prin plăcuțe sinterizate. Discul „wave” din spate de 256 mm are perforare și modelare. Roțile cu spițe de 21/18 inchi față spate (oțel inoxidabil) poartă anvelope 90/90-21 și 150/70-18. Anvelopele tip bloc (Continental 90/90-21M/C 54S și 150/70B 18M/C 70Q, evaluate la 180 km/h și, respectiv, 160 km/h) sunt aprobate pentru montare.

Garda la sol este de 250 mm, cu ampatament de 1574 mm și rată și traseu de 27° 30’/113 mm. Greutatea umedă este de 229 kg (DCT 240 kg)

 

Accesorii

Gama de accesorii originale Honda pentru Africa Twin include top box și sacoșe din aluminiu premium (42L), plus caseta și sacoșe mari (58L) din plastic, două înălțimi a scaunului (o opțiune mai mică de 825-845 mm și mai înaltă 870-895 mm), ecran de turism. , apărătoare de radiator, apărătoare de motor și țevi laterale, extensii de protecție pentru articulații, mânere încălzite și o priză de încărcare ACC.

 

 

 

22YM CRF1100L AFRICA TWIN ADVENTURE SPORTS
Honda’s iconic Africa Twin and Africa Twin Adventure Sport receive striking new looks and updates for 2022.
22YM CRF1100L AFRICA TWIN ADVENTURE SPORTS
22YM HONDA AFRICA TWIN ADVENTURE SPORTS
22YM CRF1100L AFRICA TWIN ADVENTURE SPORTS
22YM CRF1100L AFRICA TWIN
22YM CRF1100L AFRICA TWIN
22YM CRF1100L AFRICA TWIN