Test Ride
Service
Contact

Actualizari de model HONDA CB500X 2022

Actualizari de model 2022 CB500X :

Mini-aventurerul Honda compatibil cu permis A2 primește îmbunatațiri majore axate pe performanța. Astfel, noile furci inversate Showa 41 mm cu noua tehnologie: Separate Function Fork Big Piston (SFF-BP) USD care imbunatateste directive si absoarbe mai bine denivelarile, frane fața cu două discuri și etriere cu montare radial esxact ca la modelul Africa Twin. Manevrarea este îmbunatațită și mai mult de noua bascula, care este mai ușora si cu mai multă flexibilitate laterala. Amortizorul spate are noi setari pentru a completa noile furci inversate SHOWA. O roată din fața reproiectata și un radiator mai ușor reduc greutatea, iar noile setari de injecție de combustibil îmbunatațesc caracterul motorului. LED-urile farurilor mai puternice și luminile indicatoare de poziție fața oferă o vizibilitate multe mai mare.

Introducere

CB500X – lansat inițial în 2013, alături de CB500F naked și CBR500R complet carnate – aduce stilul de aventură crossover trio-ului Honda cu doi cilindri, cu „greutate medie ușoară”, axat pe distracție. Este o motocicletă care, fără zgomot, își face în liniște treaba de a fi extrem de competentă și adaptabilă pentru o mare varietate de proprietari.

Utilitatea lui CB500X se rezuma la o ecuație simplă – un motor bicilindric placut, usor de condus, care produce cuplu real și tracțiune de la turații mici, și turații medii, avand un comportament la acceleratie linear – plus un șasiu care ofera o calatorie extrem de confortabila atât în ​​oraș, cât și în afara orașului. pe autostrada sau drumuri montane, toate îmbracate într-un stil de aventura distinctiv.

Se jongleaza fara efort între rolul de navetist și cel de plimbare de weekend. Suspensia cu cursa lunga absoarbe suprafețele neregulate ale drumului, ghidonul lat oferă efect de control optim, iar poziția de conducere verticală ofera atat confort, cat și un camp vizual larg pentru rider. Cu alte cuvinte, CB500X este un polivalent în toate sensurile termenului.

În 2016, o prima actualizare a văzut că CB500X a primit un rezervor de combustibil mai mare, mai multa protecție împotriva vântului și un ecran mai înalt. De asemenea, a câștigat iluminare cu LED, furci față reglabile cu preîncărcare arc și manetă de frână reglabilă. Evoluția sa din 2019 a oferit un stil de aventură mai sofisticat, mai multe performanțe ale motorului și o serie de îmbunătățiri ale șasiului, asigurându-se că, în timp ce CB500X a rămas încrezător în abilitățile sale largi, factorul său „X” a fost bine și cu adevărat amplificat. A obținut conformitatea cu EURO5 în 2020.

După ce și-a dovedit popularitatea de aproape un deceniu, pentru modelul din anul 2022 primește suspensie față de înaltă calitate sub formă de furci Showa SFF-BP USD de 41 mm, plus discuri frontale duble, braț basculant ușor, roată față reproiectată și alte actualizări ale detaliilor, inclusiv o uimitoare. culoare nouă și grafică nouă îndrăzneață.

Prezentare generală a modelului

Pe lângă modificările motorului, cum ar fi setările revizuite ale injecției de combustibil și un nou radiator mai ușor, șasiul beneficiază de adăugarea furcilor Showa SFF-BP USD de 41 mm, etriere duble Nissin cu patru pistoane cu montare radială, discuri de 296 mm, roțile ușoare au noi spițe mai subțiri. și braț oscilant reproiectat – pentru un confort îmbunătățit al conducerii și performanță de manevrabilitate. În comparație cu modelul anterior, greutatea se deplasează, de asemenea, fracțional înainte pentru o aderență și o senzați îmbunătățite a anvelopei din față. Stilul este actualizat cu o nouă roată față și un apărător de noroi față mai mare.

Ca și până acum, instrumentele LCD au o funcție Shift Up și Gear Position. Toată iluminarea este LED, cu fascicul optim al farurilor înalte/joase și adăugarea de lumini de poziție frontale.

