GARANTIE 4 Ani sau 200.000km
ELIGIBIL RABLA MOTO
Pret cu voucher RABLA moto
Honda plănuia să intre pe piața street- scrambler cu un nou CL500 . Acum iată-l, o abordare cu preț redus a scenei retro-scrambler folosind Rebel 500 ca bază.
2023 CL500
Motocicleta în sine este destul de aproape de brevetele depuse în 2019, care au arătat că, cadrul principal și motorul lui Rebel 500 au fost transpuse într-o motocicletă nouă, cu un nou aspect, o evacuare înaltă și o șa înaltă și plată. Când Honda a depus drepturile de marcă pentru numele CL500 la începutul acestui an, era clar că o astfel de motocicleta se apropia de producție.
În Europa, unde CL500 se adresează motocicliștilor care sunt limitați legal la cel mult 47 CP datorită sistemului de licență A2, operat în întreaga Uniune Europeană.
2023 CL500
CL500 este propulsat de familiarul geamăn paralel de 471 cc folosit în întreaga gamă CB500 și în Rebel 500, un pilon al gamei Honda din gama de mijloc atât de mult timp încât a avut onoarea îndoielnică de a fi copiat pe scară largă de companiile chineze care fac clone Honda. Nu există nicio îndoială despre valoarea sa ca un motor de încredere și cu costuri reduse. Cu 46 de cai putere, CL500 se încadrează perfect în clasa sa de licență A2 prevăzută și oferă un respectabil cuplu motor. Cu un motor „pătrat”, cu alezajul și cursa aproape egale, este un design care prioritizează gama medie față de puterea de vârf. CL500, folosește transmisia cu șase trepte a lui Rebel printr-un ambreiaj de asistență și alunecare, dar primește o mapare revizuită și un pinion mai mare cu 41 de dinți pentru a îmbunătăți accelerația.
2023 CL500
Deși este similar cu cadrul de pe Rebel 500, secțiunea din spate a lui CL500 a fost modificată pentru noua poziție de condus.
Pentru a găzdui șaua mai înalta al street scrambler-ului, există o nouă secțiune a cadrului secundar, care este sudată, nu înșurubata, pe cadrul principal și se așează substanțial mai sus pentru a oferi suporturi superioare repoziționate pentru amortizoarele spate duble. Împreună cu șaua plată și amortizorul de eșapament montat înalt, transformă proporțiile motocicletei de la un bobber jos la un scrambler înalt. Tuburile de furcă și amortizoarele duble sunt un semn către retro, în timp ce roțile față de 19 inch și roțile spate de 17 inch (de la 16 inch fiecare la Rebel) măresc garda la sol la 155 mm.
2023 CL500
Un braț basculant simplu tubular din oțel este controlat de o pereche de amortizoare reglabile cu preîncărcare.
În cazul în care rezervorul de combustibil al lui Rebel are un design ușor ciudat, înalt în față și coboară rapid pe scaunul de jos, CL500 este un pic redus, cu genunchiere de cauciuc pentru a da un stil retro. În fața acestuia, farul cu patru LED-uri într-o carcasă circulară este direct de la Rebel, care incadrează un grup de instrumente LED circular simplu.
2023 CL500
De fapt, acea șa este atât de jos încât, acolo unde alte motociclete sunt adesea oferite cu opțiunea unei șei inferioare, catalogul de accesorii al CL500 include o opțiune de șa mai înalta , ridicându-l cu 2 cm Alte opțiuni includ un pachet de scrambler cu un aripa de noroi față înaltata, apărătoare pentru articulații, capace pentru șocuri din spate; un pachet caffe racer cu capac pentru faruri, capace laterale din spate și dungi pentru jante și rezervor; și un pachet de călătorie cu o singură geantă de șa pe partea stângă (opusă eșapamentului), mânere încălzite și o priză pentru accesorii. Un top case ( cutie bagaj ) este, de asemenea, pe lista de opțiuni.
Pentru mulți motocicliști de 20 de ani, care au crescut în era digitala – motocicletele înseamna mult mai mult decat doar transport. Ei trebuie să reprezinte un stil de viața, o atitudine și sa le permita sa-și exprime propria identitate individuala. Așteptarile acestor motocicliști sunt diferite de cele ale motociclismului, noile modele reflecta acest lucru. Ele trebuie sa se potriveasca cu viața lor, dar trebuie sa conțina și potențialul de individualizare ulterioara.
Pentru 2020 HONDA vine și cu o ediție special FOP, mai orientata spre stil si rafinament dedicată celor care iși doresc mai multă personalizare pentru motocicleta lor.
Pentru mulți motocicliști de 20 de ani, care au crescut în era digitala – motocicletele înseamna mult mai mult decat doar transport. Ei trebuie să reprezinte un stil de viața, o atitudine și sa le permita sa-și exprime propria identitate individuala. Așteptarile acestor motocicliști sunt diferite de cele ale motociclismului, noile modele reflecta acest lucru. Ele trebuie sa se potriveasca cu viața lor, dar trebuie sa conțina și potențialul de individualizare ulterioara.