Mini-aventurierul Honda compatibil cu permis A2
primește îmbunatațiri majore
Amortizoare Big Piston inversate SHOWA
Discuri de frana duble
Ce e nou pe 2022
HONDA CB 500X
Mini-aventurierul Honda compatibil cu permis A2
primește îmbunatațiri majore
Amortizoare Big Piston inversate SHOWA
Discuri de frana duble
22YM HONDA CB500X
Mini-aventurerul Honda compatibil cu A2 primeste imbunatațiri majore axate pe performanța cum ar fi: furcile Showa 41 mm Separate Function Fork Big Piston (SFF-BP) USD, discuri frane fața și etriere cu montare axiala. Manevrarea este îmbunatațita și mai mult de noua bascula, care este acum mai ușora, cu mai multă flexibilitate laterala. Amortizorul spate are noi setari pentru a se sincroniza cu noile furci. Roata din fața este reproiectata impreuna cu un radiator mai ușor reduc greutatea, iar noile setări de la injecția de combustibil îmbunatațesc caracterul motorului. LED-urile farurilor mai puternice și luminile indicatoare de poziție fața oferă o vizibilitate mai mare.
Introducere
22YM HONDA CB500X
CB500X – lansat inițial în 2013, alături de CB500F naked și CBR500R complet carnate – aduce stilul de aventură crossover trio-ului Honda cu doi cilindri, cu „greutate medie ușoară”, axat pe distracție. Este o motocicletă care, fără zgomot, își face în liniște treaba de a fi extrem de competentă și adaptabilă pentru o mare varietate de proprietari.
Utilitatea lui CB500X se rezuma la o ecuație simplă – un motor bicilindric încântător, bine privit, care produce cuplu real și tracțiune de la turații mici, și turații puternic sus – plus un șasiu care oferă o călătorie extrem de confortabilă atât în oraș, cât și în afara orașului. pe autostrada deschisă, totul îmbrăcat într-un stil distinctiv de aventură.
Se poate trece fara efort între rolul de navetist cu cel de ture lungi de weekend. Suspensia cu cursa lunga calca absoarbe suprafețele neregulate ale drumului iar ghidonul larg oferă confort si manevrabilitate si poziția verticala de conducere oferă atat confort, cat și un camp vizual larg pentru rider. Cu alte cuvinte, CB500X este un polivalent în toate sensurile termenului.
În 2016, o primă actualizare a văzut că CB500X a primit un rezervor de combustibil mai mare, mai multă protecție împotriva vântului și un ecran mai înalt. A câștigat, de asemenea, iluminare cu LED, furci față reglabile cu preîncărcare arc și pârghie de frână reglabilă. Evoluția sa din 2019 a oferit un stil de aventură mai sofisticat, mai multe performanțe ale motorului și o serie de îmbunătățiri ale șasiului, asigurându-se că, în timp ce CB500X a rămas încrezător în abilitățile sale largi, factorul său „X” a fost bine și cu adevărat amplificat. A obținut conformitatea cu EURO5 în 2020.
După ce și-a dovedit popularitatea de aproape un deceniu, pentru modelul din anul 2022 primește suspensie față de înaltă calitate sub formă de furci Showa SFF-BP USD de 41 mm, plus discuri frontale duble, braț basculant ușor, roată față reproiectată și alte actualizări ale detaliilor, inclusiv o uimitoare. culoare nouă și grafică nouă îndrăzneață.
22YM HONDA CB500X
Prezentare generală a modelului
22YM HONDA CB500X
Pe lângă modificările motorului, cum ar fi setările revizuite ale injecției de combustibil și un nou radiator mai ușor, șasiul beneficiază de adăugarea furcilor Showa SFF-BP USD de 41 mm, etriere duble Nissin cu patru pistoane cu montare radială, discuri de 296 mm, roțile ușoare au noi spițe mai subțiri. și braț oscilant reproiectat – pentru un confort îmbunătățit al conducerii și performanță de manevrabilitate. În comparație cu modelul anterior, greutatea se deplasează, de asemenea, fracțional înainte pentru o aderență și o senzație îmbunătățite a anvelopei din față. Stilul este actualizat cu o nouă roată față și un apărător de noroi față mai mare.