 

2022 CB500X va fi disponibil în următoarele opțiuni de culoare:

Grand Prix Red

Matt Gunpowder Black Metallic

Pearl Organic Green **NEW for 2022**

Caracteristici cheie

 

 

3.1 Șasiu și stil

Furcă Showa cu funcție separată Big Piston (SFF-BP) USD de 41 mm

Noi discuri duble de 296 mm, potrivite cu etrierele Nissin cu două pistoane

Roată față și braț basculant noi, mai ușoare

LED-uri revizuite ale farurilor pentru faza lungă/închisă îmbunătățită, plus lumini de poziție

Ușoară, puternică și neschimbată pentru modelul din 2022, cadrul principal cu tub diamantat din oțel cu diametrul de 35 mm al lui CB500X are un grad de randament reglat care oferă o mulțime de feedback pilotului pe măsură ce suprafețele drumului se schimbă. Forma și poziția suporturilor motorului, plus echilibrul de rigiditate al cadrului, reduc, de asemenea, vibrațiile.

Imediat evidentă este o configurație frontală nou-nouță. Cu scopul de a spori performanța de manevrabilitate, furcile telescopice de 41 mm din designul anterior au fost înlocuite cu furci Showa 41 mm Separate Function Fork Big Piston (SFF-BP) USD, cu cursa axului de 135 mm (cursă pernă de 150 mm), prinse de un nou vârf. iar jugurile de jos. Prin împărțirea funcțiilor – amortizor de separare a presiunii Big Piston într-un picior, mecanism cu arc în celălalt – reacția și calitatea deplasării sunt ambele îmbunătățite.

Amortizorul spate cu un singur tub (așa cum se găsește la bicicletele sport de capacitate mai mare) cu pistonul său de diametru mare și cursa axului de 135 mm (cursa pernă de 60 mm) asigură un răspuns excelent și un management al temperaturii; dispune de reglare a preîncărcării în 5 trepte cu rată a arcului și setări de amortizare nou optimizate.Manevrarea este îmbunătățită și mai mult de brațul oscilant reproiectat și mai ușor. Acum, construit din oțel de 2 mm (mai degrabă decât 2,3 mm), folosește o traversă goală și este mai rigid la rotație și, de asemenea, mai flexibil lateral pentru a îmbunătăți manevrarea. Un apărător de lanț reproiectat complet completează noul aspect.

 

În conformitate cu îmbunătățirile dinamice aduse șasiului și suspensiei, performanța de frânare a fost, de asemenea, îmbunătățită. Discul unic cu model ondulat de 310 mm și frâna față cu etrier cu două pistoane din designul anterior au fost înlocuite cu discuri duble cu model ondulat de 296 mm și etriere Nissin cu două pistoane montate axial. Introducerea discurilor mai mici nu numai că menține orice creștere suplimentară în greutate la minim, dar și reduce presiunea necesară asupra pârghiei la frânare.

 

Roata din față reproiectată de 19 inchi din aluminiu turnat – mai ușoară datorită spițelor mai subțiri – reduce greutatea nesusținută pentru a ajuta capacitatea de viraj. Este încununat de un nou design dur de apărătoare de noroi și are o roată din spate de 17 inchi; Anvelopele cu model de traseu au dimensiunile 110/80-R19 față și 160/60-R17 spate. Prejudecata de greutate a fost, de asemenea, ajustată. cu un procent de polarizare față/spate de 48,7/51,3 față de precedentul 48/52. Greutatea proprie este de 199 kg. Ampatamentul rămâne de 1.445 mm, cu o rată și un traseu de 27,5°/108 mm.

 

CB500X poartă un stil de aventură agresiv, „gata pentru sălbatic” , cu carcasele lungi ale radiatorului și care oferă o textură tridimensională puternică din față cu spate, conectate prin capace laterale și rezervor de combustibil. Dar aceasta este o bicicletă atât despre funcție cât și despre formă; aerul de înaltă presiune care curge în jurul carenului și al ecranului (cu două setări de înălțime disponibile – 1445 mm și 1410 mm) este reușit să îmbunătățească protecția împotriva vântului pentru călăreț la viteze de autostradă. Farul puternic cizelat este acum și mai străpungător cu LED-uri extra-puternice, plus vizibilitate suplimentară de la luminile de poziție din față.

 

Un profil subțire al scaunului permite mișcarea liberă în jurul mașinii și ajută la atingerea ușoară la sol. Și pentru a ajuta la manevrabilitate, unghiul de direcție este de 38° de la centrare la blocarea completă.

 

Ghidonul din oțel conic, gri metal, ridică controlul și mai mult. Înălțimea scaunului este de 830 mm, iar poziția verticală este foarte confortabilă, oferind în același timp o vizibilitate excelentă. Dimensiunile totale sunt 2155 mm x 830 mm x 1410 mm, cu garda la sol de 180 mm.

 

Instrumentele LCD – amplasate într-un surround cu mai multe suprafețe și texturate – au un indicator de poziție a vitezei și schimbarea în sus; acesta este setat la 8.750 rpm, dar poate fi ajustat în trepte de 250 rpm între 5-8.750 rpm.

 

Rezervorul de combustibil are o capacitate de 17,5 L, inclusiv rezerva și, combinat cu economia excelentă de combustibil a motorului de 3,6 L/100 km (27,8 km/l) (mod WMTC), oferă o autonomie de 485 km.

3.2 Motor

 

Motorul plin de viață cu doi cilindri oferă putere și cuplu utilizabil pe toată gama de turații, plus sunet sportiv de la toba de eșapament cu ieșire dublă

Noile setări PGM-FI îmbunătățesc senzația și caracterul cuplului

Noul design al radiatorului, mai elegant și mai ușor

Ambreiajul de asistență/papuc ușurează trecerea treptată în treaptă superioară și gestionează trecerea în treaptă inferioară

Omologat pentru EURO5

 

 

Dispunerea bicilindrilor paraleli cu 8 supape, cu licență A2 de 471 cc a lui CB500X oferă un echilibru bine proporționat între dimensiunea fizică și puterea de ieșire dornică și plăcută, cu un caracter energic, cu turații ridicate și un vârf de top. Actualizările din 2019 au creat o accelerație mai rapidă printr-o creștere de 4% a puterii și a cuplului de la intervalul scăzut până la mediu în intervalul 3-7.000 rpm. Este în mare măsură un motor ale cărui performanțe generale și caracter contrazic capacitatea relativ mică. Puterea maximă de 35 kW ajunge la 8.600 rpm, cu un cuplu de 43 Nm livrat la 6.500 rpm.

 

Alimentarea cu injecția de combustibil PGM-FI este o injecție mai mult sau mai puțin directă a fluxului de aer prin cutia de aer și corpurile de accelerație, iar pentru 2022, noile setări îmbunătățesc senzația și caracterul cuplului fără a compromite performanța. Toba de eșapament are țevi de ieșire duble, oferind un avantaj sportiv fiecărui impuls și un urlet zguduitor la turații mari. Un nou design mai plăcut din punct de vedere estetic al radiatorului contribuie la reducerea greutății cu 92 g, fără pierderi de eficiență de răcire

 

Alezajul și cursa sunt setate la 67 mm x 66,8 mm cu un raport de compresie de 10,7:1; știfturile arborelui cotit sunt fazate la 180° și un cuplu primar de echilibrare se află în spatele cilindrilor, aproape de centrul de greutate al bicicletei. Angrenajele primare și de echilibrare folosesc angrenaje foarfece, reducând zgomotul. Contragreutatea manivelei are o formă specială pentru echilibrarea cuplului, iar greutatea sa ușoară permite motorului să se rotească liber, cu o inerție redusă.

 

Acționând ca un element solicitat, motorul completează rigiditatea cadrului cu patru suporturi de cadru pe chiulasă. La interior, chiulasa foloseste culbutori cu role; Reglarea supapelor de tip shim le permite să fie ușoare, pentru o sarcină mai mică a supapei-arcuri și frecare redusă.

Un lanț cu came silențios (SV Chain) are suprafața știfturilor tratată cu vanadiu, reducând frecarea cu protecție sporită împotriva uzurii. Diametrul supapei de admisie este de 26,0 mm cu diametrul supapei de evacuare de 21,5 mm.

Forma pistonului este proiectată cu atenție pentru a reduce „zgomotul” pistonului la turații mari. Frecarea este redusă prin striații pe mantaua pistonului (un finisaj care mărește suprafața, introducând goluri în care uleiul poate curge pentru o lubrifiere mai bună). Proporția „triunghiulară” a arborelui cotit, a arborelui principal și a arborelui contrar este eficient compactă. Carterurile folosesc manșoane turnate centrifug cu pereți subțiri; designul lor intern reduce pierderile de „pompare” care pot apărea cu o ordine de ardere în fază de 180°. O baia adâncă reduce mișcarea uleiului în viraje grele și frânare; Capacitatea uleiului este de 3,2 L. Cutia de viteze cu șase trepte, cu schimbare rapidă, este gestionată de un ambreiaj de asistență/alunecare.

 

Accesorii

O gamă de accesorii Honda originale sunt disponibile pentru CB500X. Ei includ:

Stand central

Deflectoare laterale de vânt

Apărătoare ale degetelor

Mânere încălzite

Top box 35L

Suport spate

Suporturi pentru bagaje

Carcase pentru bagaje

Rame tubulare de carenare

Faruri de ceață

Geanta rezervor

Geanta de scaun

Priză de încărcare

Paravan afumat

Dună roată

Pad rezervor

Plasa de marfa