Ca și până acum, instrumentele LCD au o funcție Shift Up și Gear Position. Toată iluminarea este LED, cu fascicul optim al farurilor înalte/joase și adăugarea de lumini de poziție frontale.
Caracteristici cheie
Șasiu și stil
Furcă Showa cu funcție separată Big Piston (SFF-BP) USD de 41 mm
Noi discuri duble de 296 mm, potrivite cu etrierele Nissin cu două pistoane
Roată fața și braț basculant noi, mai ușoare
LED-uri revizuite ale farurilor pentru faza lunga îmbunatțit, plus lumini de poziție
Ușoară, puternică și neschimbată pentru modelul din 2022, cadrul principal cu tub diamantat din oțel cu diametrul de 35 mm al lui CB500X are un grad de randament reglat care oferă o mulțime de feedback pilotului pe măsură ce suprafețele drumului se schimbă. Forma și poziția suporturilor motorului, plus echilibrul de rigiditate al cadrului, reduc, de asemenea, vibrațiile.
Imediat evidentiata este o configurația frontala nou-nouța. Cu scopul de a spori performanța de manevrabilitate, furcile telescopice de 41 mm din designul anterior au fost înlocuite cu furci Showa 41 mm Separate Function Fork Big Piston (SFF-BP) USD cu cursa de 150 mm prinse de un jug inferior. Prin împarțirea funcțiilor – amortizor de separare a presiunii Big Piston pe un amortizor, mecanism cu arc în celalalt – reacția și calitatea rulării sunt mult îmbunatațite.
Amortizorul spate cu un singur tub (așa cum se găsește la bicicletele sport de capacitate mai mare) cu pistonul său cu diametru mare și cursa axului de 135 mm (cursa pernă de 60 mm) asigură un răspuns excelent și un management al temperaturii; dispune de reglare a preîncărcării în 5 trepte cu rată a arcului și setări de amortizare nou optimizate.
Manevrarea este îmbunătățită și mai mult de bascula reproiectata si mai usoara. Acum, construita din oțel de 2 mm (mai degrabă decât 2,3 mm), folosește o traversă goală și este mai rigid la rotație și, de asemenea, mai flexibil lateral pentru a îmbunătăți manevrarea. Un apărător de lanț reproiectat complet completează noul aspect.
În conformitate cu îmbunatațirile dinamice aduse șasiului și suspensiei, performanța de franare a fost, de asemenea, îmbunatațita. Discuri duble cu model ondulat de 296 mm și etriere Nissin cu două pistoane montate axial. Introducerea discurilor mai mici nu numai ca usureaza franarea pentru orice creștere suplimentara în greutate a sarcinii, dar reduce și presiunea necesara asupra parghiei la franare.
Roata din față reproiectată de 19 inchi din aluminiu turnat – mai ușoară datorită spițelor mai subțiri – reduce greutatea nesusținută pentru a ajuta capacitatea de viraj. Este încununat de un nou design dur de apărătoare de noroi și are o roată din spate de 17 inchi; anvelopele cu model de traseu au dimensiunile 110/80-R19 față și 160/60-R17 spate. Prejudecata de greutate a fost, de asemenea, ajustată. cu un procent de polarizare față/spate de 48,7/51,3 față de precedentul 48/52. Greutatea proprie este de 199 kg. Ampatamentul rămâne de 1.445 mm, cu o rată și un traseu de 27,5°/108 mm.
CB500X poartă un stil de aventură agresiv, „gata pentru off road” , cu carcasele lungi ale radiatorului și care oferă o textură tridimensională puternică din față cu spate, conectate prin capace laterale și rezervor de combustibil. Dar aceasta este o bicicletă atât despre funcție cât și despre formă; aerul de înaltă presiune care curge în jurul carenului și al ecranului (cu două setări de înălțime disponibile – 1445 mm și 1410 mm) este reușit să îmbunătățească protecția împotriva vântului pentru călăreț la viteze de autostradă. Farul puternic cizelat este acum și mai străpunzător cu LED-uri extra-puternice, plus vizibilitate suplimentară de la luminile de poziție din față.
Un profil subțire al scaunului permite mișcarea liberă în jurul mașinii și ajută la atingerea ușoară la sol. Iar pentru a ajuta la manevrabilitate, unghiul de virare este de 38° de la centrare la blocarea totală.
Ghidonul din oțel conic, gri metal, ridică controlul și mai mult. Înălțimea scaunului este de 830 mm, iar poziția verticală este foarte confortabilă, oferind în același timp o vizibilitate excelentă. Dimensiunile totale sunt 2155 mm x 830 mm x 1410 mm, cu garda la sol de 180 mm.
Aceasta este o motocicleta conceputa pentru a face față oricărui tip de teren. Gardă la sol este suficienta pentru drumuri accidentate, iar ghidoul larg va ofera o manevrabilitate remarcabila. O roată față de 19 inch îmbunatateste stabilitatea și capacitatea de a sari peste obstacole, iar anvelopele asigură aderență feedback-ul de care ai nevoie. Parbrizul cu 2 pozitii, va menține protejat pentru o plimbare mai plăcuta.
Instrumentele LCD : indicator de poziție a vitezei și schimbarea în sus; acesta este setat la 8.750 rpm, dar poate fi ajustat în trepte de 250 rpm între 5-8.750 rpm.
Rezervorul de combustibil are o capacitate de 17,5 L, inclusiv rezerva și, combinat cu economia excelentă de combustibil a motorului de 3,6 L/100 km (27,8 km/l) (mod WMTC), oferă o autonomie de 485 km.
CB500X este echipat cu un display LCD cu afișaj negativ, care prezintă toate informațiile de care ai nevoie într-un mod clar și concis. Include indicator de viteză și turații, odometru cu trip A/B, indicatoare de nivel și consum de combustibil și indicatoare Shift Up și Gear Position.
Motor
22YM HONDA CB500X
Motorul plin de viața cu doi cilindri oferă putere și cuplu utilizabil pe toată gama de turații, plus sunet sportiv la toba de eșapament cu ieșire dubla.
Noile setări PGM-FI îmbunatațesc senzația de cuplu
Noul design al radiatorului, mai elegant și mai ușor
Ambreiajul cu alunecare limitata ușureaza trecerile în treaptele superioare și gestioneaza trecerile în treapta inferioara
Bicilindri paralel cu 8 supape racit cu lichid de 471 cc al lui CB500X oferă un echilibru bine proporționat între dimensiunea fizică și puterea are un caracter energic, cu turații ridicate. Actualizările au creat o accelerație mai rapidă printr-o creștere de 4% a puterii și a cuplului de la intervalul minim pana la mediu în intervalul 3-7.000 rpm. Este recunoscut în mare masura ca un motor ale carui performanțe generale și caracter contrazic capacitatea relativ mică. Puterea maximă de 35 kW ajunge la 8.600 rpm, cu un cuplu de 43 Nm livrat la 6.500 rpm.
Alimentarea cu injecția de combustibil PGM-FI este o injecție mai mult sau mai puțin directă a fluxului de aer prin cutia de aer și corpurile de accelerație, iar pentru 2022, noile setări îmbunătățesc senzația și caracterul cuplului fără a compromite performanța. Toba de eșapament are țevi de ieșire duble, oferind un avantaj sportiv fiecărui impuls și un urlet zguduitor la turații mari. Un nou design mai plăcut din punct de vedere estetic al radiatorului contribuie la reducerea greutății cu 92 g, fără pierderi de eficiență de răcire
Alezajul și cursa sunt setate la 67 mm x 66,8 mm cu un raport de compresie de 10,7:1; știfturile arborelui cotit sunt fazate la 180° și un cuplu primar de echilibrare se află în spatele cilindrilor, aproape de centrul de greutate al bicicletei. Angrenajele primare și de echilibrare folosesc angrenaje foarfece, reducând zgomotul. Contragreutatea manivelei are o formă specială pentru echilibrarea cuplului, iar greutatea sa ușoară permite motorului să se rotească liber, cu o inerție redusă.
Acționând ca un element solicitat, motorul completează rigiditatea cadrului cu patru suporturi de cadru pe chiulasă. La interior, chiulasa foloseste culbutori cu role; Reglarea supapelor de tip shim le permite să fie ușoare, pentru o sarcină mai mică a supapei-arcuri și frecare redusă.
Un lanț cu came silențios (SV Chain) are suprafața știfturilor tratată cu vanadiu, reducând frecarea cu protecție sporită împotriva uzurii. Diametrul supapei de admisie este de 26,0 mm cu diametrul supapei de evacuare de 21,5 mm.
Forma pistonului este proiectată cu atenție pentru a reduce „zgomotul” pistonului la turații mari. Frecarea este redusă prin striații pe mantaua pistonului (un finisaj care mărește suprafața, introducând goluri în care uleiul poate curge pentru o lubrifiere mai bună). Proporția „triunghiulară” a arborelui cotit, a arborelui principal și a arborelui contrar este eficient compactă. Carterurile folosesc manșoane turnate centrifug cu pereți subțiri; designul lor intern reduce pierderile de „pompare” care pot apărea cu o ordine de ardere în fază de 180°. O baia adâncă reduce mișcarea uleiului în viraje grele și frânare; Capacitatea uleiului este de 3,2 L. Cutia de viteze cu șase trepte, cu schimbare rapidă, este gestionată de un ambreiaj de asistență/alunecare.
22YM HONDA CB500X
Proiectat pentru a face fața oricărui tip de teren, noul CB500X este echipat cu o roată față mărită de 19″, gardă la sol îmbunătățită pentru teren accidentat, cadru-diamant de oțel, ghidon cu flexibilitate mărită pentru manevrabilitate și viraje, iar componentele grele sunt grupate către centru pentru o manevrabilitate excepțională. Modificările nu sunt însă doar de design; cu o suită modernă de tehnologii cum ar fi, ambreiajul anti-alunecare, pentru tracțiune sporită chiar și la frânare, frână puternică cu 2 pistoni și ABS cu două canale. Rezultatul este un vehicul care te poate duce oricând acolo unde vrei să ajungi.
Noul NC750X 2021 este pregătit pentru orice aventură. Fie că mergi în oraș sau la drum lung, cutia automată cu dublu ambreiaj DCT iți va oferi tot confortul de care ai nevoie.Noul model NC750X este aventurierul seriei NC750; este, de asemenea, un model pe care te poți baza, zi de zi – indiferent dacă faceți naveta sau dacă mergeți de plăcere. Motorul cu o capacitate cilindrică de 745 cc, cu un arbore cotit la 270 grade, reprezintă puterea interioară a motocicletei. Dezvoltă un cuplu liniar extraordinar și – datorită evacuării – emite un sunet plăcut ce seamană cu bătăile inimii.
Aventurosul model NC750X reprezintă apogeul multor idei inovatoare. Testat și finisat pentru a adăuga mai mult la ceea ce își dorește un motociclist. De la luminile cu LED pana la consumul de doar 3,5l/100km, ABS si spatiu de depozitare încorporat pentru o casca full face. Testați o motocicletă și veți înțelege de ce NC750X este una dintre cele mai populare motociclete din Europa. Honda NC750X poate fi comandat atât cu transmisie manuală, cât și automată.
Echilibrul dintre putere și greutate a fost în centrul atracției in conceperea motocicletei. Cu aspectul său unic, atletic, un motor plăcut și utilizabil și șasiul capabil și confortabil, CRF1000L Africa Twin sa dovedit a fi o motocicleta cu adevărat polivalenta moderna și a fost extrem de populara printre aventurierii din întreaga lume, pentru navetiștii din jurul orașului sau pentru plimbarile de weekend deopotriva. Practic aceasta motocicleta poate fi folosita in orice conditii si pe orice drum